14 مهارت اساسی که رهبران کسب و کارهای کوچک باید استاد
۱۴ مهارت اساسی که رهبران کسب و کارهای کوچک باید
استاد
اداره یک کسب و کار کوچک شبیه به یک شعبده بازی است که در آن کارآفرینان کلاه های متعددی بر سر می گذارند تا نمایش را روان نگه دارند. در حالی که سازگاری و چندوظیفه کلیدی هستند، مهارت های خاصی وجود دارد که برای رهبران مشاغل کوچک که برای موفقیت تلاش می کنند برجسته است. این مهارتها فراتر از اصول اولیه کارآفرینی است و به پیچیدگیهای رهبری و مدیریت میپردازد.
برای بحث در مورد این مهارتها، پانلی از اعضای شورای کارآفرینان جوان (YEC) به این سوال پاسخ دادند:
«وقتی یک کسبوکار کوچک را اداره میکنید، اغلب مجبور میشوید لباسی بپوشید. کلاه های زیادی برای اطمینان از انجام همه کارها. اما بهترین مهارتی که فکر میکنید همه رهبران کسبوکارهای کوچک اگر میخواهند موفق شوند، چیست و چرا؟»
این چیزی است که این رهبران تجاری YEC توصیه می کنند.
۱٫ تفویض اختیار
«برای جلوگیری از فرسودگی شغلی و ایجاد پایداری بلندمدت، همه رهبران کسبوکارهای کوچک باید نحوه تفویض اختیار را بیاموزند. ما اغلب در دام این فکر می افتیم که «تنها»ی هستیم که می توانیم کاری را انجام دهیم، اما این یک افسانه کامل است. وقتی بیش از حد نازک پخش میشوید، به راحتی احساس میکنید که همیشه شکست میخورید و در نهایت تسلیم میشوید. یادگیری تفویض اختیار، کلید بقا است.» ~ راشل بیدر، ماساژ مدرن PRESS
۲٫ تصمیمگیری مؤثر
«یکی از مهارتهایی که همه مدیران کسبوکارهای کوچک برای موفقیت باید از آن برخوردار باشند، تصمیمگیری مؤثر است. این به آنها کمک می کند تا به چالش ها به موقع پاسخ دهند، با سناریوهای مختلف سازگار شوند، خطرات را ارزیابی کنند، انتخاب های آگاهانه داشته باشند و عدم قطعیت ها را به طور موثر مدیریت کنند. ~ جاش کولباخ، سوئیت عمده فروشی
۳٫ سازگاری
“مهارت برتر برای رهبران مشاغل کوچک، سازگاری است. آنها را قادر میسازد تا چالشهای غیرمنتظره را پشت سر بگذارند، تغییر را بپذیرند و استراتژیهای محوری را بهطور مؤثر بپذیرند، و از انعطافپذیری و موفقیت بلندمدت در یک محیط کسبوکار پویا اطمینان حاصل کنند.» ~ Nic DeAngelo، Saint Investment – صندوق های املاک و مستغلات
۴٫ رهبری با مثال
«من آموختهام که تأثیرگذارترین مهارت، رهبری کردن با مثال است. بسیار مهم است که به تیم خود نشان دهید که هیچ کار کوچک یا چالش بزرگی وجود ندارد که خودتان با آن مقابله نکنید. این باعث ایجاد اعتماد بینظیر میشود. با نشان دادن این که هر نقش و وظیفه ای حیاتی است و هیچ کدام از آنها در ذیل شما نیست، فرهنگ احترام متقابل را پرورش می دهید. این یک راه قدرتمند برای گفتن است، “ما در این با هم هستیم.” ~ براندون گینزبرگ، ApparelMagic
< 5. تفکر استراتژیک
«من احساس میکنم که توانایی تفکر استراتژیک برای رهبران کسبوکارهای کوچک بسیار مهم است. تفکر استراتژیک با تصویر بزرگ، تصمیمگیری را هدایت میکند، باعث رشد میشود و به شما کمک میکند تا با تمرکز بر اهداف بلندمدت و اطمینان از اینکه کسبوکار در مسیر موفقیت باقی میماند، چالشها را پشت سر بگذارید.» ~ جک پرکینز، CFO Hub
۶٫ ارتباط موثر
«مهارت برتری که همه رهبران کسب و کارهای کوچک برای موفقیت باید داشته باشند، ارتباط مؤثر است، زیرا به ایجاد شفافیت در سراسر تجارت کمک می کند و اهداف روشنی را برای همه بخش ها و تیم فراهم می کند. اعضا. رهبران همچنین باید به ایجاد و حفظ خطوط ارتباطی واضح بین کارکنان و مدیریت کمک کنند. ~ جردن ادلسون، Appetizer Mobile LLC
۷٫ مدیریت زمان
«مدیریت یک شرکت نیاز به تمرکز فوقالعادهای دارد و مهم است که در تعقیب چیزهای اشتباه گرفتار نشوید. زمان خود را تا دقیقه پیگیری کنید و همیشه بدانید که بالاترین وظایف ROI شما چیست. من توصیههای گری کلر «The One Thing» را دنبال میکنم و از خودم میپرسم، «اکنون چه کاری میتوانم انجام دهم که همه چیز را آسانتر کند؟» ~ مت ویلسون، Under30 Experiences
۸٫ برنامه ریزی
«برنامه ریزی و عقب انداختن ضرب الاجل ها دو حوزه حیاتی هستند که بنیانگذاران بزرگ در همان ابتدا به آنها تسلط پیدا می کنند. عجله به سمت اشیاء جدید براق سوراخی است که باید به هر قیمتی از آن اجتناب کرد. ارائه خدمات برجسته به مشتریان یک چیز است، اما عدم اولویت بندی و برنامه ریزی بلندمدت قابل مقیاس نیست. ~ ماریو پیشف، DevriX
۹٫ حسابداری
“ویژگی های زیادی برای موفقیت لازم است، اما همه کارآفرینان (و مدیران) می توانند از دانش اولیه حسابداری و یادگیری نحوه خواندن صورت های مالی بهره مند شوند. توانایی خواندن و پرسیدن سؤالات در مورد مسائل مالی به طور قابل توجهی بر توانایی تصمیم گیری و درک شما از سودآوری تأثیر می گذارد. ~ زین استیونز، Protea Financial
۱۰٫ یادگیری
“من فکر می کنم همه صاحبان یا رهبران مشاغل کوچک باید همیشه آماده یادگیری باشند. برای شروع، ممکن است مجبور باشید بسیاری از کارها را خودتان انجام دهید، خواه در حوزه تخصص شما قرار بگیرند یا نه. بنابراین، شما نباید به یادگیری چیزهای جدید و اجرای آنها اهمیت دهید. این به شما کمک می کند سوزن را در حرکت نگه دارید و این امکان را برای شما فراهم می کند که با بودجه یا منابع محدود به اهداف تعیین شده دست یابید. ~ استفانی ولز، فرمهای قدرتمند
<11. مربیگری
«پرورش این مهارت به رهبران قدرت میدهد تا تیمهای خود را هدایت، فعال و پاسخگو نگه دارند. فرهنگ بهبود مستمر را تقویت می کند و تلاش های فردی و جمعی را با اهداف تجاری همسو می کند. کوچینگ تیمی با عملکرد بالا را تضمین می کند که در آن همه نقش خود را درک می کنند، احساس حمایت می کنند و به طور معناداری به موفقیت شرکت کمک می کنند. ~ Devesh Dwivedi، ارزشگذاری بالاتر
۱۲٫ نوآوری همدلانه
«مهارت مهم برای رهبران مشاغل کوچک، نوآوری همدلانه است. این شامل درک عمیق نیازها و احساسات منحصر به فرد مشتریان و کارمندان شما و سپس پرداختن خلاقانه به این نیازها در مدل کسب و کار و عملیات شما است. اکنون فقط دنبال کردن روندها نیست. این در مورد پیش بینی و شکل دادن آنها از طریق یک رویکرد انسان محور است.” ~ Vikas Agrawal، Infobrandz
۱۳٫ بازاریابی
«رهبران کسبوکارهای کوچک باید بدانند که چگونه علاوه بر شرکتهای پیشرو خود، بازاریابی کنند. به نوعی، هر کاری که انجام می دهید شامل بازاریابی می شود – از استخدام، صحبت با سرمایه گذاران و البته تعامل با مشتریان. درک نحوه بازاریابی، انتقال مزایا و اطلاعات مرتبط با هر کسی که با آنها صحبت می کنید را برای شما آسان تر می کند. ~ کریس کریستوف، MonsterInsights
۱۴٫ فروش
“هیچ فروشنده ای بهتر، موثرتر و با انگیزه تر از مالک در یک شرکت وجود ندارد. این امر به ویژه برای مشاغل کوچک که لزوماً بودجه و زمان لازم برای آموزش تیم های فروش خود را ندارند، صادق است. رهبران کسب و کار با قرار گرفتن در تماس نزدیک با خریداران خود، درک بهتری از مشخصات مشتری ایده آل خود پیدا می کنند و بازخورد فوری در مورد پیشنهاد خود دریافت می کنند. ~ ساموئل تیموتی، OneIMS
تصویر: Envato Elements