این دو بنیانگذار از بیماری همه گیر به عنوان زمانی برای گروه بندی مجدد استفاده کردند. اکنون آنها می گویند، آنها برای هر چیزی آماده هستند
این دو بنیانگذار از بیماری همه گیر به عنوان زمانی برای گروه بندی مجدد استفاده کردند.
اکنون آنها می گویند، آنها برای هر چیزی آماده هستند
اکثر صاحبان کسبوکار میدانند که باید برنامه ریزی برای عدم قطعیت، و این روزها، این موضوع بیش از پیش صادق است.
در طول اخیر استودیوهای Meta Small Business رویدادی در کلمبوس، اوهایو، از دو مالک کسبوکار درباره برنامهها و توصیههایشان برای زمانهای تلاش پرسیدم. نکات برتر آنها در اینجا آمده است.
جریانهای درآمد خود را متنوع کنید.
هر دو آوریل هنکوک و کوین لوید – به ترتیب موسسان خردهفروش JaeLuxe Shoetique و شرکت سرگرمی MYLE – به اهمیت تنوع بخشیدن به جریانهای درآمد اشاره کردند. بنابراین، هنگامی که اتفاقات غیرمنتظره رخ داد، یک طرح پشتیبان خواهید داشت.
لوید توضیح داد که چگونه جریان های درآمد خود را با رویدادهای مجازی در طول دوره های مجازی متنوع می کند. همه گیر به ادامه کسب و کار کمک کرد. این در مورد “ملاقات با مردم در جایی است که هستند، چه در خانه، چه بیرون و اطراف.” او خاطرنشان میکند که کسبوکارها باید انعطافپذیر و روان باشند و آماده باشند تا بر اساس آنچه بازار به آنها میگوید تنظیم کنند.
هنکوک، که کسب و کار خود را به صورت آنلاین تنها در سال ۲۰۱۴ شروع کرد، موافق است که توانایی چرخش در یک لحظه کلیدی است. در حالی که او مجبور شد اساساً مکان فیزیکی خود را در بیورکریک، اوهایو در طول همهگیری ببندد، تبدیل مجدد به کاملاً آنلاین مشکلی نبود.
هنکوک میگوید: «ما قبلاً زیرساختهای لازم را داشتیم، بنابراین تمام کاری که انجام دادیم این بود که زمان را به عقب برگردانیم. او تلاشهای خود را روی بهبود تجربه کاربری فروشگاه آنلاین خود متمرکز کرد و آن را در دسترستر کرد. او همچنین معیارهایی را برای ارائه تحویل آنلاین در محل فروشگاه قرار داد، که هنوز هم بخشی پررونق از تجارت است، حتی اگر مکان خرده فروشی او به طور کامل بازگشته است. و او موجودی خود را به گونهای تنظیم کرد که اولویتهای متغیر مشتریانش را منعکس کند، مانند پوشیدن مجدد لباسهای سالن. او میگوید در مجموع، این شرکت فروش خود را در طول همهگیری سه برابر کرد.
هنگامی که کسب و کار از کار افتاده است، روی ایجاد ارتباطات تمرکز کنید.
برای لوید ، همه گیری یک تجربه کاملاً متفاوت بود. از آنجایی که شرکت او بر کمک به مشتریان برای یافتن رویدادهایی برای شرکت متمرکز است، تجارت ظاهراً یک شبه متوقف شد. اما این باعث نشد که او روابطی را که قبلاً با مشتریان در صنعت سرگرمی برقرار کرده بود، ایجاد کند.
“به دلیل لوید میگوید: روابط ما با بسیاری از مروجها، بسیاری از صاحبان محل برگزاری، ما به آنچه واقعاً در حال وقوع بود، نزدیک بودیم.»
او بر برقراری ارتباط، برقراری ارتباط با شرکا، برقراری تماسها و جلسات مجازی برای درگیر ماندن و بهروز ماندن تمرکز کرد. . وقتی همهگیری فروکش کرد و مردم شروع به بازگشت کردند، او آماده بود. مشابه هنکاک، او همچنین از فرصت استفاده کرد و پلتفرم MYLE را با توجه به بازخوردهایی که از مشتریان و مشتریان دریافت کرد، ساخت. بین ژوئیه و آگوست سال جاری، شرکت او نزدیک به ۲۰۰۰۰ رویداد را در پلتفرم خود فهرست کرده بود.
هنکاک برای برقراری ارتباط با مشتریان زمان گذاشت. هم. او اشاره میکند که شخصاً به هر پیامی که از طریق رسانههای اجتماعی ارسال میشود نگاه میکند و اغلب شخصاً به مشتریان پاسخ میدهد. این درجه لمس به او کمک میکند تصویر کلی خوبی از هر نقطه دردی که در طول همهگیری و بعد از آن ایجاد میشود به او بدهد.
” بسیاری از کسب و کارها به مشتریان می گویند که باید یک ایمیل رسمی ارسال کنند یا با یک خط پشتیبانی تماس بگیرند. من همیشه از طریق DM به مشتریان پاسخ می دهم.” “اگر آنها درباره محصولی بپرسند، پاسخ میدهم یا ویدیویی از آن برای آنها ارسال میکنم. من از کسبوکارهای دیگری که نمیخواهند به مشتریان خود پاسخ دهند، فروش داشتهام.”
انرژی