عمومی

بهترین برنامه های خودسازی برای کارآفرینان

بهترین برنامه های خودسازی برای کارآفرینان

بسیار تجار موفق، به ویژه کارآفرینان، اغلب به توسعه شخصی قابل توجه به عنوان یک عامل کلیدی در سفرشان به سوی موفقیت اشاره می‌کنند.

توسعه شخصی آنها را با حالت ذهنی خاصی مجهز می‌کند که تمرکز و انگیزه را تقویت می‌کند.

جالب است بدانید که برای برخی، این تمایل ذهنی ذاتی به نظر می رسد، اما برای بسیاری، این مهارتی است که در طول زمان پرورش یافته و با تمرین منظم تقویت شده است. به یاد داشته باشید، هر استادی زمانی مبتدی بوده است.

کارآفرینان موفق بی‌شماری فلسفه‌های خودیاری را در تار و پود روایت‌های موفقیت خود بافته‌اند. بسیاری برای رسیدن به اهداف خود بر این اصول تکیه کرده‌اند و حتی پس از موفقیت نیز به مهار آن‌ها ادامه می‌دهند.

بنابراین، اگر به دنبال کمکی برای بهبود خود هستید، بدانید که در شرکت اوت هستید.< /p>

راه خودسازی نیازمند تلاش بی‌وقفه و مداوم است، و استفاده از یک برنامه خود-بهبودی که با سفر شما همسو باشد، می‌تواند در تمرکز و هدایت شما مفید باشد.

انتخاب بهترین برنامه های خود-بهبودی: فرآیند ارزیابی ما

خود-بهبودی یک سفر است و در عصر دیجیتال امروزی، اپلیکیشن ها می توانند به عنوان ابزارهای ارزشمندی برای راهنمایی ما در این راه عمل کنند. اما با وجود گزینه‌های بی‌شماری در فروشگاه‌های اپلیکیشن، چگونه می‌توانید تشخیص دهید که کدام یک واقعاً سودمند هستند؟ برای کمک به حرکت در این چشم انداز، تعداد زیادی از برنامه های خود-بهبودی را بررسی کرده ایم. در اینجا نگاهی درونی به روش بررسی ما داریم، که در آن هر عاملی که در نظر گرفتیم در مقیاسی از یک (کم اهمیت ترین) تا ده (مهم ترین) رتبه بندی می شود.

  1. کیفیت و اصالت محتوا< /strong>
    • اهمیت مقیاس: ۱۰/۱۰
    • ارزش اصلی برنامه در محتوای آن نهفته است. ما برنامه‌هایی را اولویت‌بندی می‌کنیم که بینش‌های واقعی، کاملاً تحقیق شده و عملی ارائه می‌دهند.

  2. قابلیت استفاده و تجربه کاربری
    • اهمیت مقیاس: ۹/۱۰
    • طراحی و پیمایش یک برنامه نقش اساسی در کاربرد آن دارد. ما به سمت برنامه‌هایی با رابط‌های بصری و تجربیات کاربر روان تمایل داریم.
  3. بازخورد و مکانیسم‌های ردیابی
    • اهمیت مقیاس: ۹/۱۰
    • رشد شامل ارزیابی پیشرفت فرد است. برنامه‌های دارای ابزار ردیابی مؤثر و مکانیسم‌های بازخورد مطلوب در نظر گرفته شدند.
  4. تعامل و تعامل
    • اهمیت مقیاس:< /strong> ۸/۱۰
    • یک برنامه تعاملی می تواند کاربران را به اهداف خودسازی خود متعهد نگه دارد. ما برای برنامه‌هایی که کاربران را از طریق آزمون‌ها، چالش‌ها یا یادآوری‌ها درگیر می‌کنند ارزش قائلیم.
  5. انجمن و پشتیبانی
    • اهمیت مقیاس : ۷/۱۰
    • گاهی اوقات، رشد جمعی مؤثرتر است. برنامه‌هایی که جامعه حمایتی را تقویت می‌کنند یا راهنمایی‌های متخصص ارائه می‌دهند، توجه ما را جلب کردند.
  6. Price Point and Value Proposition
    • اهمیت مقیاس: ۸/۱۰
    • در حالی که بسیاری از برنامه ها دارای برچسب قیمت هستند، ما ارزیابی کردیم که آیا مزایا و ویژگی های ارائه شده هزینه را توجیه می کند یا خیر.
  7. نظرات و نظرات کاربران
    • اهمیت مقیاس: ۸/۱۰
    • بازخورد واقعی کاربر نگاهی اجمالی به اثربخشی یک برنامه دارد. . ما نظرات و رتبه‌بندی‌های کاربران را در نظر گرفتیم.

توانمندسازی خود تلاشی ستودنی است. با برجسته کردن بهترین برنامه‌ها بر اساس روش‌شناسی، هدف ما ارائه یک انتخاب انتخاب‌شده است که با اهداف واقعی خود-بهبودی همسو باشد.

svg%3E - بهترین برنامه های خودسازی برای کارآفرینان

۱۰ برنامه بهبود خود برای کمک به موفقیت در کسب و کار

در برای موفقیت در کسب و کار و رشد شخصی، بسیار مهم است که اپلیکیشنی را انتخاب کنید که واقعاً با نیازهای فردی شما مطابقت داشته باشد. بازار مملو از تعداد بی‌شماری از برنامه‌های کاربردی موبایل و نرم‌افزار است که همگی شما را به سمت تبدیل شدن به یک کارآفرین باهوش‌تر و شادتر هدایت می‌کنند. در این راهنما، بهترین انتخاب‌های خود را در اختیار شما قرار می‌دهیم که به شما کمک می‌کند تا در مسیر رشد شخصی و حرفه‌ای خود حرکت کنید:

شادتر

چقدر خوشحال هستید؟ و آیا کاری وجود دارد که می توانید برای بهبود خلق و خوی خود انجام دهید؟ برنامه شادتر شادی را به‌عنوان مهارتی در نظر می‌گیرد که می‌توانید با تمرین یاد بگیرید. با استفاده آسان، رابط کاربری جذاب و محتوای با کیفیت، هدف آن این است که به شما کمک کند نه تنها از لحظات روزمره لذت ببرید، بلکه با انعطاف پذیری در زمان های دشوار نیز مدیریت کنید، مهارتی بسیار مفید برای صاحبان مشاغل! از برنامه‌های مراقبت از خود مانند Happier برای ایجاد دیدگاه مثبت‌تر، تمرین تمرکز حواس و قدردانی با جامعه‌ای از افرادی که هدف مشترک یکسانی دارند، استفاده کنید.

Happier یک برنامه رایگان است و از طریق iTunes و برای Android در دسترس است.< /p>

Coach.me

گاهی اوقات بهترین راه برای پیشرفت کمک یک مربی است. اگر می‌خواهید پیشرفت شخصی خود را تقویت کنید، حرفه خود را بسازید، شکل بگیرید یا مهارت جدیدی بیاموزید، Coach.me می تواند ابزار عالی برای دستیابی به اهداف شما باشد. می‌توانید با استفاده از ویژگی ردیابی عادت، پشتیبانی از جامعه و مربیگری شخصی، از آن برای ایجاد یک عادت جدید استفاده کنید.

بخش ردیاب عادت در برنامه رایگان است در حالی که آموزش شخصی‌شده از ۲۵ دلار در هفته شروع می‌شود. آن را در iOS یا Android دریافت کنید. شما یک مربی شخصی خواهید داشت که کاملاً به دستگاه تلفن همراه شما نزدیک است.

svg%3E - بهترین برنامه های خودسازی برای کارآفرینان

روز اول

فعالیت‌های زیادی می‌توانند به این سفر کارآفرینی کمک کنند. نگه داشتن دفترچه ای از پیشرفت خود را در میان آنها حساب کنید. برنامه روز اول یک ابزار ژورنال نویسی قدرتمند و با استفاده آسان است که به شما امکان می دهد دفترچه خاطرات روزانه، ژورنال سپاسگزاری و گزارش تمرین، همه در یک مکان با استفاده آسان با استفاده از قالب بندی متن قدرتمند با علامت گذاری. همچنین می‌توانید فایل‌های تصویری و صوتی را نگه دارید و نقل قول‌های الهام‌بخش را ذخیره کنید تا هر زمان که به کمی انگیزه نیاز داشتید به آن مراجعه کنید.

Day One در Android در دسترس است اما به‌شدت در iOS عرضه شده است، جایی که می‌توانید از برنامه در آن استفاده کنید. یک آیفون، آی پد و اپل واچ.

Remente

بزرگترین چالشی که بیشتر کارآفرینان با آن روبرو هستند این است که مسیر خود را مشخص کنند – و به آن پایبند باشند. هدف برنامه قدرتمند Remente این است که به شما کمک کند دقیقاً متوجه شوید که در زندگی باید روی چه چیزی تمرکز کنید. این برنامه به شما امکان می دهد اهدافی را تعیین کنید و درس هایی را در مورد چگونگی احساس خوب، غلبه بر عادات بد، بهره وری و با انگیزه ماندن ارائه می دهد. از آن برای پیگیری خلق و خوی خود و ایجاد درک عمیق‌تر از خود و احساساتتان برای تجربه‌ای واقعاً تعاملی و جذاب استفاده کنید.

همچنین یک Remente Business که هدف آن بهبود عملکرد، تعامل و نتایج شرکت است و در عین حال ابزارها و بینش هایی را برای کارمندان فراهم می کند تا بر بهره وری و رفاه آنها تأثیر بگذارد. در هر دو مرورگر iOS، Android و چندین مرورگر موجود است.

شما

وقتی فشارهای ناشی از راه اندازی یک کسب و کار به شما وارد می شود، چه می کنید؟ تجارت حتی در بهترین زمان ممکن است استرس زا باشد. بنابراین اگر اضطراب و افسردگی مانع موفقیت شما می شود، برنامه مراقبت از خود Youper می تواند دقیقاً باشد. آنچه شما نیاز دارید این مانند یک درمانگر هوش مصنوعی در جیب شما عمل می کند که هر روز با چند سوال مرتبط، خلق و خوی شما را ارزیابی می کند، سپس اقدام مناسب را برای غلبه بر وضعیت منفی ذهنی شما تجویز می کند. این یک تجربه واقعاً تعاملی با محتوای بسیار باکیفیت است که متناسب با شرایط خاص شما است.

بنابراین همه اینها چقدر برای شما هزینه خواهد داشت؟ در واقع، هیچ هزینه ای ندارد. برنامه مراقبت از خود Youper که به صورت رایگان در iOS یا Android در دسترس است، می تواند ذهن شما را آرام کند و از سلامت عاطفی شما محافظت کند.

من را بهتر کن

شاید شنیده باشید که کارآفرینان به موارد خاصی نیاز دارند. خلق و خوی Make Me Better برنامه ای است که جریان ثابتی از مقالات توسعه شخصیت با کیفیت بالا، نکات کمک به خود، ایده های بهره وری، نقل قول های انگیزشی و هک های زندگی را برای کمک به شما در بهبود و ارتقای شخصیت ارائه می دهد. مقاله‌ها کوتاه و خلاصه هستند و باعث می‌شوند به راحتی به خاطر بسپارید و در زندگی روزمره به‌کار ببرید.

یکی از پیشرفت‌های مهم ممکن است در زمینه ارتباطات باشد. بسیاری از مشاغل با توانایی شما در رساندن ایده های خود به دیگران و روابطی که با آنها برقرار می کنید تعیین می شود. برنامه توسعه شخصیت Make Me Better می تواند برای کارآفرینان جاه طلب بسیار مفید باشد. و در iOS یا Android در دسترس است.

svg%3E - بهترین برنامه های خودسازی برای کارآفرینان

ThinkUp

هنگام اداره یک کسب و کار، حفظ روحیه شما بسیار مهم است. اما گاهی اوقات نیاز به کمک دارید. با برنامه تقویت مثبت و تأیید، ThinkUp احساس خوبی داشته باشید و به خود انگیزه دهید. هر روز جملات تاکیدی و الهام‌های شخصی‌سازی شده را در اختیار شما قرار می‌دهد و به شما امکان می‌دهد با استفاده از ابزارها و داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط برنامه، برنامه خودسازی خود را بسازید.

و نگران هزینه نباشید. مشکلی نخواهد بود این برنامه رایگان است، اگرچه برخی از ویژگی ها فقط به عنوان خریدهای درون برنامه ای در دسترس هستند. برنامه ThinkUp را در iOS یا Android دانلود کنید. و از همین امروز شروع به بالا بردن روحیه خود کنید.

زمان هوشمندتر

آیا کار اداره کسب و کار خودتان کمی بیش از حد به تنهایی انجام می شود؟ ممکن است نتوانید یک دستیار گوشتی و خونی تهیه کنید. اما به لطف فناوری، ممکن است دیگر مشکلی نباشد. برنامه زمان هوشمند به عنوان دستیار شخصی شما با استفاده از هوش مصنوعی برای اندازه گیری، تجزیه و تحلیل و بهبود عمل می کند. استفاده از زمان و عادات شما این طراحی شده است تا عادت های شما را به طور خودکار از داده های موقعیت مکانی و حسگرهای آن و همچنین از ورودی شما یاد بگیرد. تجزیه و تحلیل های قدرتمند به شما تفکیک دقیقی از زمان استفاده شما را ارائه می دهد که به دسته های قابل تنظیم تقسیم می شود.

دستیار شخصی خود را هرگز به این اندازه مقرون به صرفه نبوده است. برنامه Smarter Time به صورت رایگان در Android در دسترس است، اگرچه برخی از ویژگی ها فقط از طریق خریدهای درون برنامه ای باز می شوند.

۷ دقیقه تمرین

یکی از بهترین راه ها برای ایجاد احساس خوب و بهبود تجربه زندگی خود را به تناسب اندام و سالم است. اما پیدا کردن زمان برای ورزش منظم زمانی که شما در حال اداره یک کسب و کار هستید، می تواند دشوار باشد. حالا این دیگر مشکلی نیست. هدف برنامه تمرینی ۷ دقیقه ای با بیش از هزار نوع تمرین ورزشی با کیفیت بالا، حل این مشکل است. با برنامه ریزی فقط هفت دقیقه ورزش مفید در روز مشکل دارید.

این برنامه همچنین دارای ویژگی Smart Workout است که سطح تناسب اندام و انگیزه شما را اندازه گیری می کند تا بهترین عملکرد را داشته باشید. می‌توانید این برنامه را برای iOS یا Android بارگیری کنید.

تأییدات من

برنامه تأییدیه‌های من به شما کمک می‌کند تا با یادآوری مداوم ارزش‌هایی که می‌خواهید به زندگی نگاه کنید، نگاه خود را به زندگی تغییر دهید. در ذهن خود القا کنید این واقعاً می‌تواند به کارآفرینان کمک کند تا روی اهداف خود متمرکز بمانند و با یادآوری آنچه واقعاً از زندگی می‌خواهند به کارآفرینان ادامه دهند. در زمانی که شما مشخص می‌کنید به‌عنوان اعلان‌ها نشان داده می‌شوند و این تجربه‌ای شخصی‌سازی‌شده و جذاب برای کاربران است. در Android به صورت رایگان دانلود کنید، اگرچه تبلیغات و خریدهای درون برنامه ای وجود دارد.

برای راحتی شما، در اینجا خلاصه ای کوتاه از برترین برنامه های خود-بهبودی که به سفر کارآفرینی شما کمک می کنند، آورده شده است. فهرست را کاوش کنید تا تناسب کامل خود را پیدا کنید.

< td class="column-1">Coach.me

< tr class="row-6 even" readability="2">

svg%3E - بهترین برنامه های خودسازی برای کارآفرینان

سوالات متداول

افراد اغلب درباره اینکه چگونه یک برنامه، نرم افزار یا ابزار می تواند به شما در تمرکز کمک کند، سؤالاتی دارند. ما چند مورد از رایج‌ترین سؤالات را جمع‌آوری کرده‌ایم.

چرا خودسازی مهم است؟

خودسازی کلیدی است که قفل در را برای تقویت نقاط قوت و غلبه بر نقاط ضعف شما باز می‌کند. . این به عنوان پل ارتباطی با جایی که هستید و آرزوی رسیدن به آن را به هم متصل می کند.

تمریناتی مانند مدیتیشن و یادگیری مستمر می توانند متحدان قوی در سفر خودسازی شما باشند.

به علاوه، در دنیای فناوری محور ما، فناوری می‌تواند تلاش‌های شما را افزایش دهد و به‌جای یک عصا به عنوان یک همراه عمل کند. برنامه‌ها می‌توانند ابزارهای ارزشمندی باشند که به شما کمک می‌کنند مهارت‌های زندگی‌تان را گسترش دهید و خودآگاهی‌تان را بزرگ‌تر کنید.

ایجاد اعتماد به نفس یک سفر است، نه یک سرعت. اگر به دنبال تقویت اعتماد به نفس خود هستید، با تقویت مهارت های زندگی و پیشرفت مداوم به سمت اهداف خود شروع کنید.

برنامه های خود-بهبودی، مانند موارد ذکر شده در بالا، می توانند به عنوان یادآوری روزانه برای شما باشند. شما را بر روی پرورش عادات مثبت متمرکز کنید و در نهایت آنها را در تار و پود زندگی روزمره خود ببافید.

برای یافتن ابزار مناسبی که با سرعت رشد شما مطابقت دارد، به دنبال یک برنامه تعاملی باشید که با شما سازگار و رشد کند.

برنامه توضیحات پلتفرم هزینه
شادتر به شما کمک می‌کند از لحظه‌های روزمره لذت ببرید و با انعطاف‌پذیری در زمان‌های سخت بگذرید. iTunes، Android رایگان
از پیشرفت شخصی، ایجاد شغل، شکل گیری یا یادگیری یک مهارت جدید پشتیبانی می کند. =”column-3″>iOS، Android رایگان برای ردیاب عادت، شروع مربیگری از ۲۵ دلار در هفته
روز اول ابزاری برای ثبت خاطرات روزانه، ژورنال سپاسگزاری، گزارش تمرین و الهام گرفتن ذخیره سازی. Android، iOS، Apple Watch N/A
رمنت کمک به هدف گذاری، احساس خوب، غلبه بر عادات بد، بهره وری و انگیزه. iOS، Android، مرورگرهای متعدد N/A
بیشتر یک درمانگر هوش مصنوعی برای حمایت از سلامت روان در هنگام استرس کاری . iOS، Android رایگان
من را بهتر کن مقالات رشد شخصیت، نکات کمک به خود، ایده های بهره وری، و نقل قول های انگیزشی را ارائه می دهد. iOS، Android غیرقابل قبول
ThinkUp هر روز جملات تاکیدی و الهامات شخصی را برای خودسازی شما ارائه می دهد. td class=”column-3″>iOS، Android رایگان، برخی از ویژگی ها به عنوان خرید درون برنامه ای
زمان هوشمندتر به عنوان یک دستیار شخصی با استفاده از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل و بهبود استفاده از زمان و عادات. اندروید رایگان، برخی از ویژگی ها به عنوان خریدهای درون برنامه ای
۷ دقیقه تمرین گزینه های ورزشی را برای کسانی که زمان محدودی دارند ارائه می دهد. iOS، Android غیرقابل قبول
تأییدات من به طور منظم ارزش هایی را که می خواهید در ذهن خود القا کنید، یادآوری می کند. اندروید رایگان، با تبلیغات و خریدهای درون برنامه ای
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی