عمومی

در اخبار: صدها میلیون دلار در دسترس است کسب و کارهای کوچک از SSBCI

در اخبار: صدها میلیون دلار در دسترس است
کسب و کارهای کوچک از SSBCI

کمک‌های بلاعوض از سوی سازمان‌های خصوصی و غیرانتفاعی در تمام طول سال در دسترس هستند، اما با پیشنهادهای عظیم دولت ایالات متحده قابل مقایسه نیستند. با کسب‌وکارهای کوچکی که مسئول ده‌ها میلیون شغل هستند، دولت می‌خواهد اطمینان حاصل کند که آنها کمک‌های مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند. از پول نقد گرفته تا مشوق‌های متعدد، هدف ارائه کمک جامع برای بقای بلندمدت این مشاغل است.

اگر کسب‌وکار کوچک شما برای عبور از یک مشکل سخت به کمک نیاز دارد، مطمئن شوید که می‌مانید. از آخرین کمک های مالی از همه سازمان های موجود، دولتی و خصوصی مطلع شده است. کمک‌های بلاعوض در تمام طول سال در دسترس هستند، بنابراین به این معنی است که منبعی را که می‌توانید به آن اعتماد کنید و به طور مرتب اطلاعاتی برای کمک‌های مالی کسب‌وکارهای کوچک دارد، بررسی کنید. و هنگامی که این کار را انجام دادید، مطمئن شوید که هر چند وقت یکبار درخواست بدهید تا شانس بهتری به خود بدهید.

svg%3E - در اخبار: صدها میلیون دلار در دسترس است
کسب و کارهای کوچک از SSBCI

وزارت ایالات متحده وزارت خزانه داری اخیراً از در دسترس بودن ۳۵۳٫۴ میلیون دلار برای مشاغل کوچک از طریق طرح اعتباری کسب و کارهای کوچک دولتی (SSBCI) به عنوان بخشی از قانون طرح نجات آمریکا (ARPA) خبر داد. ایالت ها از طریق برنامه های مختلف ده ها میلیون دلار بودجه دریافت خواهند کرد.

اگر کسب‌وکار کوچکی در کالیفرنیا دارید، ۵۴ میلیون دلار در مرحله دوم برنامه کمک هزینه فرصت اقتصادی (EOG) که توسط هیئت نظارت شهرستان لس‌آنجلس و اداره فرصت‌های اقتصادی لس آنجلس (DEO) راه‌اندازی شده است، موجود است. ). این مرحله علاوه بر کسب‌وکارهای خرد، شامل مشاغل کوچک و غیرانتفاعی نیز می‌شود.

کمک‌های مالی دارای ضرب‌الاجل‌هایی هستند و درخواست فراتر از این مهلت، راهی مطمئن برای از دست دادن فرصتی است که ارائه می‌دهند. به کمک‌های بلاعوض با ضرب‌الاجل ماه مارس برای کسب‌وکارهای کوچک با بودجه تا سقف ۲۰۰۰۰ دلار از سازمان‌های دولتی و خصوصی نگاهی بیندازید.

اکنون کمک‌هایی برای صنایع لبنی ارائه می‌شود تا منابع مالی برای پوشش طیفی از مسائل ارائه شود. اینها به همراه بهبودهای داخلی و خارجی، قبوض بنزین، بازپرداخت هزینه‌های مربوط به کووید، آموزش و موارد دیگر کمک می‌کنند.

زنان و کسب‌وکارهای متعلق به اقلیت‌ها می‌توانند برای کمک‌های مالی ارائه شده توسط آژانس توسعه کسب‌وکار اقلیت وزارت بازرگانی ایالات متحده، Mastercard، The Amber Grant، Hello Alice، Cartier’s Women Initiative Awards و سایر موارد تا سقف ۱۰۰۰۰۰ دلار درخواست دهند.

در اینجا برخی از اخبار و اطلاعات کسب و کارهای کوچک اضافی در ادامه جمع بندی هفتگی آمده است:

<TikTok برنامه بتای خلاقیت را به سازندگان ایالات متحده معرفی کرد

TikTok برنامه خلاقیت بتا که برای کمک به سازندگان طراحی شده است تا از خلاقیت خود نهایت استفاده را ببرند و در عین حال پتانسیل درآمد بیشتری را ایجاد کنند. برنامه بتای Creativity Program جدیدترین افزوده شده به مجموعه ابزارهای کسب درآمد TikTok است که از سازندگان در هر سطحی با باز کردن فرصت‌های دنیای واقعی بیشتری برای کسب درآمد از محتوای آنها پشتیبانی می‌کند و به آنها پاداش می‌دهد.

از بایدن خواسته شد نقش کلیدی نظارت بر مشاغل کوچک را ایفا کند

رئیس راجر ویلیامز و نیدیا ولاسکز، عضو رده‌بندی، بیانیه‌هایی را در رابطه با نامه مشترکی که به رئیس‌جمهور جو بایدن ارسال کرده‌اند، صادر کرده‌اند و از او خواسته‌اند تا یک مشاور ارشد برای وکالت در دفتر وکالت اداره مشاغل کوچک معرفی کند. .

۱۰ نشانه رشد کسب و کار شما از فروشنده SaaS

از آنجایی که کسب و کار شما رشد می کند، مهم است که به طور مرتب ارزیابی کنید که آیا فروشنده نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) فعلی شما نیازهای شما را برآورده می کند یا خیر.

۸۵ ایده شگفت انگیز برای کسب و کار مواد غذایی که می توانید در سال ۲۰۲۳ شروع کنید

صنعت خدمات غذایی فراتر از غذای ساده است اورانت هزاران موقعیت منحصر به فرد و مدل های کسب و کار وجود دارد که می تواند به کارآفرینان کمک کند تا سود کسب کنند. اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار غذایی خود هستید، در اینجا چند ایده وجود دارد که باید در نظر بگیرید. تجارت مواد غذایی چیست؟ یک کسب و کار مواد غذایی می تواند شامل هر چیزی باشد که مربوط به سرو، فروش، یا پردازش غذا و نوشیدنی باشد.

نحوه راه اندازی کسب و کار برق

تقریباً دو سوم برقکاران در ایالات متحده برای شخص دیگری کار می کنند. آنها برای شرکت هایی کار می کنند که با پیمانکاران مرتبط هستند. از یک سوم باقی مانده، اکثر آنها نیز توسط یک شرکت یا شرکت استخدام می شوند. اما ۱۰ درصد برقکارها خوداشتغال هستند. آیا می خواهید کسب و کار پیمانکاری برق خود را داشته باشید؟ ما شما را…متصل خواهیم کرد.

< a href="https://smallbitrends.com/2023/02/how-to-prevent-malware.html" target="_blank" rel="noopener">چگونه از بدافزار جلوگیری کنیم

یک حمله بدافزار می تواند آسیب جدی به کسب و کار شما وارد کند. این می تواند تبلیغات مخرب را به شما ارائه دهد، دستگاه شما را قفل کند، داده های حساس را رمزگذاری کند، اعتبار ورود به سیستم را بدزدد، از رایانه شخصی شما جاسوسی کند، و خیلی بدتر. بنابراین دانستن نحوه جلوگیری از حملات بدافزار برای کسب و کار شما حیاتی است. این مقاله بدافزار چیست، انواع بدافزار، نشانه‌های آلودگی به بدافزار، و نحوه جلوگیری از حمله بدافزار را بررسی می‌کند.

با این روزهای ملی در مارس ۲۰۲۳، کسب و کار خود را بازاریابی کنید

تعطیلات روزانه وجود دارد که ممکن است در کل ماه مارس مربوط به مشاغل کوچک باشد. اگر می خواهید شرکت خود را متمایز کنید، در اینجا راهنمای بسیاری از روزهای ملی محبوب در ماه مارس است. چه روزهای ویژه ای در ماه مارس است؟ در زیر می توانید لیست کامل تعطیلات روزانه مارس را مشاهده کنید. برخی از بهترین روزهای جشن در ماه مارس عبارتند از: سنت

برای آخرین مورد، ما را در اخبار Google.

تصویر: $


بیشتر در: کمک هزینه های تجاری نوادا، کمک هزینه های کسب و کار کوچک، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – کالیفرنیا، < a href="https://smallbiztrends.com/tag/small-business-grants-delaware" rel="tag"> کمک‌های مالی مشاغل کوچک – دلاور، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – کنتاکی، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – مریلند، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – نیویورک، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – کارولینای شمالی، هزینه‌های کسب و کار کوچک – اوهایو، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – پنسیلوانیا، هزینه های کسب و کار کوچک – تنسی، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – ویسکانسین
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی