عمومی

کمک های بلاعوض در دسترس برای مشاغل و شرکت های اقلیت ارائه مرخصی استعلاجی با حقوق

کمک های بلاعوض در دسترس برای مشاغل و شرکت های اقلیت
ارائه مرخصی استعلاجی با حقوق

بسیاری از کسب و کارها هنوز اثرات آن را احساس می کنند از همه گیری COVID-19. کسانی که به این نقطه رسیده اند اغلب به عنوان بخش بزرگی از جوامع خود دیده می شوند. بنابراین برخی از دولت‌ها و سازمان‌های محلی تلاش می‌کنند از طریق برنامه‌های کمک مالی کسب‌وکارهای کوچک به این شرکت‌ها پاداش دهند. برای اطلاعات بیشتر در مورد جدیدترین کمک های مالی کسب و کار کوچک ادامه دهید.

برنامه کمک هزینه مرخصی استعلاجی غیرانتفاعی و غیرانتفاعی کالیفرنیا کووید-۱۹

Lendistry وام دهنده مشاغل کوچک شریک با ایالت کالیفرنیا برای تسهیل آخرین دور برنامه کمک هزینه مرخصی استعلاجی با حقوق تکمیلی کووید-۱۹ برای مشاغل کوچک و غیرانتفاعی کالیفرنیا. این برنامه به مشاغل کوچکی که مرخصی استعلاجی با حقوق تکمیلی COVID-19 را بین ۱ ژانویه ۲۰۲۲ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ ارائه کرده اند، کمک هزینه بازپرداخت ارائه می دهد. مشاغل واجد شرایط می توانند برای کمک هزینه بین ۵,۰۰۰ تا ۵۰,۰۰۰ دلار، با مبلغ بر اساس میزان مرخصی استعلاجی با حقوق، درخواست دهند. ارائه شده است. آخرین دور کمک مالی در ۱ ژوئن راه اندازی می شود.

SoGal Black Founder Startup Grant

بنیاد SoGal پیشنهاد می کند کمک های مالی ۱۰۰۰۰ دلاری و ۵۰۰۰ دلاری به زنان سیاه پوست و کارآفرینان غیر دودویی. این سازمان با Winky Lux, bluemercury, twelveNYC, Twilio, Walmart.org’s Center for Racial Equity برای تامین مالی این برنامه همکاری می کند. شرکت‌کنندگان همچنین از تیم‌های بنیاد SoGal و SoGal Ventures بینش و کمک خواهند گرفت. متقاضیان علاوه بر اینکه یک زن یا کارآفرین غیر دودویی هستند، باید یک کسب و کار قانونی ثبت شده نیز داشته باشند و برای واجد شرایط بودن، به دنبال تامین مالی سرمایه گذار باشند. برنامه‌ها به‌طور متوالی بررسی می‌شوند.

Phoenix Suns و جوایز توانمندسازی FirstBank

The Phoenix Suns و FirstBank شریک برای ارائه شش کمک مالی به مشاغل کوچک متعلق به اقلیت در این فصل NBA این اولین سال برای جوایز توانمندسازی FirstBank بود، که بسط جایزه MVP کسب و کار کوچک Los Suns بود که در ابتدا در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد. دریافت کنندگان امسال ۵۰۰۰ دلار کمک مالی و پشتیبانی بازاریابی دریافت کردند. اگرچه دوره درخواست امسال بسته شده است، سازمان ها قصد دارند جوایز بیشتری را در طول فصل آینده NBA ارائه دهند. می‌توانید برای دریافت اعلان هنگام شروع دوره درخواست ثبت‌نام کنید.

برنامه کمک‌رسانی خرد سازمانی توسعه جامعه ژنو را مسدود کنید

ژنو، نیویورک ارائه کمک های بلاعوض بین ۵۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ دلار به کسب و کارهای کوچک از طریق برنامه کمک به بلوک توسعه جامعه. بودجه این برنامه با استفاده از ۱۸۰۰۰۰ دلار از دفتر تجدید جامعه ایالت نیویورک تامین می شود. این شهر در ۱۲ ژوئن میزبان سه جلسه اطلاع رسانی برای مشاغل علاقه مند است. دو جلسه حضوری و سومی یک گزینه مجازی است. یک فرم ثبت نام آنلاین در وب سایت شهر برای علاقه مندان به شرکت در جلسات اطلاعاتی موجود است.

کمک های مالی اتحاد مرکز شهر ایتاکا< span class="ez-toc-section-end"/>

ایتاکا، نیویورک در تلاش برای کمک به مشاغل مرکز شهر خود که هنوز با عوارض دست و پنجه نرم می کنند از همه گیری برنامه گرنت بازیابی کووید در مرکز شهر ایتاکا ۱۰ کمک هزینه تا سقف ۸۰۰۰ دلار را به مشاغل واجد شرایط مرکز شهر ارائه می دهد. دریافت کنندگان می توانند از وجوه برای بهبود سرمایه یا هزینه های بازاریابی استفاده کنند. کسب و کارها باید بتوانند نشان دهند که چگونه در طول همه گیری همه گیر تحت تاثیر قرار گرفته اند و برنامه های خود را برای بهبودی برای واجد شرایط بودن برای دریافت بودجه نشان دهند. این برنامه برای همه مشاغلی که الزامات بودجه ARPA را برآورده می کنند آزاد است، اما زنان و مشاغل متعلق به اقلیت ها در اولویت خواهند بود. آخرین مهلت درخواست ۱۵ ژوئن است.

خواندن کمک هزینه های ARPA

ریدینگ، پنسیلوانیا در حال برنامه ریزی برای تخصیص ۲ میلیون دلار از بودجه قانون طرح نجات آمریکایی خود را به یک کوچک برنامه کمک مالی کسب و کار شورای شهر و شهردار همچنان در حال بررسی جزئیات هستند. با این حال، آخرین پیشنهاد شامل اختصاص ۱ میلیون دلار برای مشاغل در خیابان پن و ۱ میلیون دلار برای مشاغل در سایر نقاط شهر است. این طرح همچنین به مشاغل خیابان پن اجازه می دهد تا حداکثر ۵۰۰۰۰ دلار و سایر مشاغل واجد شرایط تا ۲۵۰۰۰ دلار درخواست دهند. هدف در نهایت ارائه پشتیبانی بیشتر به منطقه مرکزی شهر خواهد بود. سایر صلاحیت‌های پیشنهادی شامل فعالیت تجاری قبل از ۳ مارس ۲۰۲۰، توانایی اثبات کاهش درآمد مربوط به همه‌گیری کووید-۱۹، داشتن ۲۵ کارمند یا کمتر، و داشتن یک کسب‌وکار دارای مجوز در Reading است. جزئیات نهایی نیستند، اما کسب‌وکارهای محلی ممکن است به‌زودی به‌روزرسانی‌ها را دریافت کنند.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.

تصویر: $


< span class="tag-list">اطلاعات بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک، کمک های مالی مشاغل کوچک – نیویورک، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – پنسیلوانیا
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی