عمومی

4 کلمه ای که باید در محل کار استفاده نکنید – و چه بگویید بجای

۴ کلمه ای که باید در محل کار استفاده نکنید – و چه بگویید
بجای

به‌روز نگه داشتن شرایط قابل قبول در محل کار و اطمینان از احترام به هویت کارکنان یک تعهد حیاتی و مداوم

همه چیز با ایجاد محیطی شروع می شود که به کارگرانی با پیشینه هایی که از لحاظ تاریخی کمتر نمایندگی شده اند، که اغلب اولین یا تنها افراد پیشینه خود در اتاق هستند، پاملا کالپپر، یکی از بنیانگذاران شرکت مشاوره فرهنگی «Have Her Back» واقع در شیکاگو، می‌گوید که احساس کنند می‌توانند صحبت کنند. شرکت ۱۱ کارمند Culpepper که در سال ۲۰۱۹ تأسیس شد، با مشتریان شرکتی مانند مک‌دونالدز، لینکدین، و یونایتد ایرلاینز برای ابتکارات تنوع و گنجاندن را در عمل قرار دهید. کالپپر، ۵۷ ساله، که پیش از این به عنوان افسر تنوع و شمول جهانی در پپسی کو خدمت می کرد، اوایل امسال نیز اولین زن سیاه پوست در هیئت مدیره پرادا شد.

او می گوید: “سخت ترین چیز این است که اولین یا تنها بودن باشد.” “شما مطمئن نیستید که در فرهنگ شرکت احساس تعلق و فراگیری خواهید داشت. بنابراین ما این فرآیند را طراحی می کنیم که در آن مدیر و استخدام کننده جدید زمان خود را در اوایل فرآیند عضویت برای آشنایی با یکدیگر بگذرانند.”

اگر آمادگی استخدام مشاور را ندارید، Culpepper توصیه می کند پرسشنامه ای برای

زمانی که کارکنان روابط قوی با همکاران و مدیران خود داشته باشند، آموزش در مورد موضوعات مرتبط با هویت در محل کار برنده می شود. احساس سنگینی نمی کنم–به خصوص اگر مدیران با کارکنان خود در ایجاد قوانین همکاری می کنند. Culpepper میزبانی رویدادهای جمع سپاری را در ماه های جشن جامعه، مانند ماه غرور، برای ایجاد فهرست واژگانی که بین کارمندان توزیع می شود، توصیه می کند. در این رویدادها، افراد از جوامع مورد تجلیل می توانند گرد هم آیند تا در مورد اصطلاحاتی که باید حذف شوند و نحوه جایگزینی آنها صحبت کنند. کالپپر می‌گوید: «مطمئناً پاسخ‌های متعدد و همچنین پاسخ‌های متناقضی وجود خواهد داشت، بنابراین در مورد آنچه که بیشتر پیش می‌آید تمرکز کنید. “اینها به شروع گفتگو و لحظات آموزش پذیر کمک می کند.”

در حالی که می خواهید لیست خود را سفارشی کنید. برای آنچه کارکنان شما می خواهند، در اینجا برخی از پیشنهادات Culpepper برای اصطلاحات پرکاربرد و نحوه جایگزینی آنها آورده شده است:

۱٫ «مرخصی زایمان» را با «مرخصی والدین» یا «مرخصی خانوادگی» جایگزین کنید

اگر شرکت شما قبلاً این کار را انجام داده است. این تغییر جزئی، یک خط مشی مرخصی فراگیر، تنوع گسترده‌تری از موقعیت‌های خانوادگی را تأیید می‌کند و این فرض را که فقط مادر برای مراقبت از کودک مرخصی می‌گیرد، حذف می‌کند. کالپپر می گوید: «این فقط مرخصی زایمان و مرخصی پدری نیست. “این حمایت از خانواده با زمان و منابع به منظور ایجاد فضای مشترک برای فرزندآوری است.”

۲٫ به جای “grandfathered” با “pre-approved”

اصطلاح “grandfathered” ریشه در قوانین رأی گیری نژادپرستانه از اواخر دهه ۱۸۰۰٫ استفاده از «پیش تأیید شده» به جای آن هنگام ارجاع به گروهی از مشتریان یا خط‌مشی، از ارجاع مشکل‌ساز جلوگیری می‌کند.

۳٫ «اقلیت» را با «از لحاظ تاریخی حذف شده» جایگزین کنید

کلمه “اقلیت” اغلب برای تعریف هر هویتی استفاده می شود. که سفید، راست یا نر نیست. این اصطلاح به معنای پویایی قدرت بین گروهی است که کمتر از آن نمایندگی می شود و گروهی که “اکثریت” در نظر گرفته می شود.

۴٫ «شما بچه ها» را با «همه» یا «مردم» جایگزین کنید

حذف کلمه “بچه ها” وقتی به گروهی از افراد اشاره می شود، جنسیت را از معادله خارج می کند و آن را فراگیرتر می کند. به گفته کالپپر، روش های قابل قبول مختلفی برای اشاره به گروهی از افراد وجود دارد که بسیاری از آنها به مکان یا محیط بستگی دارند. به عنوان مثال، “Y’all”، معمولاً یک اصطلاح خاص برای جنوب است. او می‌گوید آنچه مهم است، ارزیابی زمینه و فکر کردن در مورد اصطلاحی است که در محل کار شما مرتبط‌تر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی