عمومی

کتاب راهنمای The Side Hustler

کتاب راهنمای The Side Hustler

فهرست محتویات Side Hustle


EComm Leaderboard 728 x 90 - کتاب راهنمای The Side Hustler

کتاب راهنمای The Side Hustler

ظهور YouEconomy تنها به دلیل عدم تمایل نسل خاصی به پیروی از وضعیت موجود زاده نشد. .

این نیز فقط در رکود بزرگ به وجود نیامده است.

داستان‌هایی از تغییر کار و چشم‌انداز اقتصادی – ظهور فریلنسر – شنیده‌اید. طبق یک مطالعه سالانه انجام شده توسط Upwork.

معنای شرکت در YouEconomy مورد بحث است، و این تعداد ممکن است شامل کارگران فصلی، صاحبان محله‌های اطراف، فروشندگان مستقیم و فریلنسرهای گاه به گاه نباشد. شلوغی جانبی به راهی برای کارمندان تمام وقت تبدیل شده است تا بتوانند عضلات خلاق خود را تقویت کنند، محصولات جدید را آزمایش کنند یا برای تعطیلات سالانه هزینه کنند بدون اینکه امنیت شغل سنتی را به خطر بیندازند.

مزایای اصلی برگزاری یک کنسرت جانبی، البته در انعطاف‌پذیری، پتانسیل کسب درآمد تقریباً نامحدود و احساس رضایت‌بخش بودن رئیس خود، حتی برای یک یا دو ساعت در روز است. اما بهای این آزادی چیست؟

این مقاله تاریخچه یا دامنه شلوغی‌های جانبی را پوشش نمی‌دهد یا اینکه چرا، بیش از یک دهه پس از رایج شدن این اصطلاح، همچنان این روش اصلی است که اغلب مردم برای اولین بار انگشتان پای خود را وارد YouEconomy می‌کنند. این اطلاعات جدیدی نیست آنچه که ما ارائه خواهیم کرد مجموعه ای از قوانین اساسی است که باید در حین شروع ماجراجویی در نظر بگیرید که می تواند – و باید – نحوه نگرش شما به تجارت، درآمد، زمان آزاد و موفقیت را تغییر دهد. ما همچنین توصیه هایی را از جانب کسانی که کمک به مردم برای شکوفایی در این اقتصاد جدید را سرلوحه زندگی خود قرار داده اند، به اشتراک خواهیم گذاشت. آنها اولین کسانی خواهند بود که به شما می گویند، صرف نظر از اندازه هوس های جانبی خود، باید آماده باشید تا سخت کار کنید، کمی قدرت نشان دهید و خلاق باشید هنگام بروز مشکلات.

شاید بزرگ‌ترین تناقض با این داستان این باشد که انتخاب گزینه «دیگر» برای زندگی‌تان به معنای رها کردن کتابچه‌های دست‌خورده، قوانینی که ما به‌عنوان کارگر باید از آنها پیروی کنیم، و قدم گذاشتن در آزادی و عدم اطمینان است. انتخاب قرص قرمز به معنای کنار گذاشتن باورهای قبلی و حفظ ذهن باز است. احتمالاً هیچ شباهتی به درس‌هایی که در دوره‌های اکتشاف شغلی خود در کالج یا دبیرستان آموخته‌اید، نیست، و باید گوش دوستان خوش‌اندیشی را که مسیر متعارف‌تری را توصیه می‌کنند، ناشنوا کنید.

یک شلوغی جانبی می‌تواند به اندازه رانندگی چند ساعت در هفته برای Uber یا به بزرگی ایجاد یک محصول جدید باشد که به منبع اصلی درآمد شما تبدیل شود. کلید موفقیت این است که انگیزه ها، نقاط قوت خود و اینکه می خواهید به کجا می رود را درک کنید.

در زیر قوانین غیررسمی فشارهای جانبی، برگرفته از کسانی که در خط مقدم هستند، آمده است.

قانون شماره ۱: بدانید که مسیرهای متعددی برای یک مسیر وجود دارد. خط پایان.

فقط به این دلیل که ۱۰ دوست دارید که در محله‌شان سگ‌های پیاده‌روی درآمد اضافی دارند، به این معنی نیست که این گزینه برای شما مناسب است.

اگر انگیزه شما کسب درآمد اضافی است، نباید به قیمت انجام کاری باشد که برایتان لذتبخش نیست. حتی بدتر از آن، وسوسه نشوید که گزینه بهتر را فدای گزینه ساده تر کنید. در عوض، زمانی را به مجموعه مهارت‌های خود و کارهایی که در اوقات فراغت خود از انجام آن لذت می‌برید، اختصاص دهید. در پیگیری رویاهای خود سرسخت باشید، اما در نحوه رسیدن به آن انعطاف پذیر باشید.

قانون شماره ۲: خودخواه باشید، اما درک کنید که این همه چیز نیست درباره شما.

خودخواهی از این نظر به معنای قرار دادن خود و نیازهایتان بر نیازهای شخصی است که چک حقوق شما را صادر می کند. اگر پول چیزی نبود چه می کردید؟ ممکن است تصاویری از جزایر دورافتاده با نوشیدنی‌های میوه‌ای و بدون ایمیل به ذهنتان خطور کند. و مطمئناً، این برای چند روز یا حتی هفته سرگرم کننده خواهد بود، اما پس از آن چطور؟ شاید شما رویای خلق چیزی را دارید که برای شما ثروت و شهرت به ارمغان می آورد. بعد از همه اینها چطور؟

نکته اینجاست که در نهایت، اکثر ما نمی خواهیم زندگی ای که فقط حول خودمان بچرخد. بهترین مزاحمت‌های جانبی، هم از نظر عملی و هم از نظر انجام، مواردی هستند که برای افراد دیگر ارزش می‌افزایند و دنیا را تا حدودی تغییر می‌دهند.

قانون شماره ۳: به یاد داشته باشید که کنسرت جانبی شما می تواند به کار روزانه شما کمک کند و بالعکس.

اگرچه تعداد افراد شاغل به‌طور سنتی با مزاحمت‌های جانبی همچنان در حال افزایش است، همان‌طور که بسیاری از صحبت کردن در مورد مزاحمت‌های جانبی خود با همکاران احساس ناراحتی می‌کنند. آن‌ها حتی ممکن است این ایده را به‌عنوان «فقط همین کار کوچکی که روی آن کار می‌کنم» کم اهمیت جلوه دهند، گویی که هیاهوی جانبی‌شان به نوعی به این معناست که برای شغل اصلی‌شان اهمیتی نمی‌دهند یا کمتر سرمایه‌گذاری می‌کنند. با این حال، برای بسیاری، برگزاری یک کنسرت جانبی، رزومه آنها را تقویت می کند تا اینکه از آن کم کند.

به عنوان مثال، اگر در زمینه فناوری کار می کنید و یک برنامه در کنار هم می سازید، این افزایش مهارت اغلب به شغل اصلی شما تبدیل می شود. مثال دیگر: شما یک رهبر بازاریابی برای یک شرکت ملی هستید و فقط یک کتاب را در کنار آن فروختید.

سوزی مور، نویسنده و مربی شغلی ساکن نیویورک، می‌گوید: «شما شغل شما نیستید». “شغل شما بخشی از خود چندوجهی و بالقوه شماست.”

یک نکته دیگر که باید در نظر داشته باشید: بسیاری از شرکت‌ها مزایای آموزش مداوم را در قالب بودجه برای تخصیص به کلاس‌ها، همایش‌ها و کارگاه‌ها ارائه می‌کنند. خلاقیت به خرج دهید و منابعی را بیابید که می تواند هم برای شغل و هم برای کار شما مفید باشد.

قانون شماره ۴: فقط مطمئن شوید که کنسرت جانبی شما بهای کار روزانه شما را ندارد.

ما قوانین جامعه را درباره نحوه کارکرد شغلی در اینجا زیر پا می گذاریم – نه قوانین واقعی شرکت شما.

اگر شرکت شما بندهای غیر رقابتی یا زبان خاصی در مورد سرمایه گذاری های تجاری خارجی دارد، مطمئن شوید که آنها را نقض نمی کنید. اگرچه معمولاً نیازی به فاش کردن یک مشکل جانبی برای کارفرمای خود ندارید، می‌تواند گاهی اوقات به معنای پشتیبانی اضافی و انعطاف پذیری در شغل اصلی شما است.

قانون شماره ۵: با برنامه خود بی رحم باشید.

اکنون زمان آن نیست که در مورد شلوغی های جانبی خود در حالی که وظایف کارمند خود را کوتاه می کنید، رویاپردازی کنید. وقتی سر کار هستید، سر کار باشید؛ هنگامی که در حال کار در کنار خود هستید، شما نیز آنجا باشید.

مور به مشتریانش توصیه می‌کند که از حواشی زمانی بین قرارها و در طول رفت و آمد برای پاسخ دادن به ایمیل‌های سریع، تایپ کردن چند یادداشت یا برنامه‌ریزی برخی از قرارها استفاده کنند. اگر سه دقیقه در قطار خود فرصت دارید، اسکرول اینستاگرام را کنار بگذارید تا بهره‌وری سریعی داشته باشید.

قانون شماره ۶: یک طرز فکر جانبی را در شغل سنتی خود بپذیرید. قوی>

هیجان های جانبی شما هیجان انگیز است. شما روی به حداکثر رساندن زمان خود تمرکز کرده اید، کارآمد ماندن و اولویت دادن به چیزهایی که برایتان ارزش قائل هستید. شما به طور کامل ذهنیت رشد و نوآوری را پذیرفته اید. اما شما در کار روزانه خود چه کسی هستید؟ اگر بخشی از این مالکیت و مسئولیت شخصی را به موقعیت تمام وقت خود ترجمه کنید چه؟ ممکن است متوجه شوید که در ۹ به ۵ خود استقلال بیشتری نسبت به آنچه قبلا فکر می کردید دارید. نشستن با سرپرست خود را در نظر بگیرید تا درباره راه‌های حذف جلسات بی‌ضروری، کاهش موضوعات ایمیل‌های وقت‌گیر و افزایش زمان برای تفکر خلاق بحث کنید.

قانون شماره ۷: ترس خود را مهار کنید.

ترسیدن در تنهایی اجتناب ناپذیر است. این یک واکنش طبیعی به تغییر و محیط های ناشناخته است. اما ترس جایی در دنیای گیگ جانبی ندارد. این می تواند شما را سریعتر از هر چیزی فلج کند.

راه اندازی یک کسب و کار با هر اندازه ای خطرناک است. شما زمان، انرژی و احتمالاً مقداری پول را به خطر می اندازید. اما شما برای چیز دیگری بازی می کنید: شانس به دست آوردن شادی، اهمیت، امنیت مالی و استقلال… شانس کسب موفقیت.

دایان مولکاهی، نویسنده اقتصاد گیگ: راهنمای کامل برای دستیابی به کار بهتر، استراحت بیشتر و تامین مالی زندگی که می‌خواهید، توصیه می‌کند بدترین سناریوهای خود را یادداشت کنید و سپس، اگر ترس‌های کمی منطقی هستند، برنامه‌ای برای اجتناب از آنها ایجاد کنید. یک مثال: هیچکس به محصول یا خدمات من اهمیت نمی دهد. این یک احتمال است. برای فرونشاندن این ترس، روی تقویت شبکه شخصی و حرفه ای خود تمرکز کنید. ۱۰ نفر را از آن شبکه جمع آوری کنید و یک آزمایش محصول غیررسمی انجام دهید.

قانون شماره ۸: هرگز مجانی کار نکنید، اما درک کنید که پرداخت همیشه پولی نیست.

شما این شلوغی جانبی را از روی هوا شروع نکردید. شما قبلاً دارای دانش یا مهارت هایی هستید که به محصول یا خدمات شما مربوط می شود. اگر خود را به عنوان یک عکاس تبلیغ می کنید، احتمالاً قبلاً از دوربین استفاده کرده اید و امیدواریم به شما گفته شده باشد که به کادربندی توجه دارید. شاید حتی یکی از دوستان از شما خواسته باشد که چند عکس نامزدی بگیرید.

نکته این است که شما در حال حاضر به مجموعه ای از مهارت ها مجهز شده اید که همه آنها را ندارند. شما باید برای آن مهارت ها به طور منصفانه جبران کنید. اما اگر در مراحل ابتدایی فعالیت‌های جانبی خود هستید، هنگام ایجاد نام تجاری و شهرت خود، درخواست توصیفات یا ارجاعات را به عنوان نوعی پرداخت در نظر بگیرید.

قانون شماره ۹: به دنبال اصالت باشید، اما بدانید که لازم نیست. قوی>

جف گوینز در هنرمندان واقعی گرسنه نمی‌میرند: استراتژی‌های بی‌زمان برای شکوفایی در عصر خلاقیت جدید.

یک بهانه محبوب در بین کارآفرینان احتمالی این است که قبلاً انجام شده است. این درست است، اما توسط شما انجام نشده است. برخی از بهترین سازندگان سال‌ها را صرف مطالعه و تقلید از دیگران در حوزه کاری خود کرده‌اند، از جمله نویسنده، استفن کینگ و طراح رقص مشهور Twyla Tharp. بعد از اینکه هنر تقلید را کامل کردید، پیشرفت طبیعی این است که چیزهایی را که منحصراً متعلق به شماست اضافه کنید، یعنی انباشتگی تجربیات، شخصیت و جهان بینی شما.

قانون شماره ۱۱: سعی نکنید در همه چیز متخصص باشید. قوی>

شما مانند لیام نیسون هستید (از جهاتی!): شما مهارت های بسیار خاصی دارید.

شما احتمالاً این کنسرت جانبی را راه اندازی کرده اید زیرا استعداد، علاقه یا تجربه خاصی برای این نوع کار دارید. اما مشکلات زمانی به وجود می‌آیند که مجبور شوید ۱۵ کار مرتبط با شلوغی دیگر را انجام دهید که در چرخ طبیعی شما نیستند. اگر سود کافی برای برون سپاری اینها به دست نمی آورید، به نظر می رسد تنها گزینه این است که خودتان وظایف را تکمیل کنید. این می تواند یک اشتباه باشد.

اگر به یک وب سایت نمونه کارها نیاز دارید، به عنوان مثال، آنچه واقعاً گران تر است را در نظر بگیرید: صرف ساعت های بی شماری برای یادگیری نحوه ساخت یک وب سایت یا سرمایه گذاری یک بار هزینه برای ایجاد یک وب سایت ساده و تمیز که توسط متخصص ارائه می شود.

قانون #۱۲: تجارت را پیچیده تر از آن نکنید باید باشد.

هیچ مقدار آماده‌سازی باعث نمی‌شود که شما برای راه‌اندازی برنامه‌های جانبی خود، صرف نظر از اندازه یا دامنه تلاش خود، احساس آمادگی کنید. ممکن است فکر کنید، چون مدرک کسب‌وکار یا یک دهه تجربه در دنیای شرکت‌ها ندارید، به عنوان یک صاحب کسب‌وکار مجهز نیستید.

“اگر به یک سفر جاده ای در سراسر کشور می روید، لازم نیست تک تک تابلوهای توقف را بدانید. شما فقط باید کمی جلوتر را ببینید.» مور می گوید. «کسب و کار پیچیده نیست. این یک حاشیه است. آیا پول در می آورید و از میزان درآمدی که در ازای کار انجام می دهید راضی هستید؟»

قانون شماره ۱۳: برای زیر پا گذاشتن قوانین آماده باشید.

شش ماه سریع به جلو. شما یک کار جانبی نوپا و همچنین کار سنتی روزانه خود در دفتر دارید.

ممکن است برای تأمین هزینه تعطیلات یا پوشش بیشتر وام مسکن خود پول کافی به دست آورید. شاید شما فقط به اندازه کافی برای پوشش مواد غذایی درآمد دارید. شما خیلی کار می کنید، و در بیشتر موارد، هنوز هم لذت بخش است. اما بعد از یک روز طولانی به خانه می آیید تا یک مشتری ناراحت از کنسرت جانبی خود پیدا کنید. مغز شما در حال حاضر خسته است و اکنون از خود می‌پرسید، چرا این کار را انجام می‌دهم؟ آیا این ارزشش را دارد؟

در این لحظات است که باید وضعیت خود را ارزیابی کنید. آیا فقط یک روز سخت را سپری می کنید یا این شلوغی های جانبی شروع به پایین آوردن شما کرده است؟ به یاد داشته باشید، هدف یک کنسرت جانبی اضافه کردن استرس بیشتر به زندگی شما نیست، بلکه ارائه یک خروجی خلاقانه، کسب درآمد اضافی و تقویت رزومه زندگی شما است. از رها کردن چیزی که دیگر به شما کمک نمی کند نترسید. این YouEconomy است و بی‌نهایت قابل تنظیم است.

اما فرض کنید شما شش ماهه هستید و فشارهای جانبی شما واقعاً شروع شده است. توصیه‌های نسبتاً رایجی از کارشناسان YouEconomy در مورد اینکه چه زمانی باید از انجام وظایف دوگانه به تمرکز ۱۰۰٪ بر روی چیزی که به عنوان کار جانبی شما شروع شد، جهش کنید، وجود دارد: همان لحظه که درآمد بیشتری نسبت به شغل روزانه‌تان به همراه دارد.

این ایده این است که کسب و کار جانبی شما به جای اینکه شما را با کارفرمایتان به اشتراک بگذارد، از داشتن همه شما – همه مهارت ها، تلاش و توجه شما – سود می برد. و این احتمالا درست است. اما باید به اندازه کافی کسب و کار خود را بشناسید تا ایده ای در مورد اینکه چقدر می تواند در واقع مقیاس باشد، داشته باشید. باید آنقدر خودتان را بشناسید که تصوری از مدت زمانی که می توانید به یک شغل روزانه ادامه دهید و در عین حال کسب و کار خود را نیز بسازید. شاید کاری را که برای کارفرمای سنتی خود انجام می دهید دوست داشته باشید و عاشق افرادی باشید که با آنها کار می کنید.

دوباره: این YouEconomy است و بی‌پایان قابل تنظیم است.

کاری را انجام دهید که برای شما مفید است.


Avoid the Side Hustler’s Paradoxes

انجام این کار به تنهایی با یک کنسرت جانبی برای ما شادی، رضایت و درآمد تکمیلی از جمله موارد دیگر است. اما این چیزها هزینه دارد.

به هر حال، یک شغل تمام وقت را با کسب و کاری که همیشه می تواند از تمرکز و زمان بیشتری بهره مند شود، متعادل می کنید. ما با مور، مربی شغلی و نویسنده چه می‌شود، به سه مورد از این پارادوکس‌ها می‌پردازیم. ? چگونه یک حرکت جانبی می تواند زندگی شما را تغییر دهد.

آگاهی از برند در مقابل حفظ سلامت روان شما

انواع کنسرت‌های جانبی را در نظر بگیرید که ممکن است مجبور شوید خود را برای ایمن کردن کنسرت‌های بیشتر و با کیفیت بالاتر تبلیغ کنید. آگاهی از برند کلیدی است. همچنین شما را به یک جریان ثابت بازخورد باز می کند که ضروری است.

اما با این بازخورد ضروری اغلب نظرات ظالمانه و منفی بافی بیهوده همراه است. رسانه های اجتماعی بارها و بارها ثابت شده است که احساس کم ارزشی برای خود را افزایش داده و خلاقیت را کاهش می دهند. چگونه این دو را متعادل می کنید؟

“چه چیزی مهمتر است؟” مور می گوید. “آیا این واقعیتی است که می‌خواهید پنهان کنید، یا اینکه واقعاً می‌خواهید این را بسازید و می‌خواهید مردم آن را ببینند؟

«بدون هیچ نتیجه مورد انتظاری ایجاد کنید—فقط به قصد انجام کاری ارزشمند که برای شما واقعی باشد. همانطور که برنه براون می گوید، مگر اینکه کسی مثل من در صحنه باشد و کاری انجام دهد، برایم مهم نیست که شما چه می گویید.”

پتانسیل رشد نامحدود در مقابل تعادل زندگی

در YouEconomy، همیشه می‌توان مشتریان بیشتری، رشد بیشتر، بهره‌وری بیشتر داشت. شلوغی جانبی شما قرار است برای شما شادی و رضایت به ارمغان بیاورد، اما چگونه از تبدیل شدن به یک اعتیاد ناسالم جلوگیری کنید؟

مور می‌گوید: «اگر فقط شما هر آنچه را که خلق می‌کنید خلق می‌کنید، محدودیتی برای آن وجود خواهد داشت. اما من افراد زیادی را می شناسم که از آن کلاه واقعا راضی هستند. یک هدف تعیین کنید: چقدر می‌خواهم پول دربیاورم؟ بیشتر مردم این کار را نمی‌کنند. آنها فکر می کنند که باید به رشد خود ادامه دهد. باید بزرگتر شود بزرگتر در برخی موارد می تواند بهتر باشد، اما نه همیشه.

«با این حال، اگر می‌خواهید مقیاس و رشد کنید، احتمالاً به منابع و کمک نیاز دارید. مردم تمایل دارند خیلی دیر درخواست کمک کنند.”

مطالب در مقابل چک‌های حقوق

به عنوان یک کارآفرین، شما و برندتان به هم مرتبط هستید. این هویت ادغام شده می تواند دری را به روی روابط مبهم بین دوستان و مشتریان بالقوه باز کند. وقتی کسی می تواند مشتری باشد، خودت بودن به چه معناست؟ مرز بین درخواست لطف دوست و مشتری کجاست؟

مور می‌گوید: «شما احتمالاً برای مدت طولانی و بدون اطلاع از آن به صورت رایگان و بدون اطلاع از این موضوع مشغول بوده‌اید. “این چیزی است که در ابتدا به ما اعتماد به نفس می دهد تا ادامه دهیم.

«اگر می‌خواهید یک برند بسازید، قیمتی را ارائه دهید که به نظر معقول باشد، مانند قیمت ویژه راه‌اندازی. سپس به آن تاریخ انقضا بدهید… همه نمی توانند [کاری که شما انجام می دهید] را انجام دهند. قدر استعدادهای خود را بدانید و از خودتان قدردانی کنید.”


۸ بازی جانبی که نشنیده اید ۱۰۰۰ نفر دیگر انجام می دهند

۱٫ خدمات شنیداری

در اصل یک دوست استخدامی بی طرف است.

۲٫ Errand runner

برای افراد مسن یا محصور در خانه.

۳٫ مشاور باغ

چون همه نمی خواهند یک منظره ساز گران قیمت استخدام کنند.

۴٫ عمده فروشی حشرات زنده

برای صاحبان خزندگان؛ این تجارت ۱۵۰۰۰ دلار در ماه برای جف نیل، بنیانگذار TheCritterDepot.com به ارمغان می آورد.

۵٫ سازمان دهنده میان وعده

ریچارد فولکز، موسس JensSweetShop.com، این تجارت را اداره می کند و خدمات قابل تنظیمی را ارائه می دهد. جعبه ها را در ساعات بعد از ظهر پس از کار روزانه اش.

۶٫ امنیت خصوصی

یک گزینه جذاب برای جانبازان یا کسانی که در صنعت خدمات عمومی هستند.

۷٫ چرخاندن عتیقه یا کلکسیون

کم بخر، بالا بفروش.

۸٫ مربی جدایی

این دسته درمانی به چلسی ترسکوت، بنیانگذار Breakupward، اجازه می دهد تا با مشتریان در سراسر جهان کار کند.


شما می توانید امروز شروع کنید!

فروش مستقیم کمترین مانع ورود side-hustling را ارائه می دهد.

بنابراین شما ممکن است همه اینها را می‌خوانید و فکر می‌کنید، خوب به نظر می‌رسد، من پول بیشتری می‌خواهم و فرصتی برای خودم بیشتر می‌خواهم. و در همان زمان، ممکن است فکر کنید،

ما شما را می شنویم. و اینجاست که فروش مستقیم ممکن است منطقی باشد. از آنجایی که در فروش مستقیم (که به عنوان بازاریابی شبکه ای یا فروش اجتماعی نیز شناخته می شود) به هیچ مهارت بسیار توسعه یافته یا خاصی نیاز ندارید، ممکن است بر اساس چیزی بیش از میل، عزم، انگیزه و تمایل خود برای رشد در چیزی جدید، فوراً مجهز شوید.

چگونه کار می‌کند: شرکت‌هایی که بر اساس مدل فروش مستقیم فعالیت می‌کنند، محصولات و خدماتی را با پشتوانه تحقیقات، سرمایه‌گذاری و سیستم‌های بازاریابی کاملاً شکل‌یافته به افرادی که مشتاق امتحان کردن چیزهای خود هستند، ارائه می‌کنند. کارآفرین انفرادی دسترسی دائمی به بازاریابی، پشتیبانی و منابع فنی شرکت ارائه دهنده محصولات یا خدمات دارد.

فروش مستقیم یکی از صنایعی است که به بهترین وجه از رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی و حتی فروش استفاده می‌کند و هزینه مالی شروع کار را به حداقل می‌رساند. بسیاری از فروشندگان مستقیم می‌گویند که سیستم‌های کم‌هزینه، آسان برای یادگیری و پشتیبانی یادآور پیوستن به یک تجارت خانوادگی است. اگر ایده راه‌اندازی یک مزیت جانبی اثبات شده برایتان جالب است، از کسی که می‌شناسید و در حال فروش مستقیم است بخواهید به شما نشان دهد که چگونه شروع کرده است.

جیم ران، سخنران انگیزشی و نویسنده نمادین، که شروع به فروش مستقیم کرد، زمانی گفت: «مراحلی بین میل و ثروت وجود دارد، اما شما با میل شروع می‌کنید». “[فروش مستقیم] فرصتی است برای تبدیل سکه ها به ثروت، فرصتی برای تبدیل هیچ چیز به چیزی.”

جیم ران، سخنران انگیزشی و نویسنده نمادین، که شروع به فروش مستقیم کرد، زمانی گفت: «مراحلی بین میل و ثروت وجود دارد، اما شما با میل شروع می‌کنید». “[فروش مستقیم] فرصتی است برای تبدیل سکه ها به ثروت، فرصتی برای تبدیل هیچ چیز به چیزی.”


چه نوع Hustle برای شما مناسب است؟

سوال‌های زیر به سبک کاری و انگیزه‌های شما می‌پردازند. پاسخ‌هایی را که به بهترین وجه برای شما طنین‌انداز است، حلقه بزنید. در پایان، امتیازات شما با تعداد a، b یا c که دایره زده اید نشان داده می شود. در اینجا هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. این زمان برای بررسی سناریوهایی است که در آن بهترین کار را انجام می‌دهید و تعیین می‌کنید چگونه می‌خواهید به Gig Economy بپیوندید.

این مقاله در اصل در شماره پاییز ۲۰۱۹ موفقیت magazine و به روز شده است. عکس توسط Shutterstock

coverstory illustrated plant - کتاب راهنمای The Side Hustler

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی