خبر

زمان پرداخت سود سهام عدالت مشخص شد

زمان پرداخت سود سهام عدالت مشخص شد

504350 260 - زمان پرداخت سود سهام عدالت مشخص شد
اقتصاد۲۴- وی گفت: سود شرکت‌های غیربورسی سهام عدالت با استفاده از مصوبه شورای عالی بورس، دریافت می‌شود، البته برخی از شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت، قسمتی از سود خود را صرف افزایش سرمایه شرکت می‌کنند و ما‌به‌ازای آن را در قالب سهام جایزه و یا حق تقدم به ذی‌نفعان می‌پردازند که برای سهامداران عدالت چه سود نقدی و یا حق تقدم‌ها و سهام جایزه نیز دریافت و به حساب ذی‌نفعان واریز می‌شود.

قامت این را هم گفت: سود شرکت‌های غیربورسی سهام عدالت از سال‌های قبل هم دریافت کردیم و از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به صورت یکجا به سهامداران پرداخت کردیم و همه سود‌های جمع‌آوری‌شده چه از شرکت‌های بورسی و یا غیربورسی باشد، از طریق سپرده‌گذاری مرکزی و سامانه سجام به حساب ذی‌نفعان سهام عدالت واریز می‌شود.

معاون سازمان خصوصی‌سازی اظهار داشت: سود‌های جمع‌آوری‌شده در یکجا تجمیع شده و به صورت متمرکز از طریق سهامانه سجام واریز می‌شود.


بیشتر بخوانید:  جزییات شرایط دریافت وام سهام عدالت


قامت همچنین در مورد اختصاص سهام عدالت به افراد جامانده گفت: هیات وزیران باید سبد قابل واگذاری از سهام مازاد خود را برای واگذاری در قالب سهام عدالت مشخص کند و ساز و کار اجرایی اعطای سهام از طریق شورای اجرایی اصل ۴۴ مشخص شود که هنوز هیچ دستورالعملی برای اختصاص سهام به جاماندگان به سازمان خصوصی‌سازی ابلاغ نشده است.

سال قبل سود سهام عدالت در دو نوبت واریز شد و امسال هم قرار است در دو نوبت واریز شود. سیاست تصمیم‌گیران ماندگاری مردم در سهام عدالت و برخورداری از سود و عایدات آن استفاده کنند.

منبع: فارس

منبع :
حتما بخوانید : تعمیر ماشین لباسشویی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی