عمومی

7 نشانه که نشان می دهد ما وارد عصر قدرت شده ایم کارمندان

۷ نشانه که نشان می دهد ما وارد عصر قدرت شده ایم
کارمندان

همانطور که با کسب و کارهایی کار می کنم که در تلاش برای بازیابی کارکنان و بهبودی پس از هندمی، من فرهنگ جدید و نسل جدیدی از کارگران را می بینم که در کار از راه دور قدرت یافته اند. از خانه‌هایشان، و از توانایی آنها برای با شرایط خود زنده بمانند. بسیاری از رهبران کسب‌وکار فرض می‌کنند که این فقط یک وضعیت موقتی است، اما من متقاعد شده‌ام که این مدل هنجار جدید.

اگر شما دیدگاه متفاوتی دارید، از شما می‌خواهم که داده‌های ارائه‌شده در کتاب جدیدی را ببینید، Nine: The Tectonic Forces Shaping the Workplace، توسط Phil Simon، یک مرجع شناخته شده جهانی در زمینه فناوری، همکاری، و آینده کار در میان چیزهای دیگر، او دلایل قانع‌کننده‌ای ارائه می‌کند که چرا توانمندسازی کارکنان اکنون نیرویی است که در محل کار امروزی می‌ماند:

۱٫ نسل جدیدی از کارگران در حال خم کردن عضلات هستند.

دوست داشته باشید یا نه، آداب اجتماعی تغییر کرده است. کارگران به دنبال سبک زندگی متعادل تری هستند، به این معنی که دیگر حاضر نیستند هر روز به وسایل اداری بسته شوند یا محیط های کاری سمی را تحمل کنند. اتحادیه‌ها در شرکت‌هایی از جمله کیک‌استارتر و آمازون نفوذهای جدیدی ایجاد می‌کنند.

برای مشاغل اداری، بسیاری از ما ترجیح قوی جدید برای کار از خانه در مقابل رفت و آمد روزانه به دفتر را شنیده ایم. بدیهی است مزایا و معایب کار از راه دور، از جمله بهره وری، هزینه ها، و همچنین ایجاد تعادل بین کار و زندگی شخصی.

۲٫ میلیون ها نفر از بازار کار خارج شده اند.

در مقایسه با دهه های گذشته، افراد کمتری به دنبال شغل می گردند. همه‌گیری اخیر بسیاری را از هر دو طرف طیف سنی متقاعد کرده است که برای بقا و شکوفایی نیازی به فشارهای شغلی تمام وقت ندارند. آنها بیش از ناهار رایگان و میان وعده های اداری انتظار دارند که آنها را درگیر کند.

به نظر من، بزرگترین تغییر در این زمینه بوده است. بومرها  کسانی که در طول همه گیری همه گیر بیکار شدند یا در خانه منزوی شدند، دیدند که می توانند بدون کار تمام وقت زنده بمانند و از آزادی تازه یافته لذت بردند. بسیاری از این افراد از بازار کار بازنشسته شدند.

۳٫ از زمان همه‌گیری، ایالات متحده مشاغل بیشتری اضافه کرده است.

در حال حاضر مشاغل بیشتری نسبت به افراد برای پر کردن آنها در دسترس است. نرخ بیکاری از لحاظ تاریخی پایین است و حدود ۳٫۷ درصد است. رشد کسب و کارهای کوچک در سه سال گذشته فوق العاده بوده است. اخراج‌های کارآفرینان خبرساز شده و ما را می‌ترسانند، اما اکنون بیشتر از ما عقب مانده‌اند.

کارآفرینان جدید و قدیمی بیش از پنج میلیون استارت‌آپ را ارسال کردند. برنامه های تجاری در سال ۲۰۲۱ و دوباره در سال ۲۰۲۲، این موارد را به محبوب‌ترین سال‌های تاریخ بر اساس داده‌های منتشر شده توسط اداره سرشماری ایالات متحده. اینها فرصت های شغلی برای بسیاری از افراد جدید است.

۴٫ مهاجرت به آمریکا به شدت کاهش یافته است.

به لطف کووید-۱۹ و سیاست های دولت های قبلی ایالات متحده، مهاجرت به ایالات متحده از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ به شدت کاهش یافت. حتی اگر نرخ‌های مهاجرت طی چند سال آینده به دلیل سیاست‌های جدید تغییر می‌کند، افراد تازه وارد احتمالا فرهنگ فعلی را که اکنون در محل کار تعبیه شده است، تغییر نخواهند داد.

مهاجرت همیشه منبع اصلی تنوع در محیط کار بوده است، که به نوآوری و توانمندسازی کارکنان معروف است. کارآفرینان جهانی به یافتن فرصت‌ها در ایالات متحده ادامه می‌دهند. ، و من مطمئن هستم که اینها همیشه فرهنگ قدرتمندتری را به ارمغان می آورند.

۵٫ نرخ تولد در بسیاری از کشورها رو به کاهش است.

آمریکایی ها به وضوح کمتر تولید می کنند. ژاپن، فرانسه و سایر کشورهای صنعتی با همین مشکل روبرو هستند و خیلی قبل از همه گیری شروع شد. تولد کمتر به معنای کمتر شدن کارگر بعد است. یکی از مقصران مرتبط، هزینه فزاینده مراقبت از کودک است که مادران را در سال‌های اولیه باروری‌شان سنگین می‌کند.

۶٫ تورم باعث افزایش شلوغی های جانبی شده است.

میلیون‌ها نفر برای بازسازی قدرت خرید خود نیاز به درآمد اضافی دارند. این مشکل به ویژه برای کارکنان طبقه متوسط، غیرمدیریت و معاف که واجد شرایط پرداخت اضافه کاری بر اساس قوانین سخت‌گیرانه کار و انتظارات بالای شرکت‌های بزرگ نیستند، حاد است.

۷٫ تعداد قراردادهای غیررقابتی بسیار کاهش یافته است.

 برای دهه‌ها، شرکت‌ها کارمندان فعلی و سابق را از کار برای رقبا محدود کرده‌اند. تا دو سال پس از پایان کار این محدودیت‌ها با شورش کارمندان پایان می‌یابد، و حتی کمیسیون تجارت فدرال اعتراف می‌کند که عدم رقابت باعث کاهش دستمزدها و نابودی نوآوری می‌شود.

در سرتاسر جهان، کارگران بهترین کارت‌های خود را در سال‌های اخیر در دست دارند و آن‌ها این را می‌دانند. این بدان معناست که کارمندان جسورتر اینجا هستند تا بمانند، و آنها به راحتی از سکوت و مطیع بودن عقب نشینی نخواهند کرد. اگر انتظار دارید کسب و کارتان رقابتی بماند و در این دنیای جدید موفق شود، از امروز به دنبال راه‌های بیشتری برای توانمندسازی تیم خود و رهبری کردن راه خود هستید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

<. /p>

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی