عمومی

4 موتور برای رشد کسب و کار

۴ موتور برای رشد کسب و کار

برای رشد کسب و کار، شما فرصت های زیادی برای رشد و مقیاس کردن کسب و کار. اما تنها تعداد انگشت شماری وجود دارد که واقعاً در مورد نتیجه شما تفاوت ایجاد می کنند. بنابراین امروز، می‌خواهم چهار موتور رشد کسب‌وکار را مرور کنم که به مشتریان مربیگری کسب‌وکارم در مورد آنها آموزش می‌دهم که به آنها اجازه می‌دهد زمان و توجه خود را متمرکز کنند و سرعت رشد بیشتر از آن چیزی است که اکثر افراد فکر می کنند امکان پذیر است.

تمرکز استراتژیک

اولین موتور رشد کسب و کار چیزی است که ما آن را تمرکز استراتژیک شما می نامیم. اینجا جایی است که هر ربع به عقب برمی‌گردید و می‌گویید، از همه کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم، در اینجا یکی، دو یا سه مورد از مهم‌ترین تمرکزها برای این حوزه از کسب‌وکار یا بخش است. و سپس آنها را در یک برنامه مکتوب قرار می دهید که در طول سه ماه آینده از آن پیروی می کنید. این تاکتیک نه تنها به شما کمک می‌کند تا کارهای بیشتری را در مدت زمان کوتاه‌تری انجام دهید، بلکه به شما امکان می‌دهد روی مواردی تمرکز کنید که بیشترین رشد را برای کسب‌وکارتان ایجاد می‌کنند. از آنجایی که شما فقط زمان، استعداد، توجه، پول و منابع محدودی دارید، نحوه استفاده از آن ها در توانایی شما برای رشد کسب و کارتان تفاوت دارد.

قابلیت اجرا

دومین موتور رشد به توانایی شما در اجرای مداوم ایده ها و برنامه ها مربوط می شود. واقعاً آسان است که یک برنامه داشته باشید و توجه خود را برای مدت کوتاهی متمرکز کنید، اما اگر بتوانید آن برنامه را در نظر بگیرید و آن را ربع به ربع اجرا کنید، اینجاست که می بینید سوزن واقعاً حرکت می کند و کسب و کار شما حرکت می کند. رشد. این همراه با یک برنامه استراتژیک خوب می تواند تفاوت بزرگی برای کسب و کار شما ایجاد کند.

گروه همتا

موتور سوم رشد به گروه همسالان شما مربوط می شود. اگر اطراف خود را با دیگرانی احاطه کنید که روی رشد کسب و کار خود کار می کنند و بتوانید از آن انرژی تغذیه کنید و ایده های خود را تقویت کنید و راه حل هایی برای مشکلات بیابید، می توانید کسب و کار خود را سریعتر از کسی که بدون گروه همسالان راکد می ماند رشد دهید. . این همچنین یک فرصت عالی برای یافتن یک مربی یا مربی کسب و کار است که به ارتقای تفکر و ذهنیت رشد شما کمک می کند. زیرا چیزی متحول کننده است که کسی در کنار شما باشد که مشکلات و مسائلی را که شما دارید پشت سر گذاشته و طرف مقابل پیروز شده است.

رهبری

و در نهایت ما موتور رهبری را داریم. این تیمی است که شما را احاطه کرده است و به توانایی آنها برای تمرکز روی هدف نهایی مربوط می شود. یک تیم رهبری که در یک راستا هستند واقعا می توانند به کسب و کار شما کمک کنند تا به سطح بعدی برسد. و هنگامی که با موتورهای دیگر همراه شود می تواند تفاوت بزرگی در توانایی شما برای رسیدن به اهداف تجاری شما ایجاد کند.

وقتی صحبت از رشد و توسعه کسب و کار به میان می آید، به نظر شما کدام موتور رشد کسب و کار بیشتر است. متحول کننده برای کسب و کار شما؟ و چگونه می توانید آن را با نقاط قوت خود برای گسترش برنامه رشد خود ترکیب کنید؟

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی