خبر

تکلیف سهام عدالت فوت شدگان مشخص شد؟

تکلیف سهام عدالت فوت شدگان مشخص شد؟

377181 172 - تکلیف سهام عدالت فوت شدگان مشخص شد؟

اقتصاد۲۴– توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور شمار فوت شدگان سهام عدالت را سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: تعیین تکلیف سهام این افراد سه سال معطل مانده است.

عسگر توکلی با اظهار اینکه وضعیت سهام فوت شدگان مشخص است، افزود: با این حال شرکت سپرده گذاری سه سال تعیین تکلیف سهام این افراد را معطل و بلاتکلیف گذاشته است.

وی با انتقاد از این که پول‌های مردم دست شرکت سپرده گذاری مرکزی مانده است، افزود: با آن که زیرساخت‌ها مهیاست، اما همچنان تعیین تکلیف سهام فوت شدگان اجرایی نشده است.


بیشتر بخوانید: خبر مهم برای برخی مشمولان سهام عدالت


وی ادامه داد: به رغم آن که رئیس جمهور و وزیر اقتصاد دستور تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان را صادر کردند، اما شرکت سپرده گذاری تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

توکلی خواستار ورود دستگاه‌های نظارتی و امنیتی برای تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان و جاماندگان شد و گفت: منابع فوتی‌های هر استان باید به آن استان واریز و سرریز شود و پیگیری‌ها تاکنون نتیجه نداده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور درباره تغییر شیوه مدیریت سهام عدالت گفت: این مسئله درخواست شده است و با کارشناسان حقوقی در حال مذاکره هستیم تا این راهکاری درباره این طرح داشته باشیم.

منبع: بازار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی