عمومی

10 نکته و ترفند برای حفظ جریان نقدی سالم در شما کسب و کار کوچک

۱۰ نکته و ترفند برای حفظ جریان نقدی سالم در شما
کسب و کار کوچک

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

کسب و کارهای کوچک اغلب با بودجه محدودی کار می کنند . اما با گذشت زمان، ممکن است چند ترفند برای افزایش درآمد و صرفه جویی در پول یاد بگیرید که منجر به جریان نقدی سالم. یادگیری از سایر صاحبان کسب و کار موفق می تواند به شما در تسریع این روند کمک کند. نکاتی را از اعضای انجمن کسب و کارهای کوچک آنلاین در زیر دریافت کنید.



درباره انواع مختلف کارمزدهای بانکی بیاموزید

بانک ها برای انواع محصولات و خدمات کارمزد دریافت می کنند. اجتناب کامل از همه هزینه ها ممکن است برای اکثر مشاغل امکان پذیر نباشد. اما می‌تواند به یادگیری انواع مختلف کمک کند تا بیشتر از آنچه نیاز دارید پرداخت نکنید. هری و سالی وایشناو از دیدگاه های کوچک بیز به چند مورد از آنها می پردازند در این پست.

svg%3E - 10 نکته و ترفند برای حفظ جریان نقدی سالم در شما
کسب و کار کوچک>< /p>

با Patreon کسب درآمد کنید

ایجاد محتوا می تواند راهی عالی برای ارتباط با مشتریان بالقوه و به اشتراک گذاری اطلاعات ارزشمند باشد. اما در برخی مواقع، کارآفرینان ممکن است نیاز داشته باشند راه هایی برای کسب درآمد از محتوای خود بیابند. کوری الکساندر در نحوه استفاده از Patreon برای این منظور غواصی می کند در وبلاگ کار در خانه زن. و اعضای BizSugar پیشنهاد کردند افکار خودشون اینجاست.

به طور موثر تجارت خود را مدیریت کنید جریان نقدی

جریان نقدی سالم می تواند به شرکت شما کمک کند تا هزینه ها را به راحتی بپردازد و در فرصت های رشد سرمایه گذاری کند. اما بسیاری از کسب و کارها در این زمینه مشکل دارند. دریافت نکات در این پست مدیر عامل SMB توسط ایوان ویجایا.

در نظر بگیرید که برای چه چیزی به عنوان یک حق امتیاز جدید می پردازید.

خرید امتیاز می‌تواند فرصت‌های سودآور زیادی را فراهم کند. و گزینه های مختلفی برای بودجه های مختلف موجود است. اما قبل از انجام جهش، مهم است که در نظر بگیرید برای چه چیزی می پردازید. جوئل لیباوا درباره این موضوع بیشتر بحث می کند در این پست OpenWorks.

با آخرین روندهای تجارت الکترونیک درآمد را افزایش دهید

در یک کسب و کار تجارت الکترونیک، باید محصولاتی را بفروشید تا درآمد بیشتری کسب کنید. این بدان معناست که با تجربه مشتری هماهنگ باشید و در مورد آنچه آنها می خواهند یاد بگیرید. چندین گرایش وجود دارد که ممکن است هنگام به‌روزرسانی فروشگاهتان، تصمیمات شما را راهنمایی کند، از جمله موارد موجود در این پست Pixel Productions توسط Nayana Bhasurasen.

بهترین تخفیف های AppSumo را بیابید. این ماه

صرفه جویی در پول نیز می تواند راهی موثر برای کمک به شما باشد. نتیجه نهایی شرکت شما و AppSumo یک منبع مفید برای یافتن معاملات آنلاین است. در این پست ۹۹signals، Sandeep Mallya لیست چندین معامله برتر از ژانویه ۲۰۲۳٫ و انجمن BizSugar به گفتگوی اینجا پیوست.

فروش نرم را در استراتژی فروش خود پیاده کنید

فروش مستقیم بیشتر می تواند به طور چشمگیری کمک کند شما جریان نقدی شرکت این ممکن است به شما و تیم فروش شما نیاز داشته باشد که تکنیک های جدیدی را یاد بگیرید – مانند فروش نرم. برای توضیح کامل این پست SmallBiz Technology توسط Macauley Keevins را بخوانید.

Obtain Letter of Good Standing

در برخی مواقع، کسب و کار شما ممکن است به دنبال سرمایه گذاران خارجی یا گزینه های تامین مالی برای رشد باشد. احتمالاً باید چندین سند را به این سرمایه گذاران یا وام دهندگان ارائه دهید – از جمله نامه یا گواهی وضعیت خوب. نلی آکالپ از CorpNet توضیح می‌دهد این سند چیست و چه زمانی ممکن است به آن نیاز داشته باشید.

با نحوه خرج کردن بازاریابان آشنا شوید. پول آنها در سال ۲۰۲۳

اغلب ارزش دارد که پول واقعی را در بازاریابی سرمایه گذاری کنید. اما همه اهداف و کمپین ها ارزش پول نقد را ندارند. برای خرج کردن عاقلانه بودجه شرکت، ممکن است بدانید که سایر بازاریابان چگونه به طور موثر هزینه می کنند. نیل پاتل در این پست غواصی عمیق انجام می دهد.

برنامه رویایی خود را به واقعیت تبدیل کنید

گاهی اوقات، افزایش درآمد به معنای امتحان کردن یک ایده جدید یا سرمایه گذاری تجاری است. اگر همیشه می‌خواستید یک برنامه تلفن همراه را به ترکیب اضافه کنید، این می‌تواند بهترین زمان باشد. Chetan Saxena اشتراک می‌گذارد موارد بیشتری را در این پست ذهن بدون مرز.

اگر می‌خواهید پیشنهاد کنید محتوای کسب و کار کوچک مورد علاقه خود را برای جمع بندی انجمن آتی در نظر بگیرید، لطفاً نکات خبری خود را به این آدرس ارسال کنید: sbtips@gmail.com.

تصویر: Envato Elements< /em>


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی