عمومی

چگونه یک مزرعه پروانه راه اندازی کنیم

چگونه یک مزرعه پروانه راه اندازی کنیم

اگر به این فکر کرده‌اید که چگونه کشاورزی پول درآورید، اما نمی‌دانید چگونه کشاورزی را بدون پول شروع کنید، تبدیل شدن به یک کشاورز پروانه‌ای الزامی است که به آن توجه کنید.

<پروانه‌کاران می‌توانند از کوچک، بسیار کوچک شروع کنند. ریک و کلودیا میکولا از هزلتون پنسیلوانیا، دو تن از پروانه‌کاران و متخصصان برجسته در این زمینه، وقتی شروع به پرورش پروانه کردند، نمی‌دانستند چگونه یک مزرعه راه بیندازند. آنها از دو خانه صفحه نمایش در حیاط خلوت خود استفاده کردند.

آیا برای شما مناسب است؟



آیا پرورش پروانه سودآور است؟ ?

بله، اگرچه این بستگی به هزینه های شروع و نوع کسب و کار دارد.

یک مزرعه پروانه می تواند یک کسب و کار مقصدی باشد که مردم از آن بازدید می کنند. بازدیدکنندگان برای ورود به این مرکز هزینه ای پرداخت می کنند. اولین تجارت گردشگری تاسیس شده در ایالات متحده، باترفلای ورلد، نارگیل کریک، فلوریدا بود که در سال ۱۹۸۸ افتتاح شد.

یا یک کشاورز پروانه می‌تواند پروانه‌ها را پرورش دهد و پروانه بفروشد. فروش پروانه می تواند به یک تجارت گردشگری و حفاظت از پروانه یا برای عموم مردم باشد. Mikula در فروش پروانه های بالغ پیشگام بود تا در مناسبت هایی مانند عروسی، تشییع جنازه یا فارغ التحصیلی منتشر شود.

یک کسب و کار که پروانه می فروشد می تواند سالانه ۱۰۰۰۰۰ دلار درآمد داشته باشد.

پرورش دهندگان پروانه چه کاری انجام می دهند؟

پرورش پروانه ها سرگرم کننده است و کل خانواده می توانند در آن شرکت کنند. حتی با حضور کل خانواده، کار بسیار سختی است.

مناطقی که پروانه‌ها را در تمام مراحل زندگی نگهداری می‌کنند، باید تمیز شوند و پروانه‌ها باید تغذیه شوند. به عنوان مثال، کرم ها به طور مداوم پوست بیرونی خود را در حین رشد می ریزند، پوست بیرونی خود را می ریزند و به ته قلم آنها می ریزند.

علاوه بر تغذیه و تمیز کردن، با بزرگ شدن پروانه ها، کشاورز باید مراقب باشد. در برابر شکارچیان وحشی (از جمله حشرات مانند زنبورها و زنبورها)، انگل ها و قارچ ها.

svg%3E - چگونه یک مزرعه پروانه راه اندازی کنیم

چگونه مزارع پروانه کسب درآمد می کنند؟

پروانه های بالغ روی گیاهان خاصی تخم می گذارند. تخم ها به شکل کرم هایی در می آیند که از گیاهان تغذیه می کنند. کرم‌ها در نهایت تبدیل به شفیره یا کریستال می‌شوند که در پروانه از تخم بیرون می‌آیند.

پروانه‌کار می‌تواند تخم‌ها، کرم‌ها، شفیره‌ها یا بزرگسالان را بفروشد.

یک باغ‌وحش پروانه‌ها می‌تواند تولید کند. پول با اخذ پذیرش، و همچنین ارائه برنامه های اطلاعاتی در مورد حفاظت از پروانه ها و احیای زیستگاه.

آنچه برای شروع پرورش پروانه نیاز دارید – مراحل ساده

هر آنچه می توانید درباره پرورش پروانه بیاموزید. و پروانه‌های وحشی

دسترسی به اینترنت شروع آموزش شما را آسان می‌کند و باید به سازمان‌هایی بپیوندید که این رشته را پشتیبانی می‌کنند. سازمان‌هایی مانند انجمن پروانه‌ها وجود دارند که کلاس‌ها و وبینارهای آنلاین ارائه می‌دهند. در FB، انجمن حفاظت، تحقیق، کشاورزی و باغبانی پروانه ها را بررسی کنید.

یکی از مهم ترین حقایقی که باید در مورد آن تحقیق کنید این است که کدام گونه را می توانید پرورش دهید و بفروشید. وزارت کشاورزی ایالات متحده این موضوع را تنظیم می کند. به عنوان مثال، بسیاری از گونه های پروانه ممکن است از طریق خطوط ایالتی در این کشور حمل نشوند. بسیاری از گونه ها را نمی توان در طبیعت صید کرد.

منطقه ای مناسب برای مزرعه پروانه ها به دست آورید

چه از حیاط خلوت خود شروع کنید و چه بزرگ شوید، باید کرم ها را از آنجا پرورش دهید. تخم مرغ در یک منطقه یا اتاق با درجه حرارت و رطوبت کنترل شده است. بسیاری از کشاورزان یک گلخانه موجود را بازسازی می کنند یا یک گلخانه خریداری می کنند. برای شروع به فضا یا زمین زیادی نیاز ندارید، اما باید محیط مناسب را حفظ کنید.

زیستگاه محصور شده

زیستگاه پروانه ها باید محصور باشد، به عنوان حفاظت. در برابر حشراتی که در طبیعت رشد می کنند، مانند زنبورها و زنبورها. این حشرات در داخل یا روی کاترپیلار تخم می گذارند که باعث مرگ کرم می شود.

گیاهان میزبان در حال رشد

هر گونه از پروانه ها یک گیاه میزبان خاص دارد که کرم ها می خورند. در ۹۹ درصد گونه‌ها، گیاهان و گل‌های میزبان که پروانه بالغ برای شهد و گیاه میزبان برای تخم‌های آن پروانه استفاده می‌کند، یک گونه نیستند. فقط پادشاهان از گیاهان میزبان یکسانی برای هر دو استفاده می‌کنند که همان گیاه شیر است.

تنها کرم‌های پروانه‌ای که از غذای مصنوعی تغذیه می‌کنند، خانم‌های نقاشی‌شده هستند. خانم‌های رنگ‌آمیزی نیز گونه‌هایی هستند که اغلب مورد تایید قرار گرفته‌اند تا از طریق خطوط ایالتی حمل شوند.

بیشتر کشاورزان گیاهان میزبان خود را پرورش می‌دهند تا مطمئن شوند گیاه غذایی با یک گیاه غذایی درمان نشده است. حشره کشی که به کرم ها آسیب می رساند. همچنین، با پرورش گیاهان خود به جای خرید آنها، در پول خود صرفه جویی می کنید.

پروانه های بالغ گرده افشان هستند اما ممکن است روی همان گیاهان تخم بگذارند.

شروع به برنامه ریزی برای کسب و کار خود کنید

پس از انجام تحقیقات می توانید برنامه ریزی را شروع کنید. فصل اصلی پرورش پروانه ها از بهار تا پاییز است. طول عمر پروانه ها کوتاه است و اکثر آنها حدود یک ماه زندگی می کنند.

یک طرح کسب و کار مزرعه پروانه ایجاد کنید

همانند هر کسب و کار جدیدی، به یک برنامه مدون نیاز دارید. این طرح باید شامل بیانیه ماموریت و همچنین پیش‌بینی‌هایی برای رشد آینده و توصیفی از ساختار و عملیات تجاری باشد.

یک نظرسنجی از بازار انجام دهید

اگر قصد فروش دارید. برای سایر پرورش دهندگان پروانه، کدام گونه مورد تقاضا خواهد بود؟ اگر می‌خواهید به عموم مردم بفروشید، کدام گونه‌ها مورد تقاضا هستند؟

برای پروانه‌های بالغ، اغلب Monarchs و Tiger Swallowtails ترجیح داده می‌شوند، زیرا رنگ‌های روشن‌شان.

یک نهاد حقوقی تشکیل دهید و کسب و کار پروانه خود را ثبت کنید

با انتخاب یک ساختار تجاری، به احتمال زیاد یک شرکت با مسئولیت محدود یا LLC، چک لیست حقوقی را تکمیل کنید. همچنین باید کسب و کار را در ایالت خود ثبت کنید.

نام و نام تجاری کسب و کار پروانه خود را

یکی از مهمترین جنبه های چگونه یک کسب و کار راه اندازی کنیم انتخاب یک نام عالی است. نامی را انتخاب کنید که تمرکز کسب و کار شما را توصیف کند.

باز کردن یک حساب بانکی تجاری

هنگامی که یک حساب بانکی تجاری باز می کنید، یک کارت اعتباری تجاری نیز دریافت کنید.

حمل و نقل

ارسال به سراسر کشور به مجوزهای USDA نیاز دارد. فقط گونه های خاصی را می توان از طریق خطوط ایالتی حمل کرد. ظروف بسته به مرحله چرخه حیاتی که حمل می شود متفاوت است و باید عایق بندی شوند.

تجهیزات مورد نیاز برای مزرعه پروانه ها را تهیه کنید

تا جایی که می توانید لوازم مورد نیاز خود را در فروش گاراژ دریافت کنید. برای صرفه جویی در پول. برای مثال، ممکن است بتوانید با تهیه لوازمی مانند ظروف و قفسه‌های دست دوم پس‌انداز کنید.

به مواد ضدعفونی‌کننده، قفس‌های پرورش، توری، جعبه‌های حمل و نقل عایق‌شده، چراغ‌ها و سهام راه‌اندازی نیز نیاز دارید.< /p>

تخم مرغ بخرید و کاترپیلار پرورش دهید

می توانید از کشاورزان موجود که در لیست AFB هستند خرید کنید.

بر پیشگیری از بیماری تمرکز کنید

بهترین شیوه های مدیریتی برای پیشگیری از بیماری عبارتند از نصب توری روی گیاهان میزبان، ارائه تهویه خوب و مدیریت آب و هوا (هرگز خیلی خنک) و شستشوی قلمه های گیاه قبل از ارائه آنها به عنوان غذا. به جای انتقال گیاه گلدانی به محل پرورش، ایده خوبی است که با قلمه ها تغذیه کنید. زمین یا خاک ممکن است حاوی باکتری باشد.

پروانه ها را پرورش دهید

زمانی که کاترپیلار به شکل کریزالیس یا شفیره درآمد، حدود ۲۸ روز تا ظهور پروانه باقی خواهد ماند. ۲۴ تا ۴۸ ساعت دیگر طول می کشد تا بال ها خشک شوند و بتواند پرواز کند.

بازاریابی

به اتاق بازرگانی و شبکه محلی خود بپیوندید. شما ایده های زیادی در مورد محل فروش خواهید داشت، مانند افتتاحیه های تجاری و رویدادهای ویژه.

با فروش پروانه یا تخم مرغ درآمد کسب کنید

می توانید قیمت ها را بر اساس آنچه در حال حاضر وجود دارد تعیین کنید. صنعت.

برگزاری تورهای آموزشی با تمرکز بر تلاش‌های حفاظتی

پس از تأسیس، ممکن است بخواهید برای ترویج پرورش پروانه‌ها و همچنین روش‌هایی که مردم ایجاد می‌کنند، با مدارس و گروه‌های حفاظتی تماس بگیرید. می تواند زیستگاه پروانه ها را بهبود بخشد.

نکاتی که باید قبل از شروع کسب و کار پروانه در نظر بگیرید

از بهار تا پاییز، هیچ روز تعطیلی وجود ندارد. این نوع کسب و کار نیست که بتوانید هر کسی را برای بررسی چیزها استخدام کنید. پیشگیری از بیماری، دما و رطوبت – همه چیزهایی هستند که نیاز به نظارت متخصص دارند.

اگر راه اندازی یک تجارت پروانه برای شما مناسب نیست، گزینه های دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید. برای مثال، می‌توانید یک مزرعه زنبور عسل راه‌اندازی کنید، مزرعه کریکت، یا حتی نحوه راه اندازی یک مزرعه کرم. برخی از کارآفرینان حتی ممکن است چندین نوع حشره را به طور همزمان پرورش دهند.

خط پایین

دو کرم در حال خزیدن در یک مزرعه بودند که یک پروانه از بالای سرش پرواز کرد. یکی از کاترپیلارها به دیگری گفت: “تو هرگز مرا در یکی از آن ها بیدار نخواهی کرد.”

شاید هرگز پرورش پروانه را به عنوان یک سرمایه گذاری تجاری قابل دوام در نظر نگرفته باشید، اما اینطور است. علاوه بر پول درآوردن، کسب و کار محصول نهایی باارزشی نیز دارد که زیباست.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کسب و کار کشاورزی، چگونه شروع کنیم
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی