عمومی

10 افزونه برتر WordPress.com در سال 2023: راهنمای صاحبان وب سایت

۱۰ افزونه برتر WordPress.com در سال ۲۰۲۳: راهنمای
صاحبان وب سایت

WordPress.com، که به‌خاطر مجموعه وسیعی از بیش از ۵۰۰۰۰ افزونه در طرح Creator و بالاتر شناخته می‌شود، ده افزونه برتر را که در سال گذشته بیشترین طنین‌اندازی را در بین کاربران خود داشته‌اند، نشان می‌دهد.

<اهمیت افزونه ها

پلاگین ها ستون فقرات WordPress.com هستند که عملکرد وب سایت و تجربه کاربری را بهبود می بخشند. این فهرست تنظیم شده ترجیحات کاربر و نیازهای در حال تحول مدیریت وب سایت را در عصر دیجیتال منعکس می کند.

۱۰ افزونه برتر WordPress.com در سال ۲۰۲۳

  1. Yoast SEO: از سال ۲۰۱۰، Yoast راهی برای بهینه سازی سایت های وردپرس برای موتورهای جستجو شده است. کنترل و سادگی را متعادل می کند و سئو را برای همه کاربران در دسترس قرار می دهد.
  2. WooCommerce: WooCommerce که به عنوان محبوب ترین راه حل تجارت الکترونیک منبع باز در جهان معرفی می شود، برای ساخت و مدیریت آنلاین مورد علاقه است. فروشگاه‌ها، سازگار با میزبانی WordPress.com.
  3. فرم تماس ۷: این افزونه راهی ساده و در عین حال انعطاف‌پذیر برای ایجاد و مدیریت فرم‌های تماس فراهم می‌کند و ارتباط آسان بین صاحبان سایت و آنها را تضمین می‌کند. مخاطبین.
  4. Google Site Kit: Google Site Kit خدمات مختلف Google – Analytics، کنسول جستجو، AdSense و Speed ​​را در یک افزونه ادغام می کند و بهینه سازی عملکرد سایت را ساده می کند.
  5. Elementor: Elementor یک سازنده وب سایت کاربرپسند با رابط کشیدن و رها کردن است که ویجت ها و قالب های قابل تنظیمی را ارائه می دهد که برای مبتدیان و متخصصان به طور یکسان مناسب هستند.
  6. < قوی>همه در یک بسته سئو: این افزونه سئو را ساده می کند، نتایج بهبود یافته و فرصت های جدید را تنها در ۱۰ دقیقه نوید می دهد و برای تازه کارها و صاحبان سایت های پرمشغله پذیرایی می کند.
  7. WPForms: WPForms در ایجاد فرم‌های مختلف، از جمله تماس، پرداخت، و فرم‌های سفارشی، با رابط بصری کشیدن و رها کردن، برتری دارد.
  8. <WP Header and Footers: ایده آل برای درج کدها و سفارشی سازی CSS یا Javascript، این افزونه اجازه می دهد تا بدون تغییر فایل های موضوع، هدر و پاورقی سایت را تغییر دهید.

  9. Astra Pro. : با گسترش تم محبوب Astra، Astra Pro ویژگی‌های ممتاز مانند قالب‌های از پیش ساخته شده را اضافه می‌کند و زیبایی‌شناسی و عملکرد وب‌سایت را بهبود می‌بخشد.
  10. Jetpack Boost: تمرکز بر Core Web حیاتی است، Jetpack Boost سرعت و عملکرد سایت را بهبود می بخشد، که برای تجربه کاربر و رتبه بندی موتور جستجو بسیار مهم است.

افزونه های داخلی در WordPress.com

هر سایت WordPress.com دارای افزونه های از پیش نصب شده ای مانند Jetpack، Akismet، Gutenberg و Crowdsignal است که پایه ای محکم برای امنیت، دفاع از هرزنامه ها فراهم می کند. ، ویرایش سایت و تعامل با مخاطبان.

تنوع این افزونه های برتر از سال ۲۰۲۳ تاکید می کند ماهیت پویا مدیریت وب سایت و اهمیت به روز ماندن با ابزارهایی که عملکرد، زیبایی شناسی و تعامل کاربر را افزایش می دهند. چه در حال ساخت یک وبلاگ شخصی یا یک سایت تجارت الکترونیک قوی باشید، این افزونه ها نقطه شروعی برای ارتقاء تجربه WordPress.com شما هستند.

تصویر: WordPress


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی