عمومی

آیا کارمند من در مورد نیاز به زمان بیماری دروغ می گوید؟

آیا کارمند من در مورد نیاز به زمان بیماری دروغ می گوید؟

Alison Green، ستون نویس Inc.com به سؤالات مربوط به محل کار و مسائل مدیریت پاسخ می دهد – همه چیز از نحوه برخورد با رئیس ریزمدیریت نحوه صحبت کردن با فردی در تیم خود درباره بوی بدن.

من به تازگی وظایف شغلی یک مدیر در حال خروج را بر عهده گرفتم و یک کارمند جدید به ارث بردم. او به طور کلی کارش را خوب انجام می دهد، اگرچه من در مورد اخلاق کاری او نگرانی هایی داشته ام (این یک داستان کاملا متفاوت است که من قصد دارم به آن بپردازم).

این کارمند یک طرفدار ورزش است و تیم مورد علاقه او در پلی آف است. او دقیقاً در زمانی که فینالیست بزرگ پلی‌آف این ورزش برگزار می‌شود، از مدیر قبلی‌اش برای یک آخر هفته طولانی درخواست مرخصی داده بود. زمانی که او ابتدا زمان را درخواست کرد، و بعداً این را به من گفت، زمان مرخصی را به این دلیل توصیف کرد که یکی از اعضای خانواده در حال انجام عمل جراحی است و او باید به این فرد کمک کند، بنابراین او از مرخصی استعلاجی خانوادگی استفاده خواهد کرد (یک دسته PTO جداگانه، که بعداً مرتبط است).

می‌دانم که لازم نیست بدانم کارمندانم با زمان تعطیلات چه می‌کنند. اما وقتی او درخواست مراقبت از یکی از اعضای خانواده را مطرح کرد، او را باور کردم و هیچ فکری به این موضوع نکردم، تا اینکه یکی دیگر از کارمندان گفت که این کارمند اول در واقع قصد دارد در بازی پلی آف آخر هفته شرکت کند. من اکنون مشکوک هستم که با توجه به اینکه چگونه او درخواست مرخصی را به مدیر سابق و من ارائه کرده است، هیچ جراحی وجود ندارد.

نکته مهم این است که وقتی شخصی می‌رود مرخصی استفاده نشده را پرداخت می‌کنیم، بنابراین انگیزه‌ای برای استفاده نکردن از آن و اجازه دادن به آن وجود دارد. او در کارت زمان خود در ماه گذشته نیز اشتباهی مرتکب شد و به زمان بیماری برای یک روز تعطیل آشکار اشاره کرد. فکر می‌کردم اشتباه است، اما حالا نگرانم که او این کار را عمدا انجام داد، فکر می‌کرد من متوجه نمی‌شوم. همچنین، اگر او برای یک رویداد ورزشی از تعطیلات استفاده می کرد، تقریباً تمام مانده تعطیلات انباشته شده خود را از بین می برد.

انجام دهید. شما پیشنهادی دارید که آیا باید سعی کنم بفهمم آیا او دروغ می گویید؟ اگر بفهمم دروغ می گوید چگونه به گفتگو با او نزدیک شوم؟ آیا باید کار دیگری برای تحقیق انجام دهم؟

همچنین باید اشاره کنم که ما کم کار هستیم و کارمند دیگری دیروز به من گفت این که وقتی سرش شلوغ نیست در انجام کارها کمک نمی کند و او کمی غرق شده است. من همچنین در مورد میزان زمانی که او در طول روز کاری صرف صحبت در مورد ورزش می‌کند و به وب‌سایت‌های ورزشی نگاه می‌کند، نگران بودم. بنابراین این یک الگوی رفتاری بزرگتر است که باید به زودی با آن مقابله کنم. اما من هم نمی خواهم او را به دروغگویی متهم کنم اگر واقعاً جراحی شده است! این وحشتناک خواهد بود.

خب، او ممکن است واقعاً برای مراقبت از یکی از بستگان بیمار سفر کند و قصد دارد بازی پلی آف را ببیند. در حالی که او آنجاست، بنابراین ممکن است هر دو باشد.

چرا مستقیماً از او نپرسید: “هی، آیا مرخصی تو را گرفتم؟ برای ماه می اشتباه تایپ می‌کنید؟ نوشتم که مرخصی استعلاجی خانوادگی است، اما شخصی به شما اشاره کرد که در آن زمان به بازی پلی آف می‌روید.”

واقعاً حق نداشت، اما این بهتر از پویایی است که اگر مردم احساس کنند که ادعاهای صادقانه آنها برای مرخصی استعلاجی را بررسی می کنید، بهتر است.

این بدان معنا نیست که باید چشم خود را روی چیزهایی که باعث ناراحتی شما می شود ببندید. وقتی به چیزی مشکوک هستید که نمی‌توانید کاملاً آن را ثابت کنید، می‌تواند مفید باشد که به جنبه‌های دیگر رفتار آن شخص نگاه دقیق‌تری بیندازید – زیرا اغلب وقتی فردی بدون صداقت در یک زمینه عمل می‌کند، آن را در حوزه‌های دیگر انجام می‌دهد. ، هم. بنابراین، در این مورد، ممکن است دقت بیشتری داشته باشید که چگونه مرخصی را در کارت زمان خود گزارش می دهد (در صورتی که اشتباه ماه گذشته بخشی از یک الگو باشد) و به طور کلی در مناطقی که معمولاً ممکن است به او توجه بیشتری نکنید. نظارت زیادی داشته باشد اگر چیزی پیدا نکردید، عالی است! این می تواند نام او را در ذهن شما پاک کند. اما اگر چیزهای نگران‌کننده‌تری پیدا کردید، چیز دقیق‌تری برای رسیدگی خواهید داشت.

من نیز توجه بیشتری می‌کنم. به اینکه واقعاً چقدر در طول روز در مورد ورزش صحبت می‌کند و درباره آن می‌خواند، و به آن توجه کنید که اگر بیش از حد، و همچنین با او در مورد نیاز به انجام کارهای بیشتر برای کمک به کارمند دیگر خود در زمانی که مشغول نیست صحبت کنید. و اشکالی ندارد که بگویید، “من شما را زیاد در وب سایت های ورزشی می بینم — حجم کاری شما در حال حاضر چگونه است؟” و “بیایید از شما بخواهیم X و Y را انتخاب کنید تا به جین کمک کنید در حالی که او بسیار مشغول است.”

به عبارت دیگر، یک کارهای زیادی می‌توانید برای رفع نگرانی‌هایتان انجام دهید به‌طور کلی، بدون اینکه در مورد این سفر خاص کارآگاهی کنید.

می‌خواهید سؤالی از خودتان ارسال کنید؟ آن را به alison@askamanager.org ارسال کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی