خبر

بازدهی بورس در هفته ای که گذشت

بازدهی بورس در هفته ای که گذشت

570308 986 - بازدهی بورس در هفته ای که گذشت
اقتصاد۲۴– در هفته اخیر، شاخص کل بورس تهران در روز شنبه صعود ۲۷ هزار و ۴۳۱ واحدی داشت و روز یکشنبه شاخص ۳۳ هزار و ۴۸۸ واحد رشد کرد. روز دوشنبه نیز شاخص ۴۴ هزار و ۲۷ واحد بالا آمد. روز سه‌شنبه نیز شاخص برای هشتمین روز معاملاتی متوالی صعود کرد و ۱۱ هزار و ۳۰۶ واحد رشد کرد. در آخرین روز معاملاتی هفته نیز شاخص کل ۵ هزار و ۴۵۲ نزول کرد.

بازدهی هفته

شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۵۱ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل ۱۱۰ هزار و ۶۷۵ واحد بالا‌تر ایستاد و بازدهی هفته شاخص بورس مثبت ۵.۳ درصد شد.

شاخص هم وزن نیز در پایان هفته نسبت به هفته پیشین ۲۶ هزار و ۶۵۵ واحد بالاتر ایستاد و بازدهی مثبت ۳.۷ درصدی را ثبت کرد.

رشد ارزش معاملات سهام

در این هفته، میانگین ارزش معاملات بازار سهام ۶۵ هزار و ۷۵ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین ۱۰۲ درصد افزایش یافته است. میانگین ارزش معاملات خرد بورس نیز ۷ هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۴ هزار و ۵۱۷ میلیاردی هفته پیشین، افزایش ۶۶ درصدی داشته است.

افزایش میانگین هفتگی ارزش صف‌های فروش

میانگین ارزش صف‌های فروش در هفته اخیر ۳۳۷ میلیارد تومان بود که از میانگین هفته پیشین ۲۹ میلیارد تومان بیشتر بود و رشد ۹ درصدی داشته است. بالاترین رقم هفته ۴۶۷ میلیارد تومان بود که در روز شنبه ثبت شد و کمترین رقم ۲۴۰ میلیارد تومان بود که در روز چهار‌شنبه ثبت شد.


بیشتر بخوانید:  ارزش پرتفوی سبد سهام عدالت ۳۰ برابر شد


رشد میانگین هفتگی ارزش صف‌های خرید

میانگین ارزش صف‌های خرید در هفته اخیر ۲۶۷ میلیارد تومان بود که از میانگین هفته گذشته ۸۹ میلیارد تومان بیشتر بود. در این هفته، میانگین ارزش صف‌های خرید ۵۰ درصد افزایش یافته است. بالاترین رقم هفته ۳۷۷ میلیارد تومان بود و در روز یکشنبه ثبت شد. پایین‌ترین رقم به روز چهارشنبه برمی‌گردد که ۱۵۰ میلیارد تومان بود.

ورود سرمایه حقیقی

در اولین روز معاملاتی هفته، ۱۴۰ میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد. روز یکشنبه نیز ۵۰۶ میلیارد تومان وارد شد. روز دوشنبه ۴۱۱ میلیارد تومان خارج شد و در روز سه‌شنبه برای پنجمین روز متوالی تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت بود و ۹۸ میلیون تومان وارد شد.

در آخرین روز معاملاتی هفته نیز ۳۷۳ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد.

در مجموع کل هفته ۷۸۲ میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد و میانگین روزانه ورود پول حقیقی ۱۵۶ میلیارد تومان بود.

 

منبع: اکوایران

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی