عمومی

خطرناک ترین شغل در آمریکا چیست؟ هرچی که تو پاسخ داد، احتمالا شما اشتباه می کنید

خطرناک ترین شغل در آمریکا چیست؟ هرچی که تو
پاسخ داد، احتمالا شما اشتباه می کنید

بیشترین کار خطرناک در آمریکا؟ اگر از ما پرسیده شود، احتمالاً بسیاری از ما چیزی را حدس می زنیم که مربوط به ماشین های بزرگ و شرایط سخت مانند قطع کردن الوار یا سرویس سکوهای نفتی باشد. و در واقع، این نوع عضلات، در فضای باز اغلب کشنده هستند.

شغلی که احتمالاً در آمریکا باعث مرگ شما می شود ممکن است ماهیگیری، چوب بری و سقف سازی باشد. اما بیشتر مرگبار یکسان نیست خطرناک ترین چیز

Survey of Occupational Injuries and Illnesses  یک پایگاه داده فوق العاده دقیق از صدمات ناشی از کار در آمریکا است — اگر می خواهید بدانید که چه تعداد از مردم خود را دوست دارند در محل کار، شما خوش شانس هستید. بررسی عمیق اخیر در نظرسنجی توسط اندرو ون دامواشنگتن پست نشان می‌دهد که خطرناک‌ترین حرفه‌های این کشور با شغل‌های کلیشه‌ای «مردانه» که اکثر ما تصور می‌کنیم فاصله دارند.

در واقع، این مشاغل عمدتاً در اختیار زنان هستند که بیشترین صدمات را در محل کار ایجاد می‌کنند و بزرگترین خطرات نیز وجود دارد. نمی افتد، تصادف می کند، یا ماشین های خروشان، اما همنوعان ما.

خبر خوب…

قبل از من جزئیات بیشتری را بررسی می کنم که کدام کارگران در کار بیشتر در معرض خطر هستند، مهم است که توجه داشته باشیم که داده ها به طور کلی در جهت مثبتی هستند. به طور کلی، آسیب های محل کار روند نزولی دارند و این چیزی است که باید جشن گرفت.

“کاهش آسیب‌های محل کار عمدتاً در بزرگترین دسته‌ها رخ داده است: آسیب‌های ناشی از فعالیت بیش از حد، از جمله آسیب‌های ناشی از بلند کردن سنگین. آسیب‌های استرس مکرر. ون دم گزارش می‌دهد، لغزش و سقوط، صدمات تماسی، که معمولاً شامل ضربه خوردن با چیزی مانند یک قطعه تجهیزات است.

کمتر افرادی که با افتادن جعبه‌ها یا سر خوردن روی زمین‌های خیس دچار مشکل می‌شوند، مطمئناً عالی است. اخبار. اما در حالی که جراحات جزئی و یا هنوز آزاردهنده در راه هستند، نوع دیگری از خطر به شدت در حال افزایش است.

…. و بد

“تعداد جراحات عمدی ناشی از انسان همچنان در حال افزایش است. هر سال تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها مورد ضربات، لگد، ضرب و شتم یا هل دادن شدید قرار می‌گیرند که قربانی حداقل یک روز کار را از دست می‌دهد.” همچنین ون دام یادداشت.

بار این رفتار ظالمانه نسبت به کارگران به طور یکسان بر دوش همه اقشار جامعه نیست. زنانی که در مشاغل خدمات مشتری و مراقبت های بهداشتی اغلب با دستمزد پایین بیش از حد حضور دارند، وضعیت بسیار بسیار بدتری دارند.

“زنان نه تنها بیشتر در معرض حمله و مجروح شدن قرار می‌گیرند که کارشان را از دست می‌دهند، بلکه تقریباً در تمام دهه گذشته افزایش ضربات، لگد، ضرب و شتم و هل دادن در محل کار، زنان را هدف قرار داده است.»

پرستاران و دستیاران روانپزشکی، رانندگان اتوبوس، معلمان مدارس ابتدایی و دستیاران معلمان، و پرستاران و دستیاران پرستاری هستند. همه در میان مشاغلی که بیشتر در محل کار مورد ضرب و شتم، لگد یا گاز گرفتن قرار می گیرند. تقریباً همه این مشاغل به شدت زن هستند.

بزرگترین خطر در محل کار افراد دیگر هستند.

مقاله WaPo به بررسی علل افزایش حملات در این حرفه ها می پردازد. برای مثال، برای معلمان و کارکنان مراقبت‌های بهداشتی، افزایش گردش مالی به این معنی است که تازه‌واردان کم‌تجربه اغلب برای کاهش تنش‌ها آماده نیستند. کمبود منابع بیمارستان‌ها و مدارس روان‌پزشکی نیز احتمالاً نقش دارد.

همه اینها باید به ما به عنوان شهروندان مربوط باشد. هیچ کس نمی خواهد شرایط پناهندگی قرن ۱۹ دوباره در مراکز بهداشت روان (یا مدارس ابتدایی) حاکم شود. اما نکته مهم برای کارآفرینان چیست؟

اول، این تنها کارخانه‌های در حال اجرا و کمپ‌های چوب‌برداری نیستند که باید به ایمنی اهمیت دهند. شایان ذکر است که این روزها، عموم مردم هستند – به ویژه افراد مضطر و ناامید–که به احتمال زیاد باعث آسیب های حین کار می شوند. اگر کارمندان شما رو در رو با مردم برخورد کنند، در معرض خطر هستند.

کار زیادی نمی توانید در مورد جریان های فرهنگی که باعث می شود مشتریان عاقل احساس کنند حق دارند به آن ضربه بزنند، اما کارشناسان اصرار دارند که کسب‌وکارها باید به با تحمل سوءاستفاده‌های کوچک‌تر، سهواً به مشتریان آموزش نمی‌دهند که رفتار بدی داشته باشند. پرداخت به اندازه کافی به کارگران خط مقدم برای خطراتی که با آن روبرو هستند، معقول نگه داشتن سطح کارکنان به طوری که کارگران بتوانند به یکدیگر تکیه کنند، و ارائه آموزش تنش زدایی در صورت لزوم نیز ممکن است ارزش بررسی را داشته باشد.

اما یک پیش شرط برای اقدام، تازه کردن مدل ذهنی شما از ظاهر خطر در محل کار است. چوب‌برها و سقف‌سازها باید مطمئن‌ترین محل کار ممکن را داشته باشند. اما بلیط گیران، دستیاران بهداشت در خانه و معلمان کلاس دوم نیز باید همینطور باشند.
 

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc. ستون نویسان com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی