عمومی

4 چالش – و پیروزی – کارآفرینان LGBTQ+ در 2022

۴ چالش – و پیروزی – کارآفرینان LGBTQ+ در
۲۰۲۲

One دلیل علاقه من به کارآفرینی این است که به هر کسی اجازه می دهد تا سرنوشت خود را ترسیم کند. اگر ایده خوبی دارید و تمایل به دنبال کردن آن دارید، در راه حمایت از خود و ارزش افزودن به اقتصاد ما هستید.

به همین دلیل است که وقتی شرکت من داستان‌هایی از کارآفرینان LGBTQ+ را برای ماه افتخار جمع‌آوری می‌کرد، از شنیدن این موضوع خوشحال شدم که روح خودمختاری زنده و زنده است.

از کودکی همیشه دوست داشتم رئیس خودم باشم. آر جی سیلور، صاحب Sad Boy Designs. “تنها چیزی که مورد توجه من قرار گرفت هنر بود، و من می خواستم بهترین راه برای نشان دادن استعدادهایم را پیدا کنم. امروز، من یک طراح گرافیک هستم و چیزهای مختلفی از جاکلیدی های کوچک گرفته تا برگردان های ماشین بزرگ می سازم.”

ما بیشتر، نه کمتر، به داستان هایی مانند این نیاز داریم. این یکی از دلایلی است که Hello Alice به طور مرتب از بیش از ۸۰۰۰۰۰ مالک کسب و کار کوچک در پلتفرم ما نظرسنجی می کند تا تجربیات کمی و کیفی آنها را درک کند و راه حل های هدفمند را پیش ببرد. آخرین گزارش تاثیر ما که با مشارکت اتاق بازرگانی ملی LGBT (NGLCC)، StartOut و Mastercard منتشر شده است، پاسخ های بیش از ۴۴۶۰۰ مالک LGBTQ+ در Hello Alice، از جمله Silver را تجزیه و تحلیل می کند تا به ما در درک نیازهای منحصر به فرد این جامعه کمک کند.

طبق تحقیقات ما، در اینجا چهار دیدگاه در مورد صاحبان مشاغل کوچک LGBTQ+ در سال ۲۰۲۲ ارائه شده است.

صاحبان LGBTQ+ با موانع منحصر به فردی برای سرمایه مواجه هستند

مطابق با تمام گروه های کارآفرینان، صاحبان مشاغل کوچک LGBTQ+ دسترسی به سرمایه را بزرگترین چالش خود می دانند. خبر بد این است که صاحبان LGBTQ+ این چالش را با نرخ های بسیار بالاتری ذکر می کنند، به علاوه آنها به طور قابل توجهی کمتر مطمئن هستند که کسب و کارشان می تواند فراز و نشیب های لحظه اقتصادی ما را تحمل کند. در مجموع، ۸۲ درصد از صاحبان LGBTQ+ می گویند دسترسی به سرمایه توانایی آنها را برای مدیریت عملیات روزانه محدود می کند و ۹۳ درصد می گویند که این امر پتانسیل رشد آنها را محدود می کند.

اینطور نیست که صاحبان LGBTQ+ در تلاش برای دریافت بودجه مورد نیاز خود نیستند — در واقع، بیش از نیمی از آنها به ما می گویند که برای نوعی از تامین مالی در این کشور درخواست داده اند. سال گذشته. مشکل اینجاست که تقریباً دو سوم از صاحبان LGBTQ+ به ما می گویند که مطمئن نیستند چگونه می توانند سرمایه خود را افزایش دهند. آنها همچنین بیشتر احتمال دارد که از دوستان و خانواده کمک مالی کنند، که نشان می دهد وام و اعتبار آنها قطع شده است.

Eximeno Road Films، یک شرکت تولید رسانه با خدمات کامل مستقر در لس آنجلس.

یکی دیگر از واقعیت های مورد بحث این است که وام دهندگان می توانند از نظر قانونی علیه کارآفرینان LGBTQ+ در بیش از نیمی از ایالت های ایالات متحده تبعیض قائل شوند. من به همکارانم در NGLCC می‌پیوندم و از قانون‌گذاران می‌خواهم تا با همکاری یکدیگر موانع ساختاری را که مالکان LGBTQ+ را از دسترسی به سرمایه‌ای که برای رشد کسب‌وکارشان و غنی‌سازی جوامعشان نیاز دارند، از بین ببرند.

تورم و نیازهای نیروی کار پتانسیل رشد را محدود می کند

در صورتی که تحت شرایط زیر زندگی کرده اید یک سنگ، تورم در حال حاضر یک معامله بزرگ است. به بازار کار فعلی اضافه کنید و صاحبان مشاغل کوچک با یک نبرد سخت روبرو خواهند شد. صاحبان LGBTQ+ به ما می گویند که هر دو مشکل فقط در حال افزایش است.

طبق نتایج نظرسنجی ما، ۸۷ درصد اظهار داشتند که تورم بر کسب و کارهای کوچک آنها تأثیر گذاشت و ۷۸ درصد گفتند که تأثیرات تورم بدتر از شش ماه پیش است. برای نیروی کار، ۴۷ درصد در یافتن کارگران واجد شرایط برای کسب و کار خود با مشکل مواجه هستند و ۶۷ درصد از کسانی که در یافتن کارگر مشکل دارند، گفتند که بازار کار در شش ماه گذشته تنگ‌تر شده است.

جالب است که تأثیرات در بین صنایع نابرابر است. در میان صاحبان LGBTQ+، صنعت غذا و نوشیدنی مشکل تورم و استخدام با بالاترین نرخ را گزارش می‌کند.

” الکسیس کارباخال، یکی از بنیانگذاران می‌گوید بزرگترین چالش ما تا به امروز یافتن کارکنان ثابت و قابل اعتماد برای انجام فعالیت‌های روزمره بوده است. رستوران Phoenix Coqui. “ما پتانسیل های زیادی برای رشد داریم، اما همچنان به سمت کار در این تجارت کشیده می شویم. پیدا کردن کارگران خوب گران تر و دشوارتر شده است.”

صاحبان +LGBTQ در بازاریابی دیجیتال همه کاره هستند

سالها، افراد LGBTQ+ برای جستجوی اجتماع، حمایت و دوستی به اینترنت روی آوردند، و همینطور است برای کارآفرینان LGBTQ+ صادق است. نظرسنجی ما نشان می‌دهد که این گروه از مالکان توجه و بودجه زیادی را صرف پلتفرم‌های بازاریابی دیجیتال مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، TikTok، YouTube و Snapchat می‌کنند. در مجموع، ۷۳ درصد از صاحبان LGBTQ+ گزارش کردند که از بیش از یک پلت فرم اجتماعی برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده می کنند، در مقایسه با تنها ۵۷ درصد از سایر مشاغل کوچک.

گفته شد، نظرسنجی نشان می‌دهد که هم مالکان LGBTQ+ و هم غیر LGBTQ، دلارهای بازاریابی محدودی برای خرج کردن دارند.

“کریستین توماسون”، مالک CT Flipz، یک فروشگاه فروش مجدد آنلاین. “بازاریابی سرمایه می خواهد، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که نتایجی که به دنبالش هستید بیاید.”

توسعه استراتژی ها و آزمایش با پلتفرم هایی که ارگانیک را به حداکثر می رساند دسترسی به بازاریابی بیش از هر زمان دیگری برای کمک به ایجاد کسب و کار ضروری است.

کارآفرینان LGBTQ+ از جامعه خود حمایت می کنند — و به حمایت اضافی نیاز دارند

خوشبختانه، شاهد هستیم که مالکان روح ماه پراید را در هسته برنامه های تجاری خود ادغام می کنند و کالاها و خدماتی را ارائه می دهند. به طور مستقیم از نیازهای جامعه LGBTQ+ پشتیبانی می کند. داده‌های ما نشان می‌دهد که مالکان +LGBTQ به طور قابل توجهی بیشتر از کل جمعیت تأثیر جامعه را در مشاغل خود ادغام می‌کنند. هفتاد و چهار درصد از صاحبان LGBTQ+ به حمایت از تامین کنندگان و فروشندگان محلی اشاره می کنند و ۵۲ درصد صراحتاً برای جوامع محروم شغل ایجاد می کنند.

در بسیاری از موارد، این طرز فکر جامعه برای نتیجه نهایی نیز خوب است. جیمی دی گرازیا، موسس Logan Parlor شیکاگو، سالن جامع خود را در سال ۲۰۱۴ افتتاح کرد و بلافاصله یک پایگاه مشتری وفادار پیدا کرد. او را در لیست بهترین های محلی قرار داد.

“من می خواستم محیطی ایجاد کنم که بتوانم با آن کار کنم. متخصصان همفکر و برای خدمت به جامعه LGBTQ+ از طریق خدمات موی هنری همکاری می کنند.” “ما به یک ساختار قیمت‌گذاری بدون جنسیت اعتقاد داریم که در آن خدمات بر اساس زمان‌بندی، طول مو و سطح آرایشگر هزینه می‌شوند.”

با این حال، همه افراد شبکه پشتیبانی لازم را برای پیشرفت ندارند. تعداد مالکان LGBTQ+ که عدم حمایت را به عنوان چالش اصلی خود می‌دانند از سال ۲۰۲۰ سه برابر شده است. ما باید فعالانه از این مشاغل محلی حمایت کنیم و دامنه اتاق‌های بازرگانی محلی را تقویت کنیم که می‌تواند راه نجاتی برای کارآفرینان در حال مبارزه باشد. به هر حال، حمایت جامعه شما می‌تواند ما را در هر مبارزه‌ای به همراه داشته باشد و به ما یادآوری کند که به احتمال زیاد، کار ما خوب است.

“اگر در پرداخت صورت حساب ها به اندازه کافی خوب عمل می کنید، به کارمندان خود پرداخت کنید و کارهای خوبی انجام دهید. متیو اورتگا، مالک Modern Mouse Maker Market. ما همه با هم از این مشکل عبور خواهیم کرد.» آمین!

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc. ستون نویسان com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی