عمومی

SBA 2 شرکت را تعلیق کرد، تحقیقات در مورد PPP را آغاز کرد وام دهندگان وام

SBA 2 شرکت را تعلیق کرد، تحقیقات در مورد PPP را آغاز کرد
وام دهندگان وام

دو غیر قرض دهنده Blueacorn و Womply توسط اداره تجارت کوچک ایالات متحده (SBA) بلافاصله از همکاری با آژانس در هر عنوانی تعلیق شده اند. اینها شرکت هایی هستند که طبق اعلام SBA.

SBA اخیراً بیانیه‌ای در رابطه با یافته‌های کمیته فرعی منتخب مجلس در مورد گزارش بحران کرونا در مورد برنامه محافظت از چک صادر کرده است کلاهبرداری (PPP). تعدادی از پرونده های کلاهبرداری افشا شده است که پول های مربوط به آن به ده ها میلیون می رسد.

sba launches investigation into ppp loan lenders - SBA 2 شرکت را تعلیق کرد، تحقیقات در مورد PPP را آغاز کرد
وام دهندگان وام



SBA 2 شرکت را تعلیق کرد، راه اندازی کرد تحقیق در مورد وام دهندگان وام PPP

در بیانیه SBA آمده است: “گزارش کمیته فرعی انتخاب مجلس به جزئیات مشکلات جدی تقلب و خود معامله توسط وام دهندگان می پردازد. و توسط شرکت هایی که وام دهندگان برای کمک به وجوه PPP به آنها کارمزدی پرداخت کردند تا به کوچکی برسد صاحبان کاربری در پاسخ به افشاگری‌های جدید که در گزارش تقلب احتمالی تسهیل شده توسط شرکت‌های شخص ثالث شرح داده شده است، اداره تجارت کوچک (SBA) اقدامات بیشتری انجام می‌دهد.”

“SBA بلافاصله Blueacorn و غیر وام دهندگان را تعلیق کرده است. بدبختانه، شرکت هایی که با وام دهندگان PPP کار می کردند، از همکاری با SBA در هر ظرفیتی. SBA در حال بررسی اقدامات مناسب علیه مدیریت، مالکان و شرکت های جانشین آنها خواهد بود. علاوه بر اقدامات اعلام شده امروز، SBA تحقیقات کاملی را در مورد وام دهندگان – Benworth، Capital Plus، Celtic Bank، Customers Bank، Cross River Bank، Fountainhead، Harvest و Prestamos – و همچنین افراد و سایر نهادهای مرتبط به نام گزارش. SBA به کار با کمیته فرعی منتخب مجلس برای بررسی شواهد مندرج در گزارش خود ادامه خواهد داد و به اقدامات اصلاحی برای رسیدگی به تقلب و کنترل های ضعیفی که در آغاز PPP بسیار رایج بود ادامه خواهد داد.

“به عنوان بخشی از تحقیقات، SBA با آژانس های شریک فدرال از جمله اداره حمایت مالی مصرف کننده، وزارت خزانه داری ایالات متحده، شرکت بیمه سپرده فدرال، هیئت فدرال رزرو و دفتر کنترل کننده ارز همکاری خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که فدرال تنظیم‌کننده‌های مالی پاسخی هماهنگ به تخلفات وام دهندگان دارند.

“SBA به اولویت پاسخگویی خود به یافته های تقلب احتمالی در برنامه های امدادی همه گیر ادامه خواهد داد، تلاش هایی که مثبت بوده اند. توسط دفتر بازرس کل SBA به رسمیت شناخته شده است.»

Fintechs SBA را سرزنش می کند

قبلاً در مورد اینکه چه کسی مقصر میزان تقلب PPP است، مواردی مطرح شده است. در حالی که SBA کاملاً در مورد محل مقصر دانسته است، برخی از بانک‌ها و شرکت‌های فین‌تک متهم به تسهیل کلاهبرداری انگشت اتهام را به سمت قوانین SBA نشانه رفته‌اند.

ایمیل‌های دریافت شده توسط کمیته فرعی انتخاب نشان می‌دهد که برخی از مدیران اجرایی و رؤسای خط مشی نهادهای متهم که در گزارش فوق نام برده شده اند، SBA را تا سال ۲۰۲۰ مقصر دانستند.

هزینه کلاهبرداری PPP

بر اساس U.S. نماینده گری پالمر (آلاباما)، حدود ۱۰٪ یا ۸۰ میلیارد دلار از بودجه PPP به دلیل فعالیت های کلاهبرداری از دست رفت. برای هزاران صاحب کسب و کار کوچک که برای وام درخواست داده اند اما آن را دریافت نکرده اند، این خبر ویرانگر است. این به این دلیل است که این برنامه برای نجات صاحبان مشاغل کوچک از زیر بار رفتن در طول همه گیری بود. و از آنجایی که بسیاری از آنها مجبور به بازپرداخت آن نبودند، این برنامه با کمک به بخش کسب و کار کوچک در دوران بد اقتصادی، کارهای خوبی انجام داد.

دولت فدرال به دنبال این جنایتکاران بوده است. و در بسیاری از موارد پولی را که از این برنامه دزدیده اند پس می گیرند. گروه ویژه اجرای تقلب COVID-19 همراه با منابع وزارت دادگستری با همکاری آژانس‌های سراسر دولت می‌گویند که تا زمانی که همه دستگیر شوند، کلاهبرداری‌های مرتبط با بیماری همه‌گیر را دنبال خواهند کرد.

آخرین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


بیشتر در: وام EIDL، وام PPP
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی