خبر

زمان دقیق پرداخت مرحله دوم سود سهام‌عدالت اعلام شد

زمان دقیق پرداخت مرحله دوم سود سهام‌عدالت اعلام شد

611958 792 - زمان دقیق پرداخت مرحله دوم سود سهام‌عدالت اعلام شد

اقتصاد۲۴- در حالی که بیش از ۴۳ میلیون نفر در انتظار دریافت مرحله دوم سود سهام عدالت خود هستند، اما هنوز ۸ شرکت سرمایه پذیر تمام یا بخشی از سود سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ خود را به حساب‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکرده اند.

وجود رایزنی‌ها و مکاتبات مکرر سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت سپرده گذاری مرکزی، شرکت‌های صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس هیچ مبلغی را برای مراحل اول و دوم سود سهام عدالت خود به حساب‌های سمات واریز نکرده اند.

شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندر عباس و پارس سوئیچ نیز وجوه مرحله دوم خود را پرداخت نکرده اند تا زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت مشمولان مشخص نباشد.


بیشتر بخوانید: چرا سود سهام عدالت من واریز نشده است؟ + فیلم


از سوی دیگر، شرکت سپرده گذاری مرکزی هفته گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود در صورتی که شرکت‌های فوق در زمان مقرر سود مشمولان سهام عدالت را به حساب‌های این شرکت واریز نکنند، پرداخت مرحله دوم سود به صورت کامل انجام نخواهد شد.

این در حالی است که احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت اوایل اسفندماه در نشست خبری خود با نمایندگان رسانه‌ها گفته بود که واریز مرحله دوم سود مشمولان سهام عدالت تا روز ۲۵ اسفندماه پرداخت خواهد شد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی