عمومی

وارن بافت می‌گوید 1 انتخاب در زندگی از هم جدا می‌شود کسانی که از کسانی که شکست می خورند

وارن بافت می‌گوید ۱ انتخاب در زندگی از هم جدا می‌شود
کسانی که از کسانی که شکست می خورند

وارن بافت به ندرت اشتباه می شود، به خصوص در مورد انتخاب های سرمایه گذاری. همانطور که اکثر ما می دانیم، Oracle of Omaha همچنین حکیمی است که نوعی خرد را اعلام می‌کند که از نسل‌ها فراتر می‌رود.

و این دانایی معمولاً به صورت نقطه‌ای است. اگر می‌خواهید از یک شغل یا کسب‌وکار پر رونق در مقابل موفقیت مطمئن شوید، به این یکی از درس‌های مهم بافت که سال‌ها پیش گفته شد توجه کنید:

در اصل، وقتی به سن من رسیدید، موفقیت خود را در زندگی با تعداد افرادی که می‌خواهید دوستتان داشته باشند و واقعاً شما را دوست دارند، می‌سنجید.

معیار بافت برای موفقیت 

این بخش از عمق در بیوگرافی بافت ثبت شد. Snowball: Warren Buffett and the Business of Life اثر آلیس شرودر. او همچنین اضافه کرد که اگر تا زمانی که او زندگی می‌کنید و حتی یک نفر در حوزه نفوذ شما درباره شما خوب فکر نمی‌کند، بافت می‌گوید: «برای من مهم نیست حساب بانکی شما چقدر بزرگ است، زندگی شما یک فاجعه است. “

از نظر بافت، در پایان راه، زندگی خوب ربطی به پول یا دارایی‌های مادی ندارد. خیلی بیشتر به کیفیت روابط خود و افرادی که برای همیشه تحت تأثیر آنها قرار گرفته اید، مربوط می شود.

معیار موفقیت بافت زمین بازی را ارتقا می دهد و برای همه به راحتی قابل دستیابی است. اما باید تعجب کرد که بهترین راه برای اجرای این اصل عشق به گونه‌ای که واقعاً به شما و کسانی که شما را دوست دارند، احترام بگذارد، چیست؟ به بیان دیگر، چه باید بکنید تا دیگران آنقدر محبوب شوید که وقتی آماده هستید آن را قطع کنید، شما را با تمجید و تحسین تحسین کنند؟

< از خودگذشتگی داشته باشید

ابتدا، فداکارانه عمل کنید بدون اینکه انتظاری در عوض داشته باشید. وقتی تصمیم می‌گیریم اول کسی را دوست داشته باشیم – چه این که یک همکار را با تشویق بالا ببریم، چه کمک به راهنمایی یک کارمند جوان باشد یا به جامعه خود کمک کنیم، عشق از طریق احترام، اعتماد، وفاداری و تعهد با قدرت تمام برمی‌گردد.

کنجکاو باشید

استفاده از کنجکاوی شما می‌تواند تأثیر زیادی روی افراد بگذارد و دیگران را به سمت شما جذب کند. دایره نفوذ کنجکاوی در گوش دادن شما به دلیل علاقه به یادگیری در مورد شخص مقابل ظاهر می شود. گوش دادن به طور کامل به معنای فکر کردن به آنچه می‌خواهیم بعداً بگوییم نیست، بلکه نشان دادن علاقه با پرسیدن سؤال‌های باز و دعوت به اطلاعات بیشتر درباره باورها، ادراکات و احساسات است که می‌تواند ارتباطات نزدیک‌تری ایجاد کند. تحقیقات نشان داده است افراد کنجکاو به داشتن روابط بهتر معروف هستند و افراد دیگر راحت‌تر می‌شوند جذب و احساس نزدیکی اجتماعی به افرادی که کنجکاوی نشان می دهند. این به طور ذاتی در همه ما وجود دارد و نیرویی برای خیر است.

برای طرف مقابل باشید

همه ما با قانون طلایی جهانی آشنا هستیم: “با دیگران همانطور رفتار کن که دوست داری با تو رفتار شود.” اما برای بالا بردن احتمال اینکه «افرادی که می‌خواهید دوست داشته باشند، واقعاً شما را دوست دارند»، قانون طلایی را به قانون پلاتینیوم ارتقا دهید. قانون پلاتینیوم آن را به سطح کاملاً جدیدی از دوست داشتن خوب دیگران ارتقا می دهد: “آنگونه با دیگران رفتار کنید که می خواهند با آنها رفتار شود.” به همان اندازه که قانون طلایی عالی است، محدودیت‌های خود را دارد زیرا همه افراد و همه موقعیت‌ها متفاوت هستند. اما وقتی قانون پلاتینیوم را به کار می‌گیرید، می‌توانید مطمئن باشید که در واقع همان کاری را انجام می‌دهید که طرف مقابل می‌خواهد انجام شود و نتیجه بهتری را برای خود تضمین کنید. مزیت دیگر پلاتینیوم این است که همدلی شما را فعال می کند — آن قدرت رهبری دست کم گرفته شده در جایی که موقعیتی را از دید دیگران تصور می کنید نه از دید خودتان.

وقتی افراد بیشتری بی خودی را تمرین کنند، کنجکاو شوند و قانون پلاتین را به کار گیرند، همه چیز در جهت خود تغییر خواهد کرد. این نه تنها شادی افراد را بهبود می بخشد، بلکه آنها را به معیار موفقیت که توسط یکی از ثروتمندترین انسان های روی کره زمین پیشنهاد شده است، نزدیک تر می کند. آن را امتحان کنید و متقاعد شوید.

نظرات بیان شده توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی