عمومیمقالات

چرا ارین دیل از پذیرش شکست راحت است (و تو باید هم باشه)

چرا ارین دیل از پذیرش شکست راحت است (و تو
باید هم باشه)

ارین دیهل در مأموریتی است تا یک پیام ساده را به اشتراک بگذارد: شکست مشکلی ندارد.

رها کردن تمایلات کمال‌گرایانه و احساس آزادی در انجام اشتباهات می‌تواند به شما کمک کند تا نوآوری کنید و در نهایت به موفقیت و شادی بیشتری دست یابید. اگر حتی چند نفر از صدها مخاطب از یکی از سخنرانی‌های اصلی دیهل با این دیدگاه جدید درباره شکست و ابزاری برای اعمال آموخته‌های ملموس در زندگی‌شان استفاده کنند، پس او کار خود را انجام داده است. او می‌گوید: «هدف من در این مأموریت این است که مردم در سفر خود با شکست کمتر احساس تنهایی کنند.»

سفر دیهل برای تبدیل شدن به یک «فلوئنسر شکست‌خورده» به‌دنبال فعالیت‌های بازاریابی و بازاریابی است. استخدام، همراه با چندین سال اجرا در صحنه کمدی بداهه شیکاگو. شوخ طبعی می تواند راهی قدرتمند برای ایجاد ارتباط باشد. این هسته اصلی برنامه‌های تیم‌سازی و توسعه حرفه‌ای بهبود آن است!، شرکتی که او تأسیس کرد و به‌عنوان مدیرعامل اداره می‌شود. . و در طول صدها قسمت بهبود آن به راحتی و به طور منظم می خندد. پادکست که او میزبانی می کند.

چیزی که می توانیم از در آغوش گرفتن بیاموزیم شکست

هر چه که انجمن تکان دادن» تا از منطقه آسایش خود خارج شوند. رویکرد تجربی Improv مفید است زیرا یکی از اصول اصلی آن استعاره مناسبی از زندگی است – این ایده که هیچ اشتباهی وجود ندارد، فقط هدیه است. «اگر دائماً به چیزهایی نگاه کنیم که ممکن است در زندگی‌مان شکست‌ها به‌عنوان شکست تلقی شوند. او توضیح می‌دهد، ما درس را یاد نگرفته‌ایم.

برای آموزش این درس‌ها، دیهل از تجربه شخصی استفاده می‌کند. او می‌گوید: «موردهای زیادی در زندگی‌ام داشته‌ام که در آن‌ها مجبور بوده‌ام انعطاف‌پذیر باشم و از شکست عقب نشینی کنم و آن را به سرعت انجام دهم». از طریق آن درس‌ها، نکات و ترفندهایی را آموخته‌ام که اگر [آنها] را برای خودم نگه می‌داشتم، احساس اشتباه می‌کردم.»

درس های ارین دیهل از شکست های دوران کووید

<مخاطبان ممکن است این نکات و ترفندها را امروز به خوبی دریافت نکنند اگر همه‌گیری COVID-19 نبود. در آغاز بحران، دیهل به یاد می‌آورد که شنیده بود بسیاری از مردم - به‌ویژه زنان - ناله می‌کردند که در زندگی شخصی یا حرفه‌ای خود شکست خوردند. رویکرد او در صحبت کردن درباره شکست در حال حاضر تحت تأثیر آن دوره قرار داشت زیرا می خواست پیامی را ایجاد کند که در آن زمان باید بشنود. او بر این باور بود که این امر با دیگر افراد "در حال بهبودی" و کمال‌گرایان که ممکن است از تصور مجدد نحوه درک آنها از شکست سود می برند.

او می‌گوید: «آنچه که من واقعاً فکر می‌کنم شکست به ما می‌آموزد این است که دیگر به دنبال اعتبارسنجی نباشیم. در عوض، ارزیابی درونی از این که چرا به دنبال تأیید اعتبار هستید و انگیزه شما چیست، «بیشتر از گرفتن یک جایزه، یک گواهی یا یک جایزه به شما یاد خواهد داد».

چگونه از شکست عبور کنیم

اما حتی معلم نیز باید دروس خود را یادآوری کند. دیهل هنوز در حال بهبودی از یک تصادف اخیر است که ناموفق خوانده شده است. در ماه مه، هنگامی که با دوستانش در کاستاریکا تعطیلات را گذرانده بود، از صخره ای ۴۰ فوتی به داخل آبشاری پرید و سرش را به آب زد. تنها پس از اینکه دیل شروع به تجربه طیف وسیعی از مشکلات سلامتی کرد، متوجه شد که دچار ضربه مغزی شده است. پزشکان او را به سندرم پس از ضربه مغزی تشخیص دادند.

دیهل می‌گوید: «من خودم را برای مدتی طولانی به خاطر آن پرش شکست دادم – مدت زمانی واقعاً طولانی. در نهایت، او متوجه شد که زمان آن رسیده است که توصیه های خود را بپذیرد، و شروع به کار با شش مرحله ای کرد که در مورد چگونگی عبور از شکست آموزش می دهد. نحوه عملکرد «روش حرکت» به این صورت است:  

روش حرکتی ارین دیهل

  • M-Marinate. دیهل می‌گوید: «وقتی شکستی دارید، باید به خودتان زمان بدهید تا آن شکست را پردازش کرده و از آن درمان کنید. مارینینگ یک شبه اتفاق نمی افتد. ممکن است هفته ها یا ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد. اما مهم این است که “در مکش بنشینید” و احساسات ناشی از شکست را احساس کنید. نادیده گرفتن این احساسات می تواند منجر به مشکلات دیگری مانند دردهای جسمی ناشی از استرس شود.
  • Oمالک آن باشید. پس از مارینینگ کافی، باید سهم خود را در شکست به عهده بگیرید. “و مهمترین عامل در داشتن آن این است که خود را برای کارهایی که ممکن است در آن شکست انجام داده اید ببخشید.”
  • V-دروس آموخته شده را بررسی کنید. این فرصت شماست تا حداقل دو تا سه چیز را که از این شکست خاص آموخته‌اید ارزیابی کنید.
  • E—مرحله‌های بعدی را ارزیابی کنید. > در این مرحله، دیهل می‌گوید بسیاری از افراد قبلاً به نوعی، شکل یا شکلی بهبود یافته‌اند، اما یک برنامه عمل مفید است تا بتوانید مسیر را اصلاح کنید. “از آنجا که دلیلی برای این شکست وجود داشت، شما باید آن درس را بگیرید و آن را به کار ببرید.”
  • O-Ohm. این مرحله مستلزم نشستن در یک حالت مراقبه و پردازش آنچه دیهل می گوید که شما یاد گرفته اید و چگونه می خواهید این درس ها را در آینده به کار ببرید. انجام این کار مهم است تا برای شکست بعدی خود در صف قرار بگیرید…
  • N—شکست بعدی. او می‌گوید شکست‌های بیشتری در انتظار شماست، اما گذراندن این روش باعث می‌شود که وقتی این اتفاق می‌افتد، آمادگی بیشتری داشته باشید.

با گذراندن این مراحل، دیهل متوجه شد که تصادف آبشار نبوده است. تصادف؛ قرار بود چند درس مهم به او بیاموزد. نه تنها رویکرد سریع او به زندگی ناپایدار بود، بلکه به عنوان یک مادر، صاحب کسب و کار و سخنران، تعهدات او نسبت به دیگران بیشتر از تمایل او به دلجویی است.

چگونه تعریف مجدد و پذیرش شکست می تواند موفقیت را دوباره تعریف کند

< در نتیجه، دیهل تغییرات اساسی در زندگی خود ایجاد کرده است، به ویژه در رویکردش نسبت به اولویت‌بندی کار و افراد زندگی‌اش. او در طول روز استراحت های بیشتری می کند، مراقبت از خود را تمرین می کند. روتین و برای ساعات کاری او مرزهای سختی تعیین می کند. اواخر امسال، تیم او با یک هفته کاری چهار روزه آزمایش خواهند کرد.

او می گوید: «یک روز موفق برای من اکنون کاملاً متفاوت به نظر می رسد. “من احساس آرامش درونی پیدا کرده ام که هرگز بدون آن “شکست” نمی شناختم.” همچنین می تواند کاملاً متفاوت به نظر برسد. او می گوید: «رهبران بزرگ ارزش را در پذیرش شکست می بینند. مزایا شامل بهبود حفظ و روحیه است، اگر افراد از اشتباه کردن نمی ترسند.

او می‌گوید: «شکست به این معناست که آن‌ها تلاش می‌کنند و شکست به معنای نوآوری است». «اگر به این فرهنگ پذیرش اجازه دهیم، به مردم اجازه می‌دهیم که احساس کنند دیده می‌شوند، شنیده می‌شوند و برایشان ارزش قائل می‌شوند.»

اما برخی از انواع شکست اجتناب‌ناپذیر است – چه از نظر جامعه به رسمیت شناخته شود. مواردی مانند از دست دادن شغل یا کارهای شخصی مانند تصادفات. به همین دلیل است که دیل می‌خواهد ذهنیت شکست‌خوردن خود را به عنوان راهی برای رسیدن به موفقیت به اشتراک بگذارد. با رها کردن کنترل، می‌توانید از حالت سکون خارج شوید و آزاد شوید تا ایده‌های فراوانی و یکدیگر را در آغوش بگیرید. ما به عشق بیشتر و کمتر انتقاد و بدبینی نیاز داریم.»

عکس از Dirima/Shutterstock.com

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی