عمومی

طرح ارتقاء: یک تجارت را در نمایشگاه های شهرستان و ایالت به بازار عرضه کنید نمایشگاه ها

طرح ارتقاء: یک تجارت را در نمایشگاه های شهرستان و ایالت به بازار عرضه کنید
نمایشگاه ها

هنگام ایجاد یک طرح تبلیغاتی برای نمایشگاه‌های شهرستانی و نمایشگاه‌های ایالتی، شناخت جذابیت منحصر به فرد این رویدادها ضروری است. هیچ جایی مانند نمایشگاه شهرستانی وجود ندارد. در شهرهای کوچک در سرتاسر آمریکا، این گردهمایی‌ها اغلب به عنوان نقطه برجسته تابستان برجسته می‌شوند.

در حالی که ممکن است با کشاورزان روستایی مرتبط باشد، دامنه آنها بسیار گسترده‌تر است و چیزی فراتر از نوازش کردن باغ‌وحش‌ها و مسابقات خوردن کیک را ارائه می‌دهد. .

نمایشگاه‌های استانی و نمایشگاه‌های ایالتی نیز فرصت‌های حیاتی برای گسترش دامنه برند خود و ارتباط با طیف متنوعی از مشتریان احتمالی هستند.

بعضی از صاحبان کسب‌وکار به‌طور قابل‌توجهی نسبت به درگیر شدن در نمایشگاه محتاط هستند. از این گذشته، زمانی که برای جلب توجه با چرخ و فلک پر زرق و برق رقابت می کنید، ممکن است برنامه های حسابداری به راحتی به فروش نرسد.

اما حقیقت این است که در نمایشگاه مکانی برای کسب و کارها در هر شکل و اندازه وجود دارد — شما فقط باید با نقاط قوت خود بازی کنید.

برای کمک به شروع کار. ، ما چند نکته برتر را گردآوری کرده ایم که به شما امکان می دهد از نمایشگاه سالانه خود نهایت استفاده را ببرید.< /p>

svg%3E - طرح ارتقاء: یک تجارت را در نمایشگاه های شهرستان و ایالت به بازار عرضه کنید
نمایشگاه ها

طرح ارتقاء نمایشگاه استانی و ایالتی

برای کسب و کارهایی که مشتاق تأثیرگذاری در نمایشگاه شهرستان هستند، این برای یافتن استراتژی تعامل مناسب ضروری است.

جدول زیر روش های برتر برای تبلیغ را خلاصه می کند. نام تجاری شما در نمایشگاه، همراه با سرمایه گذاری مورد انتظار و گسترش بالقوه. از آن برای سنجش اینکه کدام استراتژی با اهداف و بودجه کسب و کار شما مطابقت دارد، استفاده کنید.

استراتژی توضیحات مزایا
حامی وب شوید یک نشان یا نام تجاری را در وب سایت نمایشگاه ایمن کنید. بهبود سئو؛ ترافیک سایت را افزایش دهید.
نام خود را در کلاس چاپی دریافت کنید در برنامه‌های رویدادی که به طور گسترده در نمایشگاه‌ها خوانده می‌شود، تبلیغ کنید. به مخاطبان محلی هدف دسترسی پیدا کنید.
فضای تبلیغاتی خلاق از مواردی مانند بشکه های پارکینگ یا میزهای پیک نیک حمایت مالی کنید. در فضاهای منحصر به فرد دیده شوید.
توزیع مواد مواد تبلیغاتی را پخش کنید و با بازدیدکنندگان نمایشگاه تعامل کنید. بازاریابی مستقیم; نمایان بودن نام تجاری.
حامی یک رویداد نام تجاری خود را با رویدادهای محبوب مانند کنسرت ها یا مسابقات مرتبط کنید. نمایش بالا; ارتباط برند با سرگرمی.
یک رویداد شوید نام شرکت خود را به یک رویداد برجسته تبدیل کنید. حداکثر نمایش نام تجاری; تبلیغات چند وجهی.
یک مورد حراج اهدا کنید کالاها/خدمات را برای حراج های بی صدا ارائه دهید. تشخیص نام تجاری کم هزینه; نسل حسن نیت.
یک غرفه راه اندازی کنید محصولات/خدمات خود را مستقیماً به شرکت کنندگان نمایش دهید یا بفروشید. فروش مستقیم; نمایش محصول؛ نامزدی.
تزیینات را انجام دهید زیبایی شناسی روستایی و عناصر تعاملی را در غرفه خود بپذیرید. بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنید. معرفی برند را بهبود ببخشید.
بخش را بازی کنید اطمینان حاصل کنید که زیبایی شناسی کارکنان با موضوع نمایشگاه یا غرفه شما مطابقت دارد. برندسازی منسجم؛ تجربه بازدیدکنندگان را افزایش دهید.
نمونه های رایگان ارائه دهید محصولات خود را طعم یا آزمایش ارائه دهید. بازخورد فوری; تبدیل فروش احتمالی.
به طور فعال تعامل کنید از بازی های سرگرم کننده یا جاذبه ها برای جلب توجه استفاده کنید. غرفه را به یاد ماندنی کنید. ترافیک پیاده را افزایش دهید.
برنامه ریزی پیش رو غرفه خود را به ملزومات مدرن، به عنوان مثال، کارتخوان مجهز کنید. عملیات روان؛ انتظارات مصرف کننده را برآورده کنید.
مشتریان را در طبقه حلقه نگه دارید مشتریان موجود را درباره حضور منصفانه خود به روز کنید. Generate buzz; چهره‌های آشنا را برای حمایت جذب کنید.
جمعیت کار کنید از اعضای تیم قابل شناسایی داشته باشید که به طور فعال با شرکت کنندگان در نزدیکی غرفه شما ارتباط برقرار کنند. تعامل برند را افزایش دهید.
Cater to Impulse غرفه انبار با اقلام مقرون به صرفه و قابل حمل آسان برای فروش سریع. افزایش فروش; علاقه‌مندان به بودجه را جذب کنید.
خبرنامه‌های فشاری شرکت کنندگان را تشویق کنید به جای توزیع مطالبی که به راحتی دور ریخته می شوند، به لیست پستی شما بپیوندند. Grow subscriber base; مشارکت مداوم.
مشوق های پیشنهادی در ازای ثبت‌نام یا اطلاعات، معاملات یا تخفیف‌های ویژه ارائه دهید. نرخ‌های تبدیل را بهبود بخشید. مشارکت را تشویق کنید.
پیگیری با محتوا یا پیشنهادات متناسب، با افراد پیشرو پس از نمایشگاه درگیر شوید. تقویت روابط بلندمدت؛ از سرنخ های منصفانه سرمایه گذاری کنید.

svg%3E - طرح ارتقاء: یک تجارت را در نمایشگاه های شهرستان و ایالت به بازار عرضه کنید
نمایشگاه ها

۱٫ حامی وب شوید

تبدیل شدن به یک حامی وب برای رویدادها یک حرکت استراتژیک است که بسیاری از کسب و کارها از آن چشم پوشی می کنند. با پیوستن به عنوان حامی وب، نه تنها جایگاه ارزشمندی برای لوگو یا نام تجاری خود در وب سایت نمایشگاه دریافت می کنید، بلکه سئوی شما را نیز افزایش می دهد و دید آنلاین شما را افزایش می دهد.

این می تواند به طور غیر مستقیم بازدیدکنندگان بیشتری را هدایت کند. به وب سایت شما، افزایش آگاهی در مورد پیشنهادات شما. ارتباط با رویدادهای شناخته شده همچنین می تواند به برند شما اعتبار بخشد و به مشتریان بالقوه نشان دهد که درگیر و فعال در جامعه هستید.

۲٫ نام خود را در چاپ بیاورید

در حالی که رسانه های دیجیتال مورد توجه قرار گرفته اند، هنوز جذابیت خاصی برای رسانه های چاپی وجود دارد. نمایشگاه ها به عنوان شاهدی بر قدرت تبلیغات چاپی هستند. با توجه به اینکه برنامه‌های رویداد پخش می‌شوند و اغلب توسط شرکت‌کنندگان مشورت می‌شود، قرار دادن یک تبلیغ می‌تواند برند شما را در کانون توجه قرار دهد.

حتی در این عصر دیجیتال، دیدن یک نام تجاری در قالبی ملموس می‌تواند به آن احساس اعتماد بیشتری بدهد. . بنابراین، سرمایه‌گذاری بر روی یک آگهی چاپی در نمایشگاه می‌تواند نشانه شما برای جذب بخش جدیدی از مشتریان باشد.

۳٫ با فضای تبلیغاتی خلاق شوید

با نمایشگاه‌های شهرستانی که همیشه به حمایت مالی نیاز دارند، با پیشنهادات حمایت مالی خود کاملاً مبتکر شده‌اند. تقریباً هر سطحی می تواند به یک بوم برای تبلیغات شما تبدیل شود. فراتر از بنرهای سنتی فکر کنید.

بشکه های پارکینگ، تراکتورها، میزهای پیک نیک و حتی حلقه های اسب را می توان به فضاهای تبلیغاتی تبدیل کرد. این فضاهای غیر متعارف می توانند چشم ها را جلب کنند و تبلیغات شما را به یاد ماندنی تر کنند.

علاوه بر این، خلاقیت و تعهد برند شما به حمایت از رویدادهای محلی را نشان می دهد. ، شما را بیشتر مورد علاقه جامعه قرار می دهد.

۴٫ توزیع مواد

استقرار یک تیم خیابانی در نمایشگاه شهرستانی می‌تواند بازی را برای برندها تغییر دهد. این فقط در مورد پخش بروشور نیست، بلکه ارتباط واقعی با شرکت کنندگان است. از این فرصت استفاده کنید و آنها را به شیوه ای شخصی و جذاب با نام تجاری خود معرفی کنید.

با این حال، از تحت فشار قرار دادن افراد با مواد زیاد خودداری کنید. درعوض، مکالمات را انجام دهید، به بازخورد آنها گوش دهید و مطمئن شوید که مطالب تبلیغاتی شما به افراد علاقه مند واقعی راه پیدا می کند.

لمس انسانی می تواند در تبدیل یک سرنخ بالقوه به مشتری وفادار تفاوت ایجاد کند.< /p>

۵٫ حامی یک رویداد

فعالیت‌های روز نمایشگاه لذت‌بخش هستند، اما این رویدادهای عصر هستند که واقعاً جمعیت را به خود جلب می‌کنند. این رویدادها چه یک تورنمنت سرگرم‌کننده کورن‌هول باشد یا هیجان یک دربی تخریب، تماشاگران را مجذوب خود می‌کند.

حمایت مالی از یکی از این جاذبه‌های اصلی راهی مطمئن برای تقویت حضور برند شما است. نه تنها نام شرکت شما به‌طور برجسته نشان داده می‌شود، بلکه ارتباط با چنین رویدادهایی می‌تواند نام تجاری شما را به عنوان یکی از بازیگران اصلی جامعه نیز معرفی کند.

پس دریغ نکنید! با برگزارکنندگان نمایشگاه تماس بگیرید تا فرصت‌های حمایت مالی رویداد را بررسی کنید و نام تجاری خود را به بحث شهر تبدیل کنید.

svg%3E - طرح ارتقاء: یک تجارت را در نمایشگاه های شهرستان و ایالت به بازار عرضه کنید
نمایشگاه ها

۶٫ به رویداد اصلی تبدیل شوید

اگر منابع دارید، چرا شرکت خود را به یک جاذبه مرکزی در نمایشگاه تبدیل نکنید؟ با تبدیل نام تجاری خود به یک رویداد از طریق حمایت مالی، دیده شدن نام تجاری شما سر به فلک می کشد.

نام شما در بلیط ها، برنامه ها، پلتفرم های دیجیتال و کانال های رسانه های اجتماعی قرار می گیرد.

در حالی که سرمایه‌گذاری اولیه ممکن است تند به نظر برسد، مزایای قرار گرفتن در معرض و برندسازی که دریافت می‌کنید، به‌ویژه از منظر بلندمدت، بسیار زیاد است و می‌تواند به بازگشت سرمایه قوی تبدیل شود

۷٫ یک کالای حراج را اهدا کنید

برندسازی همیشه به حرکات بزرگ یا بودجه‌های سنگین نیاز ندارد. حتی اگر با بودجه متوسطی کار می‌کنید، باز هم می‌توانید جایگاهی برای خود در نمایشگاه ایجاد کنید.

در نظر بگیرید که یک محصول یا خدمات را به حراج بی‌صدا نمایشگاه اهدا کنید. این اقدام خیریه نه تنها شما را برای شرکت کنندگان محبوب می کند، بلکه هر پیشنهادی ارزش نام تجاری شما را نیز تقویت می کند و به شما امکان می دهد مشتریان بالقوه مادام العمر را، هر بار یک پیشنهاد، پرورش دهید.

svg%3E - طرح ارتقاء: یک تجارت را در نمایشگاه های شهرستان و ایالت به بازار عرضه کنید
نمایشگاه ها

۸٫ یک میز یا غرفه راه اندازی کنید

غرفه راهی پویا برای تعامل با علاقه مندان به نمایشگاه است. اگر کسب و کار شما محصولات ملموس یا خدمات قابل اثبات ارائه می دهد، یک غرفه می تواند یک استراتژی عالی باشد. مخصوصاً برای کسب و کارهای مواد غذایی، این مرحله برای درخشش شماست!

به جای ارائه کل کارنامه خود، روی محدوده انتخابی تمرکز کنید که نشان دهنده ماهیت نام تجاری شما است. با انتخاب استراتژیک روزهای اوج و قرار دادن غرفه خود به طور موثر، می توانید علاقه شرکت کنندگان را برانگیخته و آنها را با بهترین چیزهایی که دارید معرفی کنید.

۹٫ کمی تزیین کنید

درست است، نمایشگاه‌های شهرستانی جذابیتی روستایی با بند‌های پر جنب و جوش، بادکنک‌های متورم، و بنرهای پر جنب و جوش دارد. به جای اینکه اینها را کلیشه ای ببینید، آنها را در آغوش بگیرید. عناصر سنتی مانند سبدهای بوشل پر شده با یونجه یا الگوهای عجیب و غریب گینگهام را بگنجانید.

با فعالیت‌ها یا بازی‌های جذاب، تغییری ایجاد کنید و غرفه یا منطقه خود را به مکانی که باید از آن بازدید کنید تبدیل کنید. چنین دکوری علاقه مندان به نمایشگاه را در تجربه کامل غرق می کند و آنها را نسبت به پیشنهادات برند شما پذیراتر می کند.

۱۰٫ قسمت را بازی کنید

یک غرفه با تزئینات زیبا تنها در صورتی می درخشد که افرادی که آن را مدیریت می کنند با حال و هوای آن طنین انداز شوند. اطمینان حاصل کنید که شما و کارکنانتان به طور کامل موضوع نمایشگاه را قبول دارید. اگر تم خاصی را برای غرفه خود انتخاب کرده اید، مطمئن شوید که لباس همه با آن هماهنگ است.

در غیر این صورت، لباس کلاسیک منصفانه این کار را انجام می دهد. به یاد داشته باشید، اصالت کلید است. وقتی شما و تیمتان واقعاً روح نمایشگاه را تجسم می‌بخشید، فضایی مغناطیسی ایجاد می‌کنید که شرکت‌کنندگان را جذب می‌کند و تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد.

۱۱٫ نمونه های رایگان بدهید

اگر با محصولات ملموس سر و کار دارید، اجازه دهید مشتریان بالقوه به طور مستقیم این جادو را تجربه کنند. توزیع نمونه‌های رایگان ممکن است در ابتدا ضرر به نظر برسد، اما آنها را طعمه‌ای در نظر بگیرید که مشتریان بالقوه را جذب می‌کند.

این نمونه ها می توانند راه را برای وفاداری به برند هموار کنند و غرفه شما را به یک جاذبه تبدیل کنند. به علاوه، چه کسی قدر رایگان ها را نمی داند؟ آنها یک راه مطمئن برای صحبت شرکت کنندگان در مورد نام تجاری شما هستند.

svg%3E - طرح ارتقاء: یک تجارت را در نمایشگاه های شهرستان و ایالت به بازار عرضه کنید
نمایشگاه ها< /p>

۱۲٫ Engage, Engage, Engage

بیشتر از محصولات ارائه دهید – یک تجربه ارائه دهید. در مورد جذب بازدیدکنندگان با یک حلقه پرتاب کلاسیک، جایی که تخفیف محصولات در انتظار برندگان است، چطور؟ روح کارناوال در تنظیمات شما. این نه تنها سرگرمی می کند، بلکه تضمین می کند که غرفه شما فقط یک غرفه دیگر نیست – این تجربه ای است که در میان رقبا سربلند است.

در اینجا چند ایده تعامل تعاملی وجود دارد:

  • نمایش محصول: ارزش محصولات خود را از طریق نمایش های زنده به نمایش بگذارید و به شرکت کنندگان اجازه دهید مزایا را ببینند. دست اول.
  • بازی های تعاملی: میزبانی بازی های مرتبط با محصول یا صنعت شما. برای مثال، یک شرکت ظروف آشپزخانه می‌تواند یک مسابقه سریع خرد کردن سبزیجات برگزار کند.
  • فرصت‌های عکس: یک غرفه عکس مضمون با وسایل مرتبط با برند خود ایجاد کنید. بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا عکس‌های خود را در رسانه‌های اجتماعی با هشتگ خود به اشتراک بگذارند.
  • تجربه‌های VR: در صورت امکان، تجربیات واقعیت مجازی مرتبط با محصولات یا خدمات شما را ارائه دهید، و روشی فراگیر برای شرکت کنندگان برای تعامل با نام تجاری شما.
  • ایستگاه های نمونه گیری: برای شرکت های مواد غذایی و نوشیدنی، ایستگاه های نمونه گیری راه بسیار خوبی برای جذب شرکت کنندگان هستند و به آنها اجازه می دهید کیفیت محصولات شما را بچشند.< span class="ezoic-autoinsert-ad ezoic-longer_content"/>
  • غرفه‌های سفارشی‌سازی: به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد نمونه کوچکی از محصول را سفارشی کنند. این می تواند حکاکی نام روی یک محصول یا انتخاب مواد تشکیل دهنده برای یک ترکیب میان وعده سفارشی باشد.
  • چرخ های جایزه: یک چرخ جایزه با جوایز مختلف، از تخفیف گرفته تا محصولات رایگان، داشته باشید. این می تواند جمعیت را جذب کند و در اطراف غرفه شما هیجان ایجاد کند.
  • کارگاه های آموزشی: جلسات کوتاه و آموزنده ای را در مورد موضوعات مرتبط با صنعت خود ارائه دهید. این کار برند شما را به عنوان یک متخصص معرفی می‌کند و به تجربه بازدیدکنندگان ارزش می‌افزاید.

پیاده‌سازی این نکات و ایده‌ها می‌تواند تجربه مشارکت منصفانه شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، به شما در دستیابی به اهداف تبلیغاتی‌تان کمک می‌کند و رویداد را لذت‌بخش می‌کند. و سازنده.

۱۳٫ از قبل برنامه ریزی کنید

در عصر دیجیتال امروز، اطمینان از داشتن یک کارت خوان قابل حمل قابل اعتماد بسیار مهم است. حتی با وجود اینکه نمایشگاه‌های شهرستانی حسی از سنت قدیمی را در خود دارد، بسیاری از بازدیدکنندگان از حمل پول نقد دور شده‌اند.

آماده باشید و نیازهای خود را پیش بینی کنید. اطمینان حاصل کنید که موارد ضروری مانند لیست قیمت، اطلاعات دقیق محصول، و هر موجودی پشتیبان را در دسترس دارید.

svg%3E - طرح ارتقاء: یک تجارت را در نمایشگاه های شهرستان و ایالت به بازار عرضه کنید
نمایشگاه ها

۱۴ . مشتریان را در جریان نگه دارید

با اطلاع رسانی شرکت خود در نمایشگاه با مشتریان وفادار خود در ارتباط باشید. دیدن چهره‌های آشنا در غرفه شما می‌تواند جلوه‌ای موج‌دار ایجاد کند و شرکت‌کنندگان بیشتری را به سمت خود بکشاند.

با اعلام حضور خود در شبکه‌های اجتماعی، حضور خود را تقویت کنید. رسانه ها، دنبال کنندگان را تشویق می کنند تا تاریخ را ذخیره کنند. برای کسانی که در خبرنامه شرکت شما مشترک شده اند، یک نسخه ویژه ایجاد کنید که فعالیت های منصفانه شما را برجسته می کند و مطمئن شوید که پیشنهادات هیجان انگیز شما در این رویداد به آنها یادآوری می شود

۱۵٫ Work the Crowd

تنها راه اندازی یک غرفه یا حمایت مالی از یک رویداد، توجه را تضمین نمی کند. به طور فعال شرکت کنندگان را جذب کنید! در حالی که داشتن بازی‌های تعاملی عالی است، اعضای تیم مشتاق را تعیین کنید تا با جمعیت حاضر شوند و آنها را به آنجا دعوت کنید.

روی رفتار گرم و صمیمی خود تأکید کنید. مکالمات را جرقه بزنید، مخاطبان را مجذوب خود کنید و از سرگرمی استفاده کنید تا آنها را به سمت تنظیمات خود بکشانید. به هر حال، نمایشگاه‌ها سرگرمی هستند، بنابراین مطمئن شوید که غرفه‌تان فضایی پر جنب و جوش و سرگرم‌کننده دارد.

۱۶٫ پاسخگویی به Impulse

وقتی علاقه بازدیدکنندگان نمایشگاه را برانگیختید، از این تمایل بداهه برای خرید سرمایه گذاری کنید. غرفه‌تان را با اقلامی با قیمت‌های جذاب و حمل آسان که خریدهای فوری را تشویق می‌کنند، ذخیره کنید.

تعاملاتی مانند «یکی بخرید، یکی را رایگان» به‌ویژه در یک محیط منصفانه که مردم به دنبال آن هستند، جذاب هستند. برای گرفتن سریع و چانه زنی.

svg%3E - طرح ارتقاء: یک تجارت را در نمایشگاه های شهرستان و ایالت به بازار عرضه کنید
نمایشگاه ها

۱۷٫ Push Newsletters

در همین حال، یک برگه ثبت نام نیز راهی عالی برای استفاده حداکثری از حضور نمایشگاه شهرستان شما است. خانواده هایی که از آنجا عبور می کنند معمولاً از قبل به چیزهای زیادی چسبیده اند – به این معنی که کارت های ویزیت و تراکت های دست و پا گیر شما احتمالاً در فاصله بیست فوتی در سطل زباله پرتاب می شوند. در عوض، به سادگی از افراد بپرسید که آیا مایلند به لیست پستی خود بپیوندید.

۱۸٫ مشوق‌های پیشنهادی

درگیر کردن مشتریان بالقوه اغلب به چیزی بیشتر از یک گپ دوستانه نیاز دارد. برای جلب توجه واقعی آنها، و مهمتر از آن، اطلاعات تماس آنها، ممکن است لازم باشد در ازای آن چیزی به آنها ارائه دهید.

به‌عنوان سپاسگزاری از ثبت‌نام، تبلیغات منحصربه‌فرد یا تخفیف‌های انحصاری را در نظر بگیرید. این ژست نه تنها باعث می شود آنها احساس ارزشمندی کنند، بلکه احتمال تعامل آنها با برند شما را در آینده افزایش می دهد.

۱۹٫ دنبال کنید

بعد از لذت بردن از نمایشگاه، پرورش ارتباطاتی که ایجاد کرده اید ضروری است. اگر با موفقیت مشترکین جدیدی را به لیست پستی خود اضافه کرده اید، یک ارتباط پیگیری مناسب برای آنها ایجاد کنید.

تجارب به اشتراک گذاشته شده از نمایشگاه را مورد بحث قرار دهید، پیشنهادات ویژه را برجسته کنید، یا محصولاتی را پیشنهاد دهید که مطابق با آنها باشد. منافع آنها این تماس شخصی می تواند یک رابطه پایدار را تقویت کند و شانس تبدیل را افزایش دهد.

۲۰٫ از آن لذت ببرید

روح کارناوال را در آغوش بگیرید! نمایشگاه های شهرستان فقط مراکز تجاری نیستند. آنها کالیدوسکوپ هایی از رنگ، صدا و هیجان هستند. بنابراین، هنگامی که محصولات خود را عرضه کردید و با مشتریان بالقوه صحبت کردید، موهای خود را رها کنید!

در آن کوهی از آب نبات پنبه ای شیرجه بزنید، مانند کسی که تماشای گروه های زنده موسیقی نیست، خود را در غرفه های بازی به چالش بکشید. ، یا حتی یک یا دو سوار شوید.

نمایشگاه ها درباره شادی، خنده و لحظات سرگرمی خود به خودی هستند. به یاد داشته باشید که هر ثانیه را بچشید، زیرا این فقط فروش نیست، بلکه خاطره سازی هم می کند!

svg%3E - طرح ارتقاء: یک تجارت را در نمایشگاه های شهرستان و ایالت به بازار عرضه کنید
نمایشگاه ها

نکاتی برای تایمرهای اول

ورود به دنیای شهرستان و نمایشگاه های ایالتی به عنوان یک بستر تبلیغاتی می تواند برای شرکت کنندگان در زمان اول هیجان انگیز و دلهره آور باشد. در اینجا چند نکته اساسی برای کمک به شما در حرکت به طور مؤثر در این تجربه جدید آورده شده است: -AutoInsert-ad Ezoic-incontent_8 “/>

  • شروع کوچک را شروع کنید: اگر این اولین بار است که در یک نمایشگاه شرکت می کنید ، با نمایشگاه های کوچکتر و محلی شروع کنید. آنها معمولاً مقرون به صرفه تر هستند و زمینه آزمایش خوبی را برای درک آنچه برای تجارت شما بهتر است فراهم می کنند. این که آیا این آگاهی از برند ، تولید سرب یا فروش مستقیم است ، داشتن اهداف واضح ، تلاش های شما را راهنمایی می کند و به اندازه گیری موفقیت کمک می کند. ، مواد بازاریابی ، کارمندان و نمونه های محصول. همیشه بودجه احتمالی را برای هزینه های غیر منتظره داشته باشید. انرژی و تعامل آنها می تواند به طور قابل توجهی بر موفقیت مشارکت شما تأثیر بگذارد. /li>
  • زمین خود را آماده کنید : یک زمین مختصر و قانع کننده را برای جلب توجه بازدید کنندگان آماده کنید. با تیم خود تمرین کنید تا از سازگاری و اعتماد به نفس در زایمان اطمینان حاصل کنید. نمایشگاه. در اینجا یک راهنمای برای کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه وجود دارد: ad ezoic-incontent_9 “/>
    • جمعیت شناسی : تحقیق در مورد جمعیتی معمولی شرکت کنندگان در نمایشگاه. اطمینان حاصل کنید که یک مسابقه خوب بین مخاطبان منصفانه و بازار هدف شما وجود دارد. نمایشگاه های بزرگتر ممکن است در معرض دید بیشتری قرار بگیرند اما همچنین می تواند به معنای رقابت بیشتر باشد. همچنین ، جنبه های لجستیکی مانند زمان سفر ، اسکان و حمل و نقل مواد را در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که ROI بالقوه هزینه را توجیه می کند. یادگیری در مورد تجربیات آنها می تواند بینش ارزشمندی در مورد آنچه انتظار دارد ارائه دهد. نمایشگاهی را انتخاب کنید که با برند و محصولات شما هماهنگ باشد. پشتیبانی سازمانی خوب می تواند تفاوت معنی داری در تجربه شما ایجاد کند. >
    • گزینه های نامزدی متنوع: از حمایت از رویدادها تا صرفاً لذت بردن از نمایشگاه ، یک استراتژی مناسب برای هر بودجه و هدف وجود دارد.
    • دیجیتال در مقابل سنتی: تبلیغات آنلاین مانند حمایت مالی وب با روش های سنتی مانند تبلیغات چاپی یا غرفه ها را مخلوط کنید.
    • تأثیر بصری: < قوی> از فضاهای تبلیغاتی خلاق و غرفه های تزئینی استفاده کنید تا جلوه بصری ماندگار در مورد Fairgoers ایجاد کنید. در حال کار با جمعیت. : اطمینان حاصل کنید که تدارکات لازم مانند خوانندگان کارت و مشخصات محصول را آماده کرده اید. از قبل مشتریان موجود خود را برنامه ریزی و اطلاع دهید.
    • روح نمایشگاه را به خاطر بسپارید: فضای نمایشگاه را در آغوش بگیرید ، قسمت را بپوشید و از این رویداد لذت ببرید. این به همان اندازه در مورد جامعه در مورد تجارت است. “https://www.youtube.com/embed/hssdw6h_e7g؟feature=oembed” frameborder = “0” اجازه = “شتاب سنج ؛ کلیپ بورد ؛ کلیپ بورد ؛ ژیروسکوپ ؛ تصویر-تصویر ؛ وب-شیعه ؛ “AllowfullScreen =” “class =” ezlazyload “/>

غرفه بلیط ، سیب های آب نبات ، خوکی ، Ride Fair عکس ها از طریق Shutterstock


اطلاعات بیشتر در: بازاریابی رویداد
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی