چگونه این زوج 88 بز را به یک شرکت ارزشمند تبدیل کردند میلیون ها
چگونه این زوج ۸۸ بز را به یک شرکت ارزشمند تبدیل کردند
میلیون ها
“با شیر بز چه چیزی می توانید درست کنید؟
این همان چیزی است که جاش کیلمر-پورسل، ۵۲ ساله، و برنت ریج، ۴۸ ساله، پس از همسایه خود – یک کشاورز در حال مبارزه در شارون اسپرینگز، نیویورک – از آنها خواستند تا آن را انجام دهند. پس از سقوط بازار سهام در سال ۲۰۰۸، گله ۸۸ بز خود را ببرد.
نتایج آن پرس و جو باعث شد این زوج شروع به ساخت صابون شیر بز برای دوستان و خانواده کنند. وقتی بازخوردها شامل داستانهایی از بیماریهای پوستی پاکشده بود، میدانستند که طلای سفید را بدست آوردهاند و Beekman 1802– را راهاندازی کردند. به نام آدرس مزرعه آنها – در سال ۲۰۰۹٫
بیش از یک دهه بعد، Beekman رتبه ۱۱۱۲ را در سال ۲۰۱۶ به دست آورد. Inc. 5000 فهرست از شرکتهای خصوصی با سریعترین رشد، و این شرکت میگوید از آن زمان بیش از ۱۵۰ میلیون دلار فروش داشته است. و سال گذشته، Beekman اکثریت سهام را به مبلغ ۹۲ میلیون دلار به سرمایهگذاران فروخت.
اما تمام این موفقیتها بیش از یک صابون برنده بود. دستور آشپزی. ساختن هر شرکتی سخت است، اما راهاندازی شرکت در دوران رکود، مجموعهای از چالشهای خاص خود را دارد – بهویژه زمانی که کارآفرینانی که برای اولینبار تلاش میکنند در صنعت شلوغ مراقبت از پوست برجسته شوند.در اینجا دستور العمل آنها برای تبدیل شدن به بز ارائه شده است. شیر به طلا تبدیل میشود:
ناامیدی میتواند سوخت شما باشد
قبل از تاسیس Beekman، کیلمر-پورسل سابقه نویسندگی و تبلیغات داشت و به عنوان مدیر خلاق در شرکتهای مستقر در نیویورک کار میکرد. اولین خاطرات پرفروش نیویورک تایمز او،من خودم نیستم این روزها (هارپر پرینیال، ۲۰۰۶)، تجربه او را به عنوان مدیر هنری تبلیغاتی منعکس می کند. مجری کوئین را در شب بکشید.
ریج، پزشک، قبلاً معاون زندگی سالم برای مارتا استوارت اومنیمدیا بود که در آنجا کار می کرد. با بیمارستانهای استوارت و مونت سینا برای ایجاد یکی از بزرگترین امکانات مراقبتی برای افراد مسن در کشور.
در سال ۲۰۰۶، هر دو در این زوج در مسیرهای شغلی موفق خود در مقابل ۴۰۱ هزار تومان وام گرفتند و ملکی برای تعطیلات رویایی خود را خریدند – مزرعه ای تاریخی در شارون اسپرینگز. هنگامی که رکود در سال ۲۰۰۸ شروع شد، این دو شغل خود را در عرض یک ماه از دست دادند. مارتا استوارت ریج عمودی را که روی آن کار میکرد بست، و آژانس کیلمر-پورسل تقریباً تمام صورتحسابهایش را از دست داد. بعلاوه، آنها فقط برای یک ملک گران قیمت در بالای ایالت بالای یک وام مسکن موجود در شهر – در اوج بازار فروپاشی مسکن – بیش از حد پرداخت کرده بودند.
پس از بازخورد مثبت در مورد نتایج با استفاده از مواد طبیعی، آنها میدانستند که باید شروع به فروش کنند – و کیلمر-پورسل نوع نام تجاری و پیام رسانی که آنها نیاز دارند. در سال ۲۰۰۹، آنها شرکت زیبایی تازه تاسیس خود را Beekman 1802 به نام ویلیام بیکمن، که مزرعه خود را در سال ۱۸۰۲ ساخت، نامگذاری کردند.
Never Waste a ‘Maybe’
کیلمر-پورسل برای تأمین بودجه ایده خود، شغل جدیدی در تبلیغات در شهر پیدا کرد، بنابراین در زمانی که ریج زنده بود، پول و امنیت لازم برای راه اندازی پروژه جدید خود را داشت. در مزرعه و بر راه اندازی شرکت خود تمرکز کردند. آنها به مدت پنج سال به این شکل زندگی کردند و کیلمر-پورسل در تعطیلات آخر هفته برای دیدن ریج و مزرعه رفت و آمد می کرد. در این روزهای اولیه، ریج صابونها را به فروشگاههای بزرگ نیویورک، بارنی، برگدورف گودمن و ساکس میبرد و درخواست میکرد در فروشگاههایشان بفروشند. قبل از یافتن یک «بله»، فروشگاه بزرگ نیویورک، هنری بندل، اولین «شاید» آنها بود، و به این برند اجازه آزمایشی داد و به ریج اجازه داد به مدت هشت هفته محصولات را روی میزی در طبقه اصلی فروشگاه خیابان پنجم خود بفروشد.
“هر روز صبح ساعت چهار صبح بیدار می شدم، کامیون خود را بار می کردم، سه ساعت و نیم رانندگی می کردم. ریج میگوید، به شهر رفتم تا راهاندازی کنم و تا ساعت هشت شب آنجا ماندم. سپس دوباره سوار کامیون شدم، دوباره سوار شدم و کل فرآیند را دوباره شروع کردم.
این شلوغی نتیجه داد. نه تنها بندل پس از اجرای آزمایشی تصمیم به فروش محصولات Beekman گرفت، بلکه آن جدول پاپ آپ توجه خریدار از Anthropologie را به خود جلب کرد – که در نهایت اولین شریک ملی بزرگ Beekman شد – و ویرایشگر زیبایی از Vanity Fair، که داستان ریج را شنید و در مورد آنها نوشت.
از خود روابط عمومی خوبی داشته باشید
به عنوان تبلیغات شفاهی و داستان آنها گسترش یافت، بنیانگذاران در یک برنامه تلویزیونی واقعی، پسران بیکمن شگفتانگیز، که سفر کارآفرینی آنها را دنبال کرد و به مدت دو فصل پخش شد، بازی کردند. در سال ۲۰۱۲، این زوج نیز در بیست و یکمین فصل مسابقه شگفت انگیز شرکت کردند و برنده شدند و جایزه بزرگ ۱ میلیون دلاری را به خود اختصاص دادند.
داستان ساده و دوست داشتنی آنها باعث فروش در فروشگاه های بزرگ، در فروشگاه اصلی آنها در شارون اسپرینگز – فروشگاهی در وسط ناکجاآباد،” همانطور که سایت توضیح می دهد – و در وب سایت آنها که در آن مستقیماً به مصرف کننده می فروختند. در سال ۲۰۲۰، Beekman 1802 شروع به همکاری با Ulta Beauty کرد تا محصولات خود را در ۴۰۰ فروشگاه خردهفروشی در سراسر کشور به فروش برساند. در همان سال، زمانی که بیماری همهگیر کووید-۱۹ همکاری با QVC را متوقف کرد، این شرکت فضای خالی بالای فروشگاه خردهفروشی خود را به یک استودیوی تلویزیونی تبدیل کرد تا خودش با استفاده از Livescale، ویدیوهای خرید پخش زنده را میزبانی کند. این شرکت میگوید هنگام پخش جریانی بیش از ۱۰۰۰ دلار در دقیقه درآمد کسب کرده است.
Take Baby (Goat) Steps
در حالی که خریداران برای اولین بار آمدند در سال ۲۰۱۵ برای سرمایهگذاری در شرکت، کارآفرینان مستعد نمیخواستند فقط به کسی بفروشند. تا اینکه در سال ۲۰۲۱ سرمایهگذاران شایستهای پیدا نکردند که شرکت سهامی خصوصی Eurazeo با سرمایهگذاری ۶۲ میلیون دلاری برای به دست آوردن اکثریت و سهام کنترلی در Beekman، Cohesive Capital Partners و Cherng Family Trust سرمایهگذاریهای اضافی را برای سرمایهگذاری کل سرمایهگذاری کردند. “_blank” href=”https://www.businesswire.com/news/home/20211213005064/en/Eurazeo-Leads-a-Majority-Investment-in-Beekman-1802-a-High-Growth-Clean-Beauty- برند”>۹۲ میلیون دلار.
هنگامی که بنیانگذاران به این سفر فکر میکنند، خوشحالند که تا ۱۲ سال پس از تأسیس سرمایهگذاری نکردهاند و شروع کردهاند. با گامهای کوچک بهجای یک جهش بزرگ به سمت سرمایهگذاری خارجی.
“به این فکر نکنید. کیلمر-پورسل در مورد راه اندازی یک شرکت می گوید. «بسیاری از کارآفرینان داستانهایی را از بیرون میبینند، مانند «یک روز کاری انجام میدادند، و سپس از این شانس بزرگ استفاده کردند و روز بعد موفق شدند». در این روزها این تمایل وجود دارد که فکر کنید، “من یک ایده دارم، باید بروم بیرون و پول بگیرم– من باید این را Tank کوسه انجام دهم، و این تنها امید من برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق. و این درست نیست. لازم نیست نخبه باشد. این می تواند گام های کوچکی باشد و مطمئن شوید که در کل راه برگشتی دارید.”
۵۰۰۰ شرکت بیشتر شرکت را کاوش کنید
از شماره می/ژوئن ۲۰۲۲ مجله Inc.