عمومی

A.I. فقط برای بحث با چت بات ها نیست. چرا مدیر عامل Notion فکر می کند که اساساً روش کار همه ما را تغییر خواهد داد

A.I. فقط برای بحث با چت بات ها نیست. چرا مدیر عامل Notion
فکر می کند که اساساً روش کار همه ما را تغییر خواهد داد

اگر در چند هفته گذشته توجه زیادی کرده اید، ممکن است متوجه شده باشید که هوش مصنوعی لحظاتی را سپری می کند. به طور خاص، ChatGPT و نسخه جدید بینگ مایکروسافت توجه زیادی را به خود جلب کرده است. بیشتر به این دلیل است که ویژگی چت مبتنی بر هوش مصنوعی بینگ کمی نگرش دادن به مردم همانطور که مایکروسافت سعی می کند، فرض کنید، مشکلات را حل کند.

البته، بینگ در واقع نگرش یا شخصیتی ندارد، فقط برای داستان های بسیار سرگرم کننده< /a>. پاسخ هایی که از چت با Bing یا ChatGPT دریافت می کنید، بیشتر بازتابی از کاربر است، نه وضعیت فعلی محاسبات هوش مصنوعی.

< راه های مفیدتری برای استفاده از هوش مصنوعی مولد وجود دارد. به عنوان مثال، در انتشار بینگ جدید، مایکروسافت نشان داد که چگونه می تواند به شما در انجام کارهایی مانند مقایسه چهره های تاریخی یا ایجاد یک برنامه سفر برای یک سفر آینده کمک کند. اینها فقط هیجان انگیزتر از بحث کردن با موتور جستجو هستند.

با این وجود، هوش مصنوعی فقط برای بحث کردن با ربات‌های گفتگو یا دریافت توصیه‌هایی برای نمونه‌ای از برنامه سفر برای تعطیلات شما به مکزیک نیست. این در واقع پیامدهای زیادی در دنیای واقعی دارد، به خصوص برای کار.

من با مدیر عامل Notion، ایوان ژائو، در مورد اینکه چگونه این شرکت در حال ساخت هوش مصنوعی در نرم افزار خود است و چرا می تواند کاملاً تغییر کند صحبت کردم. روشی که اکثر ما کار می کنیم همچنین می‌توانید به کل مکالمه در پادکست Undigital گوش دهید (پادکست های اپل /  Spotify ).

اگر با Notion آشنایی ندارید، ژائو آن را به عنوان “فضای کاری متصل برای اسناد شما، برای پایگاه دانش شما،” توصیف می کند. و برای وظایف و پروژه های شما.” من هر روز از Notion استفاده می کنم. این گونه است که من پروژه ها را مدیریت می کنم، کارم را سازماندهی می کنم و تقریباً همه چیز را پیگیری می کنم.

من همچنین این فرصت را داشته ام که با ویژگی های جدید هوش مصنوعی در Notion که شرکت در حال راه اندازی آن به صورت عمومی است بازی کنم. امروز. بعد از چند هفته استفاده از هوش مصنوعی در کار خودم، چند سوال داشتم.

برای مثال، من از ژائو پرسیدم که چه تفاوتی در مورد نحوه ادغام هوش مصنوعی Notion در مقایسه با Bing یا ChatGPT دارد. ژائو به من گفت: «ما از این نظر منحصر به فرد هستیم که قبلاً در جایی که شما کار می کنید، هستیم. “ما هوش مصنوعی را برای شما می آوریم، شما آنجا نمی روید. Notion از قبل می داند یادداشت های آخرین جلسه شما یا پروژه ای که روی آن کار می کنید. بنابراین، اگر به یادداشت بروید و کلید فاصله را فشار دهید، ناگهان هوش مصنوعی ظاهر می شود. و از شما می پرسد که چه کاری می خواهید انجام دهید.”

سپس ویژگی “Ask AI” می تواند متن جلسه را خلاصه کند و به طور خودکار وظایف و آیتم های اقدام ژائو می گوید: «همه چیز در یک مکان اتفاق می افتد. “این یک تفاوت بزرگ است، و این چیزی است که من را هیجان زده می کند. ما یکی از اولین کسانی بودیم که در بازار هوش مصنوعی را به شما آوردیم، نه اینکه مقصد دیگری برای هوش مصنوعی باشیم.”

ژائو می‌گوید که بیش از ۲ میلیون نفر از نسخه آلفای خصوصی Notion استفاده می‌کنند و همانطور که شرکت آن را در دسترس عموم قرار می‌دهد، او معتقد است که “روش کار ما را تغییر خواهد داد. ” این یک وعده بزرگ است، اما وقتی روشی را که هوش مصنوعی در Notion ساخته شده مقایسه می‌کنید، منطقی است که می‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد، زیرا در حال حاضر افراد زیادی کار خود را انجام می‌دهند.

“ژائو می‌گوید: “ما متوجه شدیم که روند بزرگ‌تر، در واقع، مردم از آن برای ویرایش، اصلاح و اصلاح استفاده می‌کنند.” من موافقم در استفاده خودم، متوجه شدم که هوش مصنوعی Notion در همه چیزهایی که انتظار دارید مانند «ایجاد ایمیلی برای دعوت از کسی به جلسه» یا «نوشتن فهرستی از سؤالات برای پرسیدن از ایوان ژائو در مورد ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید Notion» خوب است. این کار به خوبی انجام شد، اما مفیدتر از آن توانایی آن در خلاصه کردن و ارائه بینش بر اساس اطلاعاتی بود که در Notion قرار دادم.

در رابطه با آن، من همچنین در مورد اینکه Notion چگونه از داده‌های کاربر محافظت می‌کند و اینکه آیا اطلاعات شما را با شرکای خارجی به اشتراک می‌گذارد، پرسیدم. OpenAI که یکی از فروشندگان هوش مصنوعی آن است. به گفته Notion، هیچ یک از داده‌های کاربر آن برای آموزش مدل‌های زبان استفاده نمی‌شود.

“هیچ چیزی در رابطه با مشتری ما تغییر نمی‌کند. اصلا” می گوید ژائو. “بنابراین هیچ چیز برای آموزش استفاده نمی شود، هیچ چیز برای اصلاح مدل استفاده نمی شود. من می خواهم این را کاملاً روشن کنم. بسیاری از مردم نمی دانند با آن چه کنند و مردم به آن مشکوک هستند. ما می خواهیم این کار را انجام دهیم. تا جایی که می‌توانیم محتاط باشیم.”

طبق تجربه‌ام، هوش مصنوعی بسیار بیشتر از ChatGPT یا Bing تحت تأثیر قرار گرفتم. ، بیشتر به این دلیل که Notion داده های من را دارد. من نمی توانم از Bing Chat برای کمک به برقراری ارتباط بین مقالاتی که نوشته ام یا ایجاد خلاصه تحقیقاتی که روی آن کار می کنم استفاده کنم زیرا مایکروسافت به هیچ یک از آن اطلاعات دسترسی ندارد. Notion این کار را انجام می دهد، که ویژگی های هوش مصنوعی آن را نه تنها قدرتمند، بلکه فوق العاده مفید نیز می کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی