عمومی

آنچه کارگران ترنسجندر و ناسازگار با جنسیت نیاز دارند کارفرمایان

آنچه کارگران ترنسجندر و ناسازگار با جنسیت نیاز دارند
کارفرمایان

گزارشی منتشر شده در روز بین المللی تراجنسیتی نشان می دهد که چقدر تراجنسیتی و کارگران ناسازگار با جنسیت می توانند از مزیت های بیشتری بهره مند شوند پشتیبانی شرکت، به ویژه در زمینه ارتباطات.

دو پنجم افراد تراجنسیتی و ناسازگار جنسیتی گزارش دادند که جنسیت‌شان افزایش یافته است آزار و اذیت در محل کار در یک نظرسنجی که بین ماه مه ۲۰۲۰ تا فوریه ۲۰۲۱ توسط Project Include، یک سازمان غیرانتفاعی که از راه حل های تنوع و گنجاندن، به ویژه در صنعت فناوری دفاع می کند. اگرچه این گزارش گام های برداشته شده در نمایندگی را برجسته می کند، به ویژه در رسانه ها، همچنین به رشد اخیر< /a> در قوانین محدودکننده و آزار و اذیتی که این گروه ها را تهدید می کند.

“نمایندگی به تنهایی نمی تواند آسیب و آزار جنسیتی را برطرف کند” و افزود که رویکرد جامع تر “برای مقابله و رسیدگی به آزار و اذیت افراد ترنس و ناسازگار جنسیتی در محل کار و پرورش فرهنگی فراگیر که به همه در محل کار کمک می کند، نیاز است.”

< p lang="EN-US" paraeid="{5111e854-6566-4e53-a0ca-d82c38e43fb9}{174}" paraid="712557960" xml:lang="EN-US">شرکت‌ها می‌توانند برای ارتقای فرهنگ محل کار اقدام کنند برای این کارمندان به این صورت است: 

اطمینان حاصل کنید که کارمندان جدید درباره منابع و حفاظت‌ها اطلاع دارند  

سیاست‌ها و حمایت‌های شرکت شما باید به صراحت برای کارمندان احتمالی روشن شود. این گزارش توصیه می‌کند که فهرست‌های شغلی باید مزایا، منابع (مانند گروه‌های منابع کارکنان) و آموزش‌های مربوط به مسائل مربوط به هویت جنسیتی شرکت را برجسته کند. این گزارش می افزاید: این اطلاعات را در طول فرآیند استخدام به خوبی به اشتراک بگذارید – به جای اینکه فقط آن را در سایت شرکت برای مرجع فهرست کنید.

اگر کارمندان آینده نگر خود را به‌عنوان ترنس یا ناسازگار با جنسیت در طول فرآیند استخدام شناسایی کنند، شرکت شما می‌تواند ورود آنها را آسان کند تا احساس خوش‌آمدگویی و امنیت کنند. ضمایر شخصی یک مکان برای شروع است. «یکی [مصاحبه‌شونده] خاطرنشان کرد که یک استخدام‌کننده به‌طور خاص ضمایر آنها و هر اطلاعات دیگری را که می‌خواستند به اشتراک بگذارند می‌خواست؛ مدیر استخدام آنها به نوبه خود در مورد آنها قبل از تاریخ شروع با تیم صحبت می‌کرد تا آنها مجبور نباشند همکاران را در حین کار آموزش دهند و اصلاح کنند. ” در این گزارش آمده است.

سیستم‌های داخلی را سازگار و فراگیر کنید  

فرآیندی برای کارمندان ایجاد کنید که تغییر نام و جنسیت آنها را در سیستم‌های داخلی آسان کند. به عنوان مثال، نمایش نام در برنامه‌های پیام‌رسانی محل کار، باید به راحتی قابل تغییر باشد، و امکان افزودن ضمایر باید در هر پلتفرم‌هایی که امکان دارد فعال شود.

در حالت ایده‌آل، این گزارش توصیه می‌کند که سندی را در وب‌سایت کارمندان شرکت یا کتابچه راهنمای کارمند با اطلاعات دقیق برای هر موردی آماده کنید. کارمندانی که به دنبال تغییر نام، جنسیت یا ضمایر خود هستند. در این گزارش آمده است: «کارگران باید بتوانند یک بلیط واحد برای به‌روزرسانی همه موارد ارسال کنند». و برای ۴۰۱(k) یا سایر مناطقی که شرکت نمی‌تواند مستقیماً تغییرات را انجام دهد، باید توصیه‌های خاصی را در مورد اینکه دقیقاً با چه کسی تماس بگیرد تا تغییر سریع و بدون نقص انجام شود، ارائه دهد.

مطمئن شوید که پوشش جامع است

مزایای بیمه سلامت باید طیف گسترده‌ای از نیازهای انتقال بالینی را پوشش دهد، این گزارش تاکید می‌کند: «همچنین باید خدماتی مانند هورمون‌ها، کاهش سینه را در بر داشته باشد. یا جراحی تقویت، الکترولیز، عمل زنانه سازی صورت یا مردانه سازی، درمان، مزایای باروری فراگیر و سایر خدمات کارکنان ممکن است به عنوان اولویت شناسایی شوند.”

شرکت ها، به ویژه شرکت های بزرگ، در این زمینه پیشرفت می کنند. بر اساس «شاخص برابری شرکتی بنیاد کمپین حقوق بشر در سال ۲۰۲۲  (CEI)، ۸۶ درصد از کل مشاغل رتبه بندی شده در CEI و ۶۷ درصد از شرکت های Fortune 500، پوشش بیمه درمانی فراجنسیتی را ارائه می دهند. این میزان از سال ۲۰۰۹ به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.  

علاوه بر ارائه این مزایا، متخصصان منابع انسانی باید برای کمک به کارکنانی که در حال انتقال هستند، آموزش دیده و آماده شوند. در پایان این گزارش آمده است: «تغییرات موفق در فرهنگ شرکت در مورد افراد ترنس و ناسازگار با جنسیت باید سیستمی باشد. این بدان معناست که رهبران – مدیرعامل، همه مدیران و همه مدیران – باید آگاهانه روشن کنند که ارزش‌های شرکت شامل کرامت و احترام به کارکنان ترنس و ناسازگار با جنسیت است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی