عمومی

در اخبار: تا 200 هزار دلار کمک های مالی برای گرفتن

در اخبار: تا ۲۰۰ هزار دلار کمک های مالی برای گرفتن

کمک های مالی طراحی شده برای کمک به صنایع، مکان ها و افراد خاص همیشه ارائه می شود. چه زنان، چه رستوران‌ها یا استارت‌آپ‌ها، هدف کمک به موفقیت این کسب‌وکارهای کوچک است. این کمک‌ها از سازمان‌های دولتی و خصوصی می‌آیند، مانند موردی که در مورد این کمک‌ها وجود دارد.

پیدا کردن کمک‌هزینه مناسب برای اطمینان از شانس شما برای برنده شدن یک کمک هزینه کلیدی است. بنابراین مراقب کمک های مالی خاص صنعت مربوط به کسب و کار کوچک خود باشید و به درخواست خود ادامه دهید.

small business news roundup march 10 2023 - در اخبار: تا 200 هزار دلار کمک های مالی برای گرفتن

از American Express به جوامع سراسر ایالات متحده کمک های مالی تا سقف ۲۰۰ هزار دلار ارائه می کنند. این کمک ها به دنبال کمک به استارتاپ های جدید و کسب و کارهای مستقر هستند. این بودجه برای کمک به بهبود ویترین، کمک به دانش‌آموزان برای راه‌اندازی کسب‌وکارشان، و کمک مالی به کسب‌وکارهای خرد طراحی شده است.

پاپایا، یک استارت‌آپ فناوری مالی، کمک مالی بنیانگذار زن را برای ارائه حمایت مالی و منابع برای کارآفرینان زن که در حال ساخت شرکت‌های نوآور هستند، راه‌اندازی کرده است.

اخبار کسب و کار کوچک ۱۰ مارس ۲۰۱۰

در ادامه اخبار، ChatGPT با موارد استفاده و APIهای جدید، تخیل کسب و کارها در سراسر جهان را به خود جذب می کند. همچنین اخباری از IRS درباره کلاهبرداری های جعلی W2، هفته ملی کسب و کار کوچک SBA و موارد دیگر وجود دارد.

Salesforce یک برنامه ChatGPT را برای کاربران Slack راه اندازی کرد

یک برنامه جدید ChatGPT برای Slack توسط Salesforce و OpenAI معرفی شده است. خلاصه مکالمات فوری، ابزارهای تحقیق و کمک نوشتن را مستقیماً در Slack ارائه دهید. برنامه ChatGPT که مستقیماً توسط OpenAI بر روی پلتفرم Slack ساخته شده است، برای کمک به میلیون‌ها شرکت طراحی شده است تا کارایی بیشتری داشته باشند.

مکان‌های حق رای دادن مترو در جشن روز ملی چیپ سیب‌زمینی با منوی منحصر به فرد

Baked Lays و Subway برای معرفی یک پیشنهاد جدید با زمان محدود برای جشن گرفتن روز ملی چیپس سیب زمینی با یکدیگر همکاری کردند. ساندویچ جدید که Footlong Crisp نام دارد، چیپس سیب‌زمینی Baked Lays را به عنوان رویه ساندویچ کلاسیک Footlong Subway دارد. ساندویچ برای مدت محدودی در مکان‌های شرکت‌کننده مترو در دسترس خواهد بود.

< span class="ezoic-ad ezoic-at-0 medrectangle-4 medrectangle-4340 adtester-container adtester-container-340" data-ez-name="smallbiztrends_com-medrectangle-4">

ابزار تبلیغاتی با استفاده از ChatGPT API

Omneky، یک شرکت فناوری، اخیرا یک ابزار دستیار خلاق جدید را راه اندازی کرده است که از ChatGPT API استفاده می کند. . این ابزار برای کمک به بازاریابان و سازندگان محتوا طراحی شده است تا ایده های محتوای جذاب و خلاقانه را آسان تر ارائه دهند.

گزارش: بایدن مالیات های بالاتری را بر شرکت ها پیشنهاد می دهد، مالیات بر عایدی سرمایه افزایش می یابد

گزارش‌ها حاکی از آن است که رئیس‌جمهور جو بایدن افزایش مالیات‌های عمده را به عنوان بخشی از برنامه دولتش برای کاهش کسری پیشنهاد کرده است. به گزارش فاکس بیزینس به نقل از گزارش بلومبرگ، این پیشنهاد شامل افزایش نرخ مالیات بر عایدی سرمایه و افزایش مالیات بر شرکت ها می شود.

به‌روزرسانی‌های برنامه شریک Shopify درآمد بالاتری را وعده می‌دهند< span class="ez-toc-section-end"/>

Shopify یک ابتکار چند ساله را برای تغییر برنامه شریک خود اعلام کرده است تا شرکت کنندگان بتوانند ضمن ارتقای مهارت های خود، درآمد بیشتری کسب کنند و همچنین در رویدادهای شریک جدید مشوق‌های جدید این فرصت را برای شرکا فراهم می‌کند که با چندین روش جدید درآمدزایی دو برابر یا بیشتر کسب کنند.

< a href="https://smallbiztrends.com/2023/03/amazon-launches-3-way-match-mobile-app.html" target="_blank" rel="noopener">Amazon 3-Way Match Mobile را راه اندازی کرد برنامه برای مشتریان تجاری

Amazon Business از راه اندازی ۳-Way Match در اپلیکیشن موبایل آمازون بیزینس خبر داده است. طراحی شده است تا به مشتریان تجاری کمک کند تا استراتژی های هوشمند خرید کسب و کار خود را بهبود بخشند و گزارش دهی خودکار را انجام دهند. برنامه جدید ۳-Way Match روشی سریع و ساده برای بستن سفارشات خرید در هر کجا و در هر زمان است، بدون هزینه اضافی.

<Wix اکنون سازنده نوشتار هوش مصنوعی خود را دارد

Wix اخیراً اعلام کرد که AI Text Creator خود را در ویرایشگر Wix راه اندازی کرده است، که این شرکت می گوید به کاربران امکان تولید محتوای با کیفیت بالا و منحصر به فرد را برای خود می دهد. وب سایت ها ویژگی جدید کیفیت محتوای وب سایت را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد و به طور همزمان فرآیند ساخت وب سایت را ساده می کند.

IRS در مورد کلاهبرداری فرم جعلی W2 در حال انجام< span class="ez-toc-section-end"/>

سرویس درآمد داخلی (IRS) هشدار مصرف کننده ای را به مالیات دهندگان در مورد کلاهبرداری های جدید که شامل ادعای اعتبارات مالیاتی نادرست با استفاده از اطلاعات دستمزد در مالیات است، صادر کرده است. برمی گرداند. هنرمندان کلاهبردار پیشنهاد می‌کنند که افراد از نرم‌افزار مالیاتی برای پر کردن دستی فرم W-2 و درج اطلاعات نادرست درآمد استفاده کنند.

SBA برنامه های خود را برای هفته ملی کسب و کار کوچک ۲۰۲۳ اعلام کرد

ایزابلا مدیر SBA کاسیاس گوزمن اعلام کرده است که هفته ملی کسب و کار کوچک (NSBW) از ۳۰ آوریل تا ۶ می ۲۰۲۳ برگزار می شود. این سنت سالانه که توسط SCORE میزبانی مشترک می شود، مشارکت کسب و کارهای کوچک آمریکایی در اقتصاد را جشن می گیرد و از تلاش سخت آنها تقدیر می کند. نبوغ و فداکاری.

فروشنده تلفنی کلاهبردار که مشاغل کوچک را هدف قرار داده بود به زندان محکوم شد

امروزه صاحبان مشاغل کوچک کمی ایمن تر هستند زیرا یک کلاهبردار بازاریابی تلفنی که مشاغل کوچک را هدف قرار می دهد به بیش از شش سال زندان محکوم شده است. مایکل جونز، ساکن لاس وگاس، توسط قاضی منطقه ای ایالات متحده، کنت جی داوسون، مجموعاً به ۷۸ ماه حبس محکوم شد و به دنبال آن پنج سال دیگر آزادی تحت نظارت قرار گرفت.

چرا کارمندان شما مانند گذشته کار نمی کنند

پس از سه سال، به نظر می رسد که ما در انتهای بحران کووید هستیم. اما یک بیماری همه گیر جدید وجود دارد که از قبل شروع شده است. کارمندان شما مانند گذشته کار نمی کنند. در یکی از مشتریان من در سال گذشته، از هر ۱۰۰ نفر، ۷ نفر به دلیل مشکلات روانی ترک یا مرخصی گرفتند. این امر واقعاً تجارت را با مشکل مواجه کرد، نه اینکه به ضرر شخصی این کارمندان اشاره کنیم.

سرکرده کلاهبرداری وام PPP از مونته نگرو مسترد شد

یک زن کالیفرنیایی که برای جلوگیری از محکومیت به زندان به دلیل کلاهبرداری از بودجه امدادی COVID-19 به اروپا فرار کرده بود، به ایالات متحده مسترد شد. تامارا دادیان ۴۳ ساله اهل انسینو یک سال را در مونته نگرو، که در شرق ایتالیا بر فراز دریای آدریاتیک است، به عنوان فراری گذراند. او در ۲۷ فوریه وارد لس آنجلس شد و روز بعد در دادگاه منطقه حاضر شد.

کمیته کسب‌وکار کوچک خانه از Main شنیده می‌شود صاحبان مشاغل خیابانی

کمیته مشاغل کوچک مجلس نمایندگان در جلسه ای به نام “از هیچ به چیزی: داستان رویای آمریکایی.” رئیس کمیته راجر ویلیامز (R-Tex) و کمیته کامل از صاحبان مشاغل کوچک از سراسر کشور شنیدند.

برای آخرین اطلاعات، ما را در Google News.

تصویر: $


بیشتر در: کمک هزینه های تجاری نوادا، کمک های مالی مشاغل کوچک، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – کالیفرنیا، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – نیویورک، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – کارولینای شمالی< /a>، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – پنسیلوانیا
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی