عمومی

بهترین آچار ضربه ای برای انجام کار

بهترین آچار ضربه ای برای انجام کار

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

همچنین به عنوان تفنگ ضربه ای یا ضربه ای نیز شناخته می شود راننده، یک آچار ضربه ای گشتاور بالایی را برای سفت کردن و شل کردن پیچ ها ارائه می دهد. اگر کسب و کار کوچک شما در صنعت خودروسازی، ساخت و ساز، تولید ماشین آلات، تعمیر تجهیزات و مونتاژ است، برای انجام کار به بهترین آچار ضربه ای نیاز دارید.

می توانید آچار ضربه ای بادی انتخاب کنید. یک آچار ضربه ای بی سیم یا یک آچار ضربه ای برقی برای انجام کار. با این حال، بسته به قدرتی که نیاز دارید، باید گزینش بیشتری داشته باشید.



آچار ضربه ای چیست؟

آچار ضربه ای با استفاده از مکانیزم ضربه ای که از سندان، ضربه گیر (چکش) و فنر تشکیل شده است، پیچ ها را سفت یا باز می کند. با استفاده از گشتاور و ضربه قدرت زیادی برای کاربردهای مکانیکی و صنعتی تولید می کند. این آچار مخصوصاً برای سفت کردن و باز کردن پیچ‌ها، مهره‌ها و پیچ‌های سر شش گوش طراحی شده است.

بهترین آچار ضربه‌ای برای دریافت کار انجام شده

آچارهای ضربه ای موجود در این لیست از آمازون برخی از شناخته شده ترین مارک ها و ابزارهای بررسی شده در بازار هستند. اگر در بازار آچار ضربه ای هستید، آچاری را پیدا خواهید کرد که مطابق با نیازهای شما باشد.

 

آچار ضربه ای DeWALT 1/2 اینچی ۲۰ ولت MAX XR

DEWALT 20V Max XR Impact Wrench Kit - بهترین آچار ضربه ای برای انجام کار

برترین انتخاب: جای تعجب نیست که انتخاب برتر در لیست از DeWALT است که از ۹۰٪ منتقدان پنج ستاره دریافت می کند. این نیروگاه یک آچار ضربه ای است که حداکثر ۷۰۰ فوت پوند دارد. حداکثر گشتاور و ۱۲۰۰ فوت پوند. حداکثر گشتاور شکست. همچنین با باتری لیتیوم یونی ۲۰ ولتی ۴٫۰ Ah XR می توانید تا ۲۴۰۰ ضربه و ۱۹۰۰ چرخش در دقیقه را دریافت کنید. DeWALT شامل یک ضمانت محدود ۳ ساله است.

DeWALT XR 20V MAXR آچار ضربه ای

خرید در آمازون

 

MILWAUKEE M12 Fuel Stubby آچار ضربه ای ۱/۲ اینچی

svg%3E - بهترین آچار ضربه ای برای انجام کار

راننده: A 91 درصد از منتقدان آمازون به آچار ضربه ای MILWAUKEE M12 Fuel Stubby 1/2 اینچی پنج ستاره می دهند. با طول تنها ۴٫۹ اینچ، بدون کاهش قدرت در فضاهای تنگ قرار می گیرد. این ۲۵۰ فوت پوند در صنعت پیشرو را ارائه می دهد. گشتاور شکست با کنترل درایو ۴ حالته. این یک واحد بی سیم با باتری لیتیوم یونی است.

MILWAUKEE M12 آچار ضربه ای Fuel Stubby 1/2 اینچی

خرید در آمازون

 

Makita 1/2″ 18V LXT آچار ضربه ای با گشتاور بالا بدون براش

svg%3E - بهترین آچار ضربه ای برای انجام کار

بهترین ارزش: آچار ضربه ای با گشتاور بالا ماکیتا بهترین را ارائه می دهد. ارزش با قدرت، باتری، شارژر سریع و گارانتی آن. آچار با استفاده از موتور بدون جاروبک ماکیتا و باتری ۱۸ ولتی LXT لیتیوم یونی ۵٫۰ آمپر ساعتی، گشتاور ۷۴۰ فوت پوندی و گشتاور ۱۱۸۰ پوندی شکسته را ارائه می‌کند. ۳ سال ضمانت محدود برای ابزار، باتری و شارژر ارائه می دهد.

ماکیتا ۱۸ ولت W-LXT بدون برس بدون ضربه

خرید در آمازون

PORTER-CABLE 1/2″ آچار ضربه ای الکتریکی

برند PORTER-CABLE به دلیل ابزارهایش شناخته شده است بیش از ۱۰۰ سال، از جمله این آچار ضربه ای برقی ۱/۲ اینچی. این دستگاه دارای یک موتور ۷٫۵ آمپری است که ۴۵۰ فوت پوند پوند تولید می کند. گشتاور، ۲۲۰۰ RPM و ۲۷۰۰ BPM (ضربه در دقیقه). این شرکت یک ضمانت محدود ۳ ساله ارائه می دهد.

PORTER-CABLE 1/2 اینچ آچار ضربه ای الکتریکی

خرید در آمازون

 

آچار ضربه ای بی سیم CRAFTSMAN V20 1/2 اینچی

svg%3E - بهترین آچار ضربه ای برای انجام کار

CRAFTSMAN همچنین برای تقریبا یک قرن (۱۹۲۷) وجود داشته است. این آچار ضربه ای شارژی از ۱۰۰% فولاد ضد زنگ ساخته شده است که حداکثر گشتاور ۳۵۰ فوت پوند را ارائه می دهد. این باتری لیتیوم یونی ۴٫۰ آمپر ساعتی ۲۰ ولت MAX با شارژ سریع تامین می شود.

آچار ضربه ای ۱/۲ اینچی CRAFTSMAN V20

خرید در آمازون

 

Ingersoll Rand 1/2″ درایو آچار ضربه ای هوا

svg%3E - بهترین آچار ضربه ای برای انجام کار

اگر به دنبال یک آچار ضربه ای سنگین هستید، به آچار ضربه ای ۱/۲ اینچی Ingersoll Rand نگاه نکنید. با تنظیم کننده قدرت چهار حالته برای تنظیم گشتاور، حداکثر ۱۳۵۰ فوت پوند گشتاور دریافت می کنید. دارای بدنه چکش تیتانیومی و صفحه سایش فولادی برای محافظت از آن در برابر سخت ترین محیط ها است. Ingersoll Rand آچار را با دو سال ضمانت پشتیبانی می کند.

آچار ضربه ای هوا Ingersoll Rand 1/2 اینچی درایو

خرید در آمازون

Ryobi 18V Cordless 3-Speed ​​۱/۲ in. آچار ضربه ای

svg%3E - بهترین آچار ضربه ای برای انجام کار

این بی سیم آچار ضربه ای Ryobi 300 فوت بر پوند را ارائه می دهد. گشتاور و حداکثر ۳۲۰۰ ضربه در دقیقه با ۰-۲۹۰۰ RPM. انرژی آن توسط یک باتری لیتیوم یون ۱۸ ولتی ۴٫۰ آمپر ساعتی با کنترل ۳ سرعته برای تنظیم قدرت تامین می شود.

آچار ضربه ای Ryobi 18V 3-Speed ​​۱/۲ in.

خرید آمازون

 

آچار ضربه ای بی سیم WEN 20V Max

svg%3E - بهترین آچار ضربه ای برای انجام کار

از سال ۱۹۵۱، WEN ابزارهای برقی تولید کرده است. این آچار ضربه ای بی سیم از یک باتری لیتیوم یونی ۲۰ ولت MAX 2.0Ah استفاده می کند تا موتور بدون جاروبکی را تغذیه کند که تا ۳۴۰۰ ضربه و ۲۳۰۰ چرخش در دقیقه برای حداکثر ۲۴۸۰ اینچ پوند گشتاور بست و شکسته را ارائه می دهد. WEN یک ضمانت ۲ ساله ارائه می دهد.

آچار ضربه ای بی سیم بدون برس WEN 20V Max

خرید در آمازون

 

آچار ضربه ای DeWALT با حلقه گراز

svg%3E - بهترین آچار ضربه ای برای انجام کار

دومین ورودی از DeWALT یک آچار ضربه ای پنوماتیکی با یک حلقه گراز با وزن ۳۰۰ فوت پوند. گشتاور با استفاده از مکانیزم چکش دوقلو ۱۱۰۰۰ RPM و ۱۲۰۰ BPM تولید می کند. این یک درایو مربعی ۳/۸ اینچی با بدنه کامپوزیت و سپر محفظه مقاوم در برابر ضربه است.

آچار ضربه ای DeWALTبا هوگ

خرید در آمازون

 

آچار ضربه ای هوا شیکاگو پنوماتیک CP734H

svg%3E - بهترین آچار ضربه ای برای انجام کار

Chicago Pneumatic در سال ۱۹۰۱ تاسیس شد و تاکنون ابزارهای سنگین برای بسیاری از صنایع تولید می کند. آچار ضربه ای ۱/۲ اینچی CP734H حداکثر گشتاور ۴۵۲ فوت پوندی را ارائه می دهد. در ۸۴۰۰ دور در دقیقه این آچار با ۴ تنظیم قدرت مثبت که شامل قدرت کامل در معکوس می شود، عملکرد یک دست را فراهم می کند. این شرکت ۲ سال ضمانت ارائه می دهد

آچار ضربه ای هوا شیکاگو پنوماتیک CP734H

خرید در آمازون

 

در هنگام خرید به دنبال چه چیزی باشید یک آچار ضربه ای

آچار ضربه ای طراحی شده است برای رسیدگی به طیف گسترده ای از موارد استفاده. و این به میزان زیادی نوع آچاری را که می خرید تعیین می کند. فراتر از این نیاز، در اینجا چند ویژگی دیگر وجود دارد که باید با خرید آچار ضربه ای بعدی خود به دنبال آنها باشید.

با هوا: آچارهای پنوماتیک یا ضربه ای هوا بیشترین قدرت را با استفاده از کمپرسورهای هوا ارائه می دهند. . حرفه ای ها در بسیاری از مشاغل به این منبع انرژی تکیه می کنند.

الکتریکی (با سیم): آچار ضربه ای سیم دار نیز برای مغازه ها به عنوان جایگزینی برای واحدهای با نیروی هوا ضروری است. تا زمانی که برق دارید، همیشه می توانید از آن استفاده کنید.

بی سیم: کار بر روی نیکل متال هیدرید (NiMH)، نیکل کادمیوم (NiCad) و لیتیوم یون (Li- باتری‌های یونی، این آچارها می‌توانند ۱۸ تا ۲۸ ولت قدرت داشته باشند.

گشتاور: میزان گشتاوری که یک آچار ضربه‌ای ایجاد می‌کند تعیین می‌کند که با آن چه کاری می‌توانید انجام دهید. داشتن قدرت بیشتر بهتر از نیاز بیشتر است.

اندازه سوکت: مجموعه‌ای از اندازه‌های سوکت مختلف برای جا دادن مهره‌ها و پیچ‌ها وجود دارد.

راحتی:استفاده از آچار ضربه ای برای مدت طولانی می تواند باعث ایجاد فشار شود. به دنبال دستگیره‌ها، مواد و طراحی ارگونومیک باشید.

صدا: حتی اگر آچارهای برقی در مقایسه با آچارهای پنوماتیک بلند نیستند، اما همچنان پر سر و صدا هستند. سعی کنید دستگاهی بیابید که صدای بلندی نداشته باشد و از هدفون یا گوش گیر محافظ استفاده کنید.

دوام: این ابزاری است که کاربرد زیادی دارد، به خصوص برای کسانی که حرفه ای دارند. تجارت روی آچاری با مواد و ساخت و ساز با کیفیت سرمایه گذاری کنید.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید:

واجد شرایط برای تخفیف، ویژه پیشنهادات و موارد دیگر با حساب Business Prime از آمازون. برای شروع امروز می‌توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید.

تصویر: amazon


بیشتر در: موارد ضروری کسب و کار کوچک
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی