عمومیمقالات

چگونه یک تعطیلات بدون گناه داشته باشیم

چگونه یک تعطیلات بدون گناه داشته باشیم

109 s.com  1024x682 - چگونه یک تعطیلات بدون گناه داشته باشیم

آیا رویای یک تعطیلات بسیار ضروری، اما نگران شکستن بانک هستید؟ با ایالات متحده قیمت هتل ۵۴% در ژانویه ۲۰۲۳ نسبت به سال قبل افزایش یافته است، برنامه ریزی سفر بدون احساس گناه در مورد خرج کردن بیش از حد ممکن است سخت باشد. در قسمت این هفته rich & REGULAR، جولین و کیرستن ساندرز مجریان برنامه نحوه سفر مقرون به صرفه را در حین برنامه ریزی برای تعطیلات برای به خاطر سپردن.

ساندرز در مورد اینکه کدام برنامه‌ها و برنامه‌های بودجه بیشتر برای تأمین بودجه سفر شما مفید هستند، بحث می‌کنند. کجا می توان بهترین معاملات را در پروازها پیدا کرد. و چند نکته عالی برای لذت بردن از جوانه های چشایی در حال حرکت بدون شکستن بانک.

در مجموع، رفتن به تعطیلات بدون احساس گناه به برنامه ریزی دقیق، انعطاف پذیری و خلاقیت بستگی دارد. با استفاده از نکات و ترفندهای به اشتراک گذاشته شده در قسمت این هفته، می توانید از تعطیلات خود نهایت استفاده را ببرید و خاطراتی ماندگار با عزیزان خود بسازید. بنابراین، ادامه دهید و شروع به برنامه ریزی برای آن سفر کنید—کیف پول شما (و سلامت عقل شما) از شما تشکر خواهد کرد!

اشاره: 

در اینجا بیشتر بدانید richandregular.com، خرید < /em>Cash Out: Win the Wealth Game by Walking Away توسط Kiersten و جولین ساندرز را در اینستاگرام دنبال کنید @richandregular . با اشتراک گذاری و رتبه بندی rich & Regular آن را با پنج ستاره در پادکست های اپل پشتیبانی کنید. پادکست ویدیویی آنها را بررسی کنید خرید کردن در YouTube.

قسمت کامل را در زیر یا در پادکست های اپل و با عضویت در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

553bbb02f18dfacc622039a602b6519a?s=150&d=mp&r=g - چگونه یک تعطیلات بدون گناه داشته باشیم

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی، پول روی میز هستند، که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

6cd8a94407d3d4d5f672fb9958daccf3?s=150&d=mp&r=g - چگونه یک تعطیلات بدون گناه داشته باشیم

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوجی هستند که در پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب پیش رو، ثروتمند هستند. & منظم. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی، پول روی میز هستند، که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

چگونه در حین کار از راه دور بین استقلال و مسئولیت پذیری تعادل برقرار کنیم →
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی