عمومی

در اینجا یک تفاوت اساسی در موفقیت و یک راه بهتر وجود دارد برای رسیدن به آن

در اینجا یک تفاوت اساسی در موفقیت و یک راه بهتر وجود دارد
برای رسیدن به آن

تقریباً نه ماه پیش، McKinsey & Company یک تکان دهنده از یک مطالعه است. این کار با نظرسنجی از حدود ۵۰۰ رهبر ارشد و بیش از ۵۰۰۰ کارمند آنها برای جمع‌آوری نظرات درباره آینده کار، در لحظه‌ای مبهم که به نظر می‌رسید همه‌گیری برای مدت کوتاهی رو به افول است، آغاز شد. با اشاره عاقلانه به واقعیت دنیایی که به وضوح متمایل به عدم قطعیت است، ۷۵ درصد از کارمندان نه تنها هیبرید را دائمی می‌دانستند، بلکه معتقد بودند که معنای ترکیبی به تغییر شکل ادامه می‌دهد. بخش تکان دهنده از جانب افرادی بود که وظیفه رهبری آن کارمندان را بر عهده داشتند: ۷۵٪ از رهبران گفتند که دقیقاً برعکس را باور داشتند. در مقابل، رهبران ارشد از بازگشت سریع به حالت عادی و عادی بودن برای مدت طولانی صحبت کردند. مطمئناً استارک، اما با توجه به اینکه دقیقاً در همان لحظه ای که از آنها خواسته شد استعفای بزرگ در سومین ماه متوالی خود قرار داشت، واگرایی دقیق تر بود  افت فک.

مک کینزی موضع غافلگیرکننده رهبران را به عنوان یک ذهنیت “خط پایان” توصیف کرد و نشان داد که طرز فکر این رهبران این بود که چالش های رهبری به زودی انجام می شود و برخی جادویی فرم رهبری خلبان خودکار برمی گردد و کافی است. با توجه به حقایق در آن زمان و اکنون، اگر از هر ۴ مدیر ارشد، ۳ نفر بیشتر به ظاهر عادی بودن اهمیت می دادند، یا به طور واضح تر، به نظر می رسید که تمرکزشان بر تشریفات باشد.، به جای مهم. این بیشتر از یک مشاهده است. بیش از گذراندن برچسب‌ها، “تشریفات در مقابل مهم” باید آزمونی روزانه برای رهبران باشد – یعنی اگر هدف آنها حفظ موفقیت در آینده است.

یک ساده، تست قدرتمند

آزمون تشریفاتی در مقابل مهم بسیار ساده است. به عنوان یک رهبر، شما یک انتخاب مکرر بین این دو دارید. هر دو ارزش دارند. با این حال، در بیشتر موارد، یکی برای رهبری و دیگری برای پیروی است. فرد باید بر زمان یک رهبر تسلط داشته باشد. هنگامی که به مقدار کم از دیگری استفاده می شود، می تواند معنای مهمی داشته باشد، اما در حقیقت در تمرین بزرگی که توسعه استراتژی، پرورش فرهنگ، و ایجاد ارزش با تأثیر پایدار است، نقش کمی ایفا می کند.

خط روند بد

با افزایش فراوانی، رهبری خوب را به عنوان مراسم خوب توصیف می کنیم. کلمات درست را بگویید، دست های درست را بفشارید، توییت های درست را در لحظه توییت کنید، و به نظر می رسد که شما در واقع پیشرو هستید. اما رهبری واقعی به طور نامتناسبی قبل و بعد از چنین لحظاتی اتفاق می افتد. ارزیابی رهبری شما توسط تیم، مشتریان و سرمایه گذاران نیز همینطور است.

بدون شک، جهان امروز در کل بر این موضوع تاکید دارد. مراسم تسلیم شدن در برابر این فشار آسان است، اما شما این کار را به خطر می‌اندازید – چه کارمندانی که از در بیرون می‌روند و به این نتیجه می‌رسند که امپراتور لباس ندارد، یا نتیجه نهایی تنبیه‌کننده‌تر رقابت شماست که آنچه را که ندارید و شما را در هم می‌کوبد. عمل با عمل مهم بازارهای تشریفات؛ اهمیت فروش را می بندد و فروش بعدی را به پایان می رساند.

نحوه تغییر Dynamic

چگونه می توانید دینامیک را تغییر دهید؟ قبل از دویدن راه بروید با پرسیدن سوال شروع کنید می تواند به شما کمک کند تا ببینید چقدر در معرض قرار دارید. در کتابم در مورد خلاقیت، زبان انسان، چندین نوع سوال به اشتراک گذاشتم که مکرراً به نوآوران اجازه می‌دهد مشکلات و فرصت‌هایی را که در غیر این صورت از دست می‌دادند ببینند. برای رهبران ارشدی که به دنبال اهمیت هستند، سه مورد برجسته است.

Change-the-W Quests: در یک محیطی که به سرعت در حال تغییر است، رهبران نیاز به تجدید چشم انداز ثابت دارند. سوالات قدرتمند و ساده Change-the-W دقیقاً همین را ارائه می دهد. هر سوال معمولی کی، چیست، چرا، کجا (یا چگونه) را انتخاب کنید و کلمه پیش فرض یکی از اعضای خانواده را تغییر دهید. وقتی انجام می دهید، “چگونه” این را حل کنیم؟ می شود “”چرا” این را حل می کنیم؟ یک بار از شما پرسیده شد، شاید شما این کار را نکنید. آن را “از کجا” حل کنیم؟ و سوال همچنان معنای دیگری پیدا می کند. با تمرکز آگاهانه بر غیر آشکار، از حرکت کردن دست می کشید و اهمیت واقعی (یا فقدان آن) را در اعمال و اعمال می بینید.

سوالات گمشده: در اینجا یک سؤال وجود دارد: چه چیزی را نمی‌پرسید؟ به عنوان رهبر، به احتمال زیاد شما مرتباً می پرسید: “تصویر اینجا چیست؟” در جستجوی آمار در مورد فوری، سطح، آتش روز. آیا تا به حال از یکی از اعضای تیم بپرسید که گالری که این عکس در آن آویزان است چگونه است؟ سؤالات گمشده به چیزی مربوط می شود که جوزف کمبل، نویسنده، «گناه سهوی، هوشیار نبودن، بیدار نبودن» نامیده است. وقتی بیدار نیستید، به احتمال زیاد اهمیت را نادیده می گیرید. پرسیدن اینکه چه چیزی کم است می تواند آن را تغییر دهد. و هنگامی که به دیگران اجازه می‌دهید پاسخ دهند، شانس خود را افزایش می‌دهید که نه تنها چیزهای مهم را ببینید، بلکه از آن استفاده کنید.

غیرحرفه‌ای است. سؤالات: سوالات گمشده زیرمجموعه ای از نوع سؤالات بزرگتر هستند: سؤالات غیرحرفه ای. اینها ممکن است مهم ترین سؤالات باشند. آنها کسانی هستند که رهبران از آنها می ترسند یا تابو ایجاد کرده اند. آنها از آن دسته هستند که همه افراد سازمان درباره آنها متعجب هستند، اما هرگز از ترس جریمه شدن صدایشان را بر زبان نمی آورند. سؤالات غیرحرفه ای در مراسم سازماندهی شده نمی گنجد، اما آنها وجود یا عدم اهمیت را در یک سازمان کاملاً آشکار می کنند. اینگونه در مورد آنها فکر کنید: آنها سوالاتی هستند که کارمندان در حال خروج شما برای مدت طولانی از شما می پرسند، و دقیقاً همان سوالاتی هستند که به شما کمک می کنند از مهاجرت آنها جلوگیری کنید و آنها را در ساختن چیزی نه تنها مهم، بلکه ماندگار دعوت کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی