خبر

تولیدکنندگان صنایع دستی «مس» را با چندین واسطه خریداری می کنند| ضعف در بازاریابی جهانی

تولیدکنندگان صنایع دستی «مس» را با چندین واسطه خریداری می
کنند| ضعف در بازاریابی جهانی

به گزارش بازار، صنایع دستی به عنوان یک صنعت پاک و سبز می تواند نقاط روشنی را در راستای توسعه اقتصاد اصفهان ایجاد کند.

رئیس اتحادیه صنایع‌دستی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار بازار و در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون نتوانسته ایم در بازارهای جهانی نمود مناسبی در ارتباط با صنایع دستی ایران و اصفهان داشته باشیم، اظهار داشت: نبود تبلیغات و ضعف در شناخت بازارهای هدف موجب شده که در حوزه بازاریابی با مشکل روبرو باشیم و نتوانیم آن طور که باید و شاید در این ارتباط موفق عمل کنیم.

مجدالدین تاج افزود: در این زمینه باید هدفمندتر و موثرتر گام برداریم چرا که اکنون بسیاری از کشورهای خارجی ایران و حتی اصفهان را به عنوان تولید کننده صنایع دستی نمی شناسند.

فروش صنایع دستی در برخی از فصول سال به صفر می رسد

وی با اظهار تأسف از اینکه در برخی از فصول سال فروش صنایع دستی در اصفهان به صفر می رسد و بسیاری از تولید کنندگان هیچ فروشی ندارند، ادامه داد: صادرات یک سری ضروریاتی دارد که باید از سوی تولید کننده رعایت شود و از سویی دیگر دولت نیز باید حمایت های لازم را در داشته باشد و این دو مکمل هم باشند.

رئیس اتحادیه صنایع دستی اصفهان در رابطه با دیگر مشکلات مربوط به تولید کنندگان صنایع دستی نیز بیان کرد: ۷۰ درصد مواد مورد نیاز اولیه تولید کنندگان صنایع دستی در رسته های مختلف از مس تشکیل شده و این در حالی است که مس در بورس ارائه می شود و تولید کنندگان باید با چند واسطه آن را خریداری کنند و مشکلات زیادی برای آنها ایجاد می شود.

تاج تصریح کرد: زمانی که مواد اولیه بدون واسطه در اختیار تولید کننده قرار گیرد قیمت آن هم کاهش یافته و این موضوع به فروش بیشتر کمک خواهد کرد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی