عمومی

چگونه تمرکز بر سلامت می تواند فروش سال نو را افزایش دهد

چگونه تمرکز بر سلامت می تواند فروش سال نو را افزایش دهد

وقتی به روند خرید زمستانی فکر می کنیم، هم مشتریان و هم مشاغل به طور یکسان تمایل دارند در فصل تعطیلات گیر کنند. از جمعه سیاه و دوشنبه سایبری تا روزهای قبل و بعد از کریسمس، تاکید بر خرید هدیه است. اما در مورد بقیه آن ماه های هوای سرد که عمدتاً از تعطیلات بی بهره بودند، چطور؟ چگونه کسب‌وکارها می‌توانند فروش خود را در سال جدید افزایش دهند؟

بهترین راه‌ها برای ایجاد انگیزه در خریداران در سال جدید، استفاده از تصمیم‌های سال نو است – که بسیاری از آنها بر سلامت و کاهش وزن متمرکز هستند. این عرصه ای با رویکردهای ممکن متنوع است.

در اینجا چهار روش وجود دارد که می توانید برای خریدهای بعد از تعطیلات بر سلامت تاکید کنید.

اعتماد به فناوری

svg%3E - چگونه تمرکز بر سلامت می تواند فروش سال نو را افزایش دهد

یک ویژگی مشترک تناسب اندام و راهکارهای کاهش وزن این است که افراد سال به سال با کمی موفقیت، همان وضوح “بیست پوند از دست دادن” را ایجاد می کنند. پس از سال‌ها تلاش ناموفق، بسیاری از خریداران فکر می‌کنند که با کمک رایانه‌ای بهتر می‌توانند به تصمیمات خود پایبند باشند. بازار فناوری تناسب اندام با محصولات متنوعی به این تمایل پاسخ داده است.

در سال جدید، وزن تبلیغات خود را پشت ردیاب های کالری قرار دهید. و ساعت های هوشمند با قابلیت ردیابی تناسب اندام. سی و یک درصد از آمریکایی ها علاقه مند به استفاده از ردیاب کالری برای دستیابی به اهداف تناسب اندام خود هستند در حالی که شانزده درصد دیگر بیشتر به فناوری ساعت هوشمند علاقه مند هستند.

به‌علاوه، مهم است که ماهیت کاربرپسند این دستگاه‌ها را در استراتژی‌های بازاریابی خود برجسته کنید. بسیاری از مشتریان بالقوه فقط به دنبال فناوری نیستند، بلکه به دنبال فناوری هستند که در دسترس باشد و به راحتی در زندگی روزمره آنها ادغام شود. میزبانی کارگاه های درون فروشگاهی یا وبینارهای آنلاین را در نظر بگیرید که سهولت استفاده و راه اندازی این دستگاه ها را نشان می دهد. این رویکرد نه تنها به مشتریان آموزش می‌دهد، بلکه جامعه‌ای را حول محصولات شما ایجاد می‌کند، وفاداری به برند و کسب و کار تکراری را تقویت می‌کند.

علاوه بر تبلیغات این موارد. محصولات و نگهداری مقدار زیادی در انبار، کار با تیم های فروش را در نظر بگیرید تا آنها را در مورد ویژگی های این ابزارهای فناوری آموزش دهید و به خریداران اطلاع دهید که کارکنان شما آماده هستند تا درباره این جزئیات با آنها صحبت کنند. هدف خود را تبدیل به فروشگاهی کنید که به خریداران نامطمئن کمک می کند. همچنین می‌توانید با تاکید بر جنبه های مد پوشیدنی های جدید علاوه بر مزایای سلامتی آنها.

شریک با حرفه ای ها

svg%3E - چگونه تمرکز بر سلامت می تواند فروش سال نو را افزایش دهد

فراتر از فناوری پوشیدنی ، کالج پزشکی ورزشی آمریکا پیش بینی می کند که تمرینات با وزن بدن، تمرینات قدرتی، تمرینات شخصی و کلاس های تناسب اندام با هدف افراد مسن، فعالیت های محبوب در تلاش برای سلامتی بهتر.

برنامه های تناسب اندام محلی را بیابید تا برای فروش پس از تعطیلات خود با آنها شریک شوید. برای مثال، می‌توانید خریدهای ردیاب تناسب اندام را با کلاس‌های ورزشی با نرخ کاهش‌یافته در محله خود همراه کنید. این می‌تواند تجارت را برای هر دوی شما تقویت کند و در عین حال به ایجاد انگیزه در مشتریانتان کمک کند.

با ترکیب کردن فروش خود با یک کسب‌وکار محلی دیگر، این فرصت را برای روش های بازاریابی خود را مجدداً هدف قرار دهید. بازاریابی مشارکتی می تواند به هدایت مشتریان از شرکای فروش شما به کسب و کار شما کمک کند. این مهم است که مطمئن شوید هر دو کسب و کار در اجرای تبلیغات سرمایه گذاری می کنند – این قطعاً باید یک مشارکت باشد. این تنها راهی است که برای هر دوی شما به طور یکسان سود خواهد برد.

قدرت نفوذ دیجیتال

در عصر دیجیتال، صدای اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان رسانه های اجتماعی به طور قابل توجهی در شکل گیری تاثیرگذار شده است. تصمیمات خرید مصرف کنندگان این امر به ویژه در بخش سلامت و تناسب اندام صدق می کند، جایی که مردم دائماً به دنبال الهام، انگیزه و توصیه هستند. به‌عنوان کسب‌وکاری که هدف آن به حداکثر رساندن فروش پس از تعطیلات است، بهره‌برداری از این معدن طلای نفوذ دیجیتال می‌تواند بازی را تغییر دهد. کاری که می توانید انجام دهید این است:

  • تأثیر را بشناسید: درک نقش محوری تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی و وبلاگ نویسان در تصمیم گیری های مصرف کننده امروزی، به ویژه در زمینه سلامت و تناسب اندام، بازی می کنند.
  • با صداهای مناسب همسو شوید: به دنبال همکاری با تأثیرگذارانی باشید که ارزش ها و اخلاقیات آنها منعکس کننده ارزش های تجاری شما است. این امر تأییدیه‌های معتبری را تضمین می‌کند که با مخاطبان طنین‌انداز می‌شوند.
  • بررسی‌های محصول: از تأثیرگذاران دعوت کنید تا محصولات شما را بررسی کنند. بازخورد صادقانه از یک چهره قابل اعتماد می تواند اعتبار و علاقه محصول را به طور قابل توجهی افزایش دهد.
  • هدایای میزبان: برای هدایا با اینفلوئنسرها همکاری کنید. این استراتژی نه تنها دیده شدن برند را افزایش می دهد، بلکه مصرف کنندگان بالقوه را به شیوه ای تعاملی درگیر می کند.
  • کدهای تخفیف انحصاری: با اینفلوئنسرها شریک شوید تا تخفیف های انحصاری را به دنبال کنندگان خود ارائه دهید. چنین پیشنهادات منحصر به فردی می تواند ترافیک و تبدیل قابل توجهی را برای کسب و کار شما ایجاد کند.
  • اعتماد سازی: با همکاری با چهره های معتبر در جامعه سلامت و تناسب اندام، یک پل اعتماد با پتانسیل ایجاد می کنید. مصرف کنندگانی که به نظرات تأثیرگذار اهمیت می دهند.

توسل به زیبایی و بودجه

svg%3E - چگونه تمرکز بر سلامت می تواند فروش سال نو را افزایش دهد

سال نو زمان بسیار خوبی برای خدمات بهداشتی مردم است. منافع بودجه خود را از خرید تعطیلات دور کنند. پس از اتمام بودجه کریسمس، خریداران خود را در جستجوی راه‌هایی می‌بینند که به تصمیمات سال نو پایبند باشند و در عین حال بیش از حد خرج نکنند. این باعث می‌شود پست کردن کوپن‌ها در وب‌سایت خود زمان خوبی باشد. یا نامه‌های پستی بفرستید، به‌ویژه برای مشتریان جدید.

علاوه بر جذابیت برای جیب‌شان، مشتریان جدیدی را برای درمان‌های دندانپزشکی یا سریع‌تر می‌آورند. جراحی های پلاستیک در ابتدای سال باعث می شود که با پیشرفت سال، احتمال بازگشت آنها بیشتر شود. اکنون زمان آن است که خدمات مشتری خود را تقویت کنید. مشتریان جدید برای این روش‌ها وارد می‌شوند، اما تنها در صورتی باقی خواهند ماند که در سطح بین فردی بدرخشید.

ارائه بسته‌های خدمات همراه می‌تواند راهی مؤثر برای جذب مشتریان جدیدی باشد که به دنبال مراقبت جامع هستند در حالی که حواستان به بودجه خود باشد به عنوان مثال، ترکیب سفید کردن دندان با معاینه دندانپزشکی یا ارائه تخفیف برای یک سری درمان های پوستی می تواند جذاب باشد.

بر مزایای بلند مدت این خدمات در مواد تبلیغاتی خود تأکید کنید و به مشتریان نشان دهید که سرمایه‌گذاری روی سلامت و زیبایی آن‌ها در حال حاضر می‌تواند به رفاه پایدار در طول سال منجر شود.

علاوه بر این، ایجاد یک برنامه وفاداری که به بازدیدهای مکرر پاداش می‌دهد، می‌تواند مشتریان را تشویق به بازگشت و برقراری رابطه پایدار با خدمات شما کند. ارائه توصیه‌های شخصی و مشاوره‌های بعدی می‌تواند باعث شود مشتریان احساس ارزشمندی کنند و تمایل بیشتری به توصیه خدمات شما به دیگران داشته باشند.

شخصی‌سازی کلید اصلی است

در بازار بسیار رقابتی امروزی، رویکرد یکسان برای همه طولانی تر آن را قطع می کند مشتریان میل به تجربه‌های شخصی‌سازی‌شده دارند – تجربیاتی که باعث می‌شود آنها احساس درک کنند و در سطح فردی مورد توجه قرار گیرند. با ادغام شخصی سازی در استراتژی های فروش پس از تعطیلات خود، شانس تبدیل علاقه به فروش را به میزان قابل توجهی افزایش می دهید.

با ارائه برنامه های تناسب اندام شخصی یا توصیه های غذایی شروع کنید. یک مسابقه یا نظرسنجی ساده در مورد سبک زندگی، اهداف و ترجیحات مشتری می‌تواند به پیشنهادات سفارشی منجر شود که مقاومت در برابر آن‌ها سخت است.

شخصی‌سازی در محصولات یا خدمات متوقف نمی‌شود. این رویکرد را به تلاش های بازاریابی خود گسترش دهید. کمپین‌های ایمیل مبتنی بر هوش مصنوعی را اجرا کنید که پیشنهادات و یادآوری‌ها را بر اساس تاریخچه مرور فردی و خریدهای گذشته ارسال می‌کنند.

به عنوان مثال، اگر مشتری به پودرهای پروتئین گیاهی علاقه نشان داد، یک ایمیل شخصی‌سازی شده که تخفیف سال نو را در آن نشان می‌دهد. محصول می تواند یک حرکت به موقع برای خرید باشد.

آنچه را که نیاز دارند جمع کنید

روند جدیدی در دنیای تجارت وجود دارد و هیچ محدودیتی در صنعت نمی شناسد: سبدهای هدیه. مطمئناً، ممکن است به دیدن مجموعه های هدیه از محصولات عطر و لوازم آرایش یا آب نبات های تعطیلات و زیورآلات در کنار هم پیچیده شده باشید، اما علاقه صنعت جدید به سبدهای هدیه متفاوت است. اینها از مکان های کمتر مورد انتظار مانند سوپرمارکت ها می آیند. در واقع، تعداد سبدهای هدیه موجود در این فصل تعطیلات شگفت‌انگیز است.

یکی از شکل‌های محبوب سبدهای هدیه در این فصل، سبدهای غذایی، به ویژه در خواربارفروشی‌های لذیذ هستند. این بسته ها اغلب صرفه جویی قابل توجهی را در خرید محصولات به صورت جداگانه ارائه می دهند، اما همچنین راهی برای بازاریابی سبک زندگی هستند. اینجاست که بسته‌های سلامتی، تناسب اندام و کاهش وزن وارد می‌شوند.

برای مشتریانی که متعهد به کاهش وزن در سال نو هستند، بسته‌هایی از غذاهای خوشمزه کم کالری، شاید همراه با ترازو آشپزخانه و برخی کتاب‌های آشپزی ایجاد کنید. سایر ایده‌های سبد شامل شیک‌ها و مکمل‌های رژیمی یا محصولات تناسب اندام و دی‌وی‌دی‌های ورزشی است.

بیشتر افرادی که یک رژیم ورزشی جدید را در خانه شروع می‌کنند، دی‌وی‌دی‌های خود را راه‌اندازی می‌کنند، گرم کردن را پشت سر می‌گذارند و سپس ناگهان متوجه می‌شوند که این کار را نمی‌کنند. آنچه را که نیاز دارند، از باندهای مقاومت گرفته تا کتری بل را دارند. دی‌وی‌دی‌ها را بررسی کنید و آن‌ها را با تجهیزات مناسب تطبیق دهید – مشتریان شما سپاسگزار خواهند بود که به آنها کمک کرده‌اید به برنامه‌شان پایبند باشند.

یک برنامه پس از تعطیلات

svg%3E - چگونه تمرکز بر سلامت می تواند فروش سال نو را افزایش دهد

تأکید بر سلامت به عنوان هسته اصلی بازاریابی شما پس از تعطیلات کسب و کار شما در مسیر موفقیت و در حالی که مشتریان شما ممکن است به تصمیمات خود پایبند باشند یا نباشند، شما می توانید با ارائه پیشنهادهای متمرکز بر سلامتی و تناسب اندام به آنها کمک کنید تا آنها را در مسیر درست قرار دهند.

svg%3E - چگونه تمرکز بر سلامت می تواند فروش سال نو را افزایش دهد

با پایان یافتن تعطیلات، جهت را تغییر دهید و آماده باشید تا برخی از محصولات سالم را در آینده عرضه کنید. از تمام آن کوکی های کریسمس حداقل تا چند هفته آینده، مشتریان شما به اندازه دور کمرشان فکر می کنند در حالی که شما به کیف پول آنها فکر می کنید. زمانی که آنها شتاب خود را از دست بدهند، فصل بازاریابی جدیدی خواهد بود.

چگونه خلاصه سال نو را هدایت کنیم

< td class="column-2">معرفی سبدهای هدیه با محوریت سلامت. بسته‌بندی محصولات تناسب اندام مرتبط.

استراتژی نکات کلیدی
اعتماد به فناوری بر ردیاب کالری و ساعت‌های هوشمند تأکید کنید. به تیم های فروش در مورد ویژگی های فنی آموزش دهید.
شریک با حرفه ای ها همکاری با برنامه های تناسب اندام محلی؛ بسته‌بندی فروش و بازاریابی هدفمند ارائه دهید.
نفوذ دیجیتال همکاری با تأثیرگذاران سلامت؛ میزبانی هدایا و ارائه کدهای تخفیف انحصاری.
توسل به زیبایی و بودجه ارائه تخفیفات سال نو برای خدمات بهداشتی. خدمات مشتری را تقویت کنید.
شخصی سازی برنامه های تناسب اندام متناسب را ارائه دهید. از کمپین های ایمیل مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کنید.
آنچه را که نیاز دارند جمع کنید
برنامه پس از تعطیلات بر سلامتی بعد از تعطیلات تمرکز کنید.

رزولوشن عکس از طریق Shutterstock


بیشتر در: تعطیلات
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی