عمومیمقالات

کارگران باردار ممکن است به زودی مکان هایی برای ساخت آن پیدا کنند کار تا زمان تحویل آسان تر است

کارگران باردار ممکن است به زودی مکان هایی برای ساخت آن پیدا کنند
کار تا زمان تحویل آسان تر است

پایان بارداری هجوم چالش هایی را برای والدین شاغل به همراه دارد. اینها شامل درد فیزیکی ناشی از حمل انسان دیگر، درد مفاصل، کشش شکم و گرفتگی کمر است. سپس، ضریب عاطفی و خستگی محض ناشی از بارداری، به خصوص وجود دارد. در سه ماهه سوم.

با این حال، در قوانین موجود آمریکا حمایت کمی از حقوق یک فرد باردار در محل کار وجود دارد. اغلب، این امر باعث می شود که افراد باردار که به استراحت های مکرر یا رهایی از آب و هوای ۱۰۰ درجه نیاز دارند، گزینه ای نداشته باشند. اگر آنها رعایت نکنند، ممکن است شغل خود را از دست بدهند.

درباره قانون منصفانه کارگران باردار

قانون انصاف کارگران باردار با ارائه حمایت‌های شغلی بیشتر به کارگران باردار، این موضوع را تغییر می‌دهد – اگر کنگره ایالات متحده آن را تا ۳۱ دسامبر تصویب کند. این لایحه، که از حمایت دو حزبی برخوردار است، در ماه مه ۲۰۲۱ در مجلس به تصویب رسید. از آن زمان به بن بست رسیده است و منتظر چاک، رهبر اکثریت سنا است. شومر آن را برای رای گیری رسمی به زمین بیاورد. به گفته گزارش Politico.

والدین با هم یک گروه ملی حمایت از خانواده است که برای سازماندهی افراد تحت تأثیر بارداری کار می کند. چالش ها در محل کار به عنوان مثال، اریکا لایتنر، مادر چهار فرزند در پنسیلوانیا، انتخاب کننده انبار توزیع کننده مواد غذایی بود.

لایتنر می‌گوید: «در دوران بارداری مشکلات پزشکی زیادی داشتم و آنها از کار کردن با من راضی نبودند. من کارم را از دست دادم زیرا در دوران بارداری در دوران کووید و بارداری پرخطر اجازه نداشتم همیشه یک بطری آب همراه داشته باشم.» به دلیل بارداری پرخطر، او نمی‌توانست از کولر آبی مشترک بنوشد مگر اینکه روزانه ضدعفونی شود. او نمی‌توانست وکیلی برای مبارزه با این پرونده بخرد، اما توانست بیکاری بگیرد.

کارگرانی که در سرتاسر کشور با انتظارات غیرمنطقی در محل کار مواجه شده‌اند، حتی به بهای سلامتی خود، با گروه‌های حمایتی مانند لایتنر صحبت می‌کنند تا برای تصویب این لایحه تلاش کنند.

مزایای قانون منصفانه کارگران باردار

سارا مناسرا، سازمان‌دهنده، مدافع، نویسنده، کارمند زایمان و مادر دو فرزند زیر ۴ سال در بروکلین، نیویورک، می‌خواهد این لایحه مورد توجه بیشتری قرار گیرد. او می‌گوید: «کاملاً غیرقابل قبول است که سنا رأی دادن به قانون انصاف کارگران باردار را در اولویت قرار ندهد». PWFA از کارگران در برابر تبعیض بر اساس درخواست‌ها برای تغییرات ساده، اما حیاتی و موقت محافظت می‌کند تا آنها بتوانند در دوران بارداری و پس از بچه دار شدن کار کنند – چیزهایی مانند صندلی یا چهارپایه برای نشستن، نگه داشتن یک بطری آب در نزدیکی، استراحت اضافی در حمام. یا رهایی از بلند کردن وسایل سنگین.» او معتقد است که این قانون از کارمندان در برابر بدرفتاری، تنزل رتبه و اخراج و تلافی در محل کار محافظت می کند.

در این لایحه آمده است برای کارفرمایان غیرقانونی است که:

  • از ایجاد شرایط برای محدودیت‌های شناخته شده خودداری کنید، مگر اینکه باعث ایجاد مشکل نابجا بر عملیات تجاری شود.
  • کارفرما را ملزم کنید تا از طریق یک فرآیند تعاملی، سازگاری معقولی ارائه دهد.
  • از فرصت‌های شغلی بر اساس محل اقامت خودداری کنید.
  • اگر می‌توان مسکن ارائه کرد، به مرخصی با حقوق یا بدون حقوق نیاز داشته باشید.
  • برای استفاده از محل اقامت نسبت به کارمند اقدام نامطلوب انجام دهید.

نگاهی به انتظارات کاری فعلی

برای برخی از والدین – به‌ویژه آنهایی که عارضه رسمی بارداری ندارند – حتی برنامه‌ای که قرار است تا پایان بارداری‌شان کار کنند، می‌تواند دلهره‌آور باشد و احساس می‌کند غیرقابل انجام است. آنیتا پاتل، M.D.، یک پزشک ICU اطفال، با ایجاد تعادل در اشتیاق خود برای کار و مراقبت از خود در دوران بارداری. او در این ماه دومین فرزند خود را به دنیا آورد.

“من خیلی به این موضوع فکر می کنم. او در مصاحبه ای قبل از زایمان گفت: از یک طرف، تا زمان زایمان دوم کار خواهم کرد. مطمئناً دوست ندارم کسی به من بگوید من نمی توانم کاری را انجام دهم. اما، به طرز عجیبی، این دوگانگی نیز وجود دارد که مایل نیستیم برای یک سرویس هفت روزه در هفته ۳۶ برنامه ریزی شود. بنابراین، این یک جور وضعیت لعنتی است، اگر نمی‌کنی، لعنتی است.» او اضافه می‌کند که افراد باردار به انعطاف پذیری برای چرخش نیاز دارند. >، که او خوب می داند. او در چند هفته آخر بارداری اخیرش چهار بار در بخش زایمان و زایمان رفت. “من در ماه گذشته خدمات بسیار زیادی ICU انجام دادم که می توانست به راحتی در مدت زمان طولانی تری انجام شود. اما … در نظر گرفته نشد، “او می گوید.

ساعات کاری طولانی با نتایج ضعیف بارداری همراه بوده است. اینها شامل افزایش خطر سقط جنین و زایمان زودرس، و همچنین اختلالات فشار خون بالا، زایمان با خلاء یا فورسپس و نوزادان کوچک برای سن حاملگی است، یک مطالعه نشان می دهد.

محافظت از والدین آینده در دوران بارداری

Manasrah احساسات پاتل را تکرار می کند و آن را فاحش می داند که در سال ۲۰۲۲، یک کارگر باردار یا پس از زایمان باید بین امنیت شغلی آنها و سلامت آنها. طبق A Better Balance، یک سازمان غیرانتفاعی که از قانون برای پیشبرد عدالت برای کارگران استفاده می کند. ، برخی از ایالت ها امور را به دست خود می گیرند. بسیاری از ایالت ها اقدامات حفاظتی خود را تصویب می کنند. با این حال، در گزارش سال ۲۰۲۱، این سازمان استدلال کرد که حفاظت نباید به محل زندگی فرد بستگی داشته باشد.

ایالات متحده تنها کشور صنعتی است که حقوق مرخصی زایمان با حقوق را تضمین نمی کند. کارگران باردار اغلب تا زمانی که می توانند برای حمایت مالی کار می کنند. الف> به خانواده های خود قبل از مرخصی بدون حقوق، گاهی اوقات سلامت خود را به خطر می اندازند. کمبود امکانات می تواند آنها را به جستجوی شغل دیگری در اواسط یا در پایان بارداری سوق دهد. گزارش A Better Balance همچنین نشان می دهد که تقریباً دو سوم زنان نان آور اصلی خانواده یا نان آور خانواده خود هستند. علاوه بر این، بسیاری از آنها نمی توانند در صورت مواجهه با تبعیض های مرتبط با بارداری، اقدامات قانونی را دنبال کنند. بنابراین، حفاظت های بهبود یافته ضروری است.

مناسرا می‌گوید: «از دست دادن درآمد با یک نوزاد در راه برای والدین فاجعه‌بار است. “اما یک راه حل وجود دارد: این لایحه.”

عکس از میلان ایلیچ عکاس/Shutterstock

bbff2f2322cbcd5abf9eeb7f69fc40a5?s=100&d=mp&r=g - کارگران باردار ممکن است به زودی مکان هایی برای ساخت آن پیدا کنند
کار تا زمان تحویل آسان تر است

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی