عمومی

SBA آخرین تماس را برای کمک های کلیدی در دوران کووید برای مشاغل کوچک ارائه می دهد برنامه

SBA آخرین تماس را برای کمک های کلیدی در دوران کووید برای مشاغل کوچک ارائه می دهد
برنامه

در چند روز گذشته، ده‌ها هزار نفر از صاحبان مشاغل کوچک ایمیل‌هایی از اداره کسب‌وکارهای کوچک دریافت کرده‌اند که از آنها دعوت به درخواست شده است. برای پول بیشتر از طریق برنامه وام بلایای آسیب اقتصادی، یک برنامه وام اضطراری برای کسب و کارهای کوچک که در بحبوحه همه گیری با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند.

SBA این فرصت را برای درخواست پول بیشتر قبل از اتمام برنامه ارائه می دهد، که تخمین زده می شود در چند ماه آینده باشد. SBA اخیراً بیانیه ای مبنی بر اینکه چقدر پول باقی مانده است، ارائه نکرده است. این برنامه برای اولین بار تحت قانون مراقبت ها در مارس ۲۰۲۰ مجاز شد و از آن زمان توسط برنامه حمایت از حقوق و دستمزد و قانون افزایش مراقبت های بهداشتی، مصوب آوریل ۲۰۲۰، و قانون طرح نجات آمریکا، که جو بایدن در مارس ۲۰۲۱ به قانون تبدیل شد.

وام ها، که اکنون تا ۲ میلیون دلار ارزش دارد، در مقاطع قبلی در طول همه گیری به ۱۵۰۰۰۰ دلار و ۵۰۰۰۰۰ دلار محدود شده بود. آنها با نرخ بهره پایین ۲٫۷۵ درصد برای سازمان های غیرانتفاعی و ۳٫۷۵ درصد برای مشاغل ارائه می شوند.

علاقه به این برنامه سریع بوده است. داده های SBA نشان می دهد که تا ۱۴ آوریل ۲۰۲۲، ۳٫۹ میلیون وام به ارزش بیش از ۳۶۹٫۱ میلیارد دلار صادر شده است.

هنوز ، پولی باقی مانده است که SBA در آخرین لحظه تلاش می کند آن را انجام دهد تا ثابت کند به تمام بودجه اختصاص داده شده به آن نیاز دارد. همانطور که قبلاً گفتم، SBA مانند یک دسته از کارگران شرکتی سعی می کنند ثابت کنند که می توانند قبل از پایان یک سال تقویمی از بودجه خود استفاده کنند. در حالی که دسترسی به بودجه برنامه آشکارا به این بستگی دارد که آیا یک کسب و کار می تواند کسری های مالی مربوط به همه گیری را نشان دهد، در عمل، این یک مسخره است. شرکت ها فقط باید درخواست دهند. حتی هیچ مدرکی دال بر آسیب اقتصادی برای این برنامه ها وجود ندارد. این مایه شرمساری است و پول مالیات دهندگان را به خطر می اندازد.

اگر قبلا برای EIDL درخواست داده اید و وجه دریافت کرده اید، هنوز هم می توانید تا دو سال پس از بسته شدن اولیه وام یا زمانی که پول تمام می شود، درخواست افزایش تا سقف ۲ میلیون دلار کنید. درخواست‌های جدید برای برنامه EIDL پذیرفته نمی‌شوند، اما درخواست‌های تجدیدنظر و بررسی مجدد که قبل از ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ یا ظرف شش ماه پس از رد شدن ارسال شده‌اند، همچنان بررسی می‌شوند.

به همه کسانی که EIDL دریافت کرده‌اند یا هنوز در فکر افزایش آن هستند، یادآوری می‌کنم که چاپ دقیق را بخوانند. قوانینی وجود دارد که می توانید و برای چه چیزی نمی توانید از پول استفاده کنید. با این حال، بسیاری با فریب “نقد سریع و ارزان” از آن قوانین عبور می کنند. پول رایگان نیست، و حتی اگر پرداخت های آن به تعویق افتاده است، هنوز بهره تعلق می گیرد.

برای کسانی که قبلاً دریافت کرده اند. وجوه و استفاده نادرست از آنها، مراقب باشید. داستان های بیشتری در مورد جریمه های سنگین و حتی زندان برای بدترین متخلفان منتشر می شود.

وزارت دادگستری ایالات متحده در حال حاضر یک واحد حسابرسی برای جستجوی تقلب در راس، کوین چمبرز معاون دادستان کل است. تاکنون بیش از یک میلیارد دلار از وجوه EIDL کشف و ضبط شده است، اتهامات جنایی علیه بیش از ۱۰۰۰ متهم تشکیل شده است و ۲۴۰ تحقیق مدنی در مورد کلاهبرداری وام های همه گیر انجام شده است. در حالی که تخمین‌ها از ۸ تا ۱۰ میلیارد دلار ضرر دارد، بسیاری بر این باورند که این یک تخمین محافظه‌کارانه است.

بنابراین چه نتیجه‌ای خواهد داشت. DOJ پرونده شما را می کشد؟ این بیانیه رسمی وزارت دادگستریبود >، از ۱۰ مارس ۲۰۲۲: “چمبرز قصد دارد بر روی شرکت های جنایتکار در مقیاس بزرگ و بازیگران خارجی که به دنبال سودآوری به ضرر مردم آمریکا هستند، تمرکز کند. این شامل ایجاد تیم های اعتصاب برای آماده شدن برای مرحله بعدی در عدالت خواهد بود. تلاش‌های وزارتخانه برای مبارزه با تقلب‌های همه‌گیر.”

در حالی که این بیانیه ممکن است کمی نفس راحتی داشته باشد، من می‌گویم نه به این سرعت. . تنها چند روز پس از انتشار بیانیه فوق، وزارت دادگستری در مورد تشکیل اتهامات علیه دو کسب و کار که برنامه حفاظت از چک حقوق، PPP، وام های ۱۷۰۰۰۰ و ۴۳۰۰۰۰ دلاری دریافت کرده بودند صحبت کرد. یکی بر اساس قانون ادعاهای دروغین و دیگری به دریافت متقلبانه وام های PPP متهم شد.

که گفته شد، اینها برخی از شناسه های خاص هستند. وزارت دادگستری به دنبال موارد زیر خواهد بود:

  1. مبلغ وام شش تا هفت رقمی
  2. اسناد جعلی
  3. گواهینامه نادرست
  4. تعداد کارگران بالشتک شده

در حالی که این موج بعدی از ” کمک به کووید-۱۹″ ممکن است ساده و آسان به نظر برسد، همه ما می دانیم که در مورد دولت هرگز چنین نیست. اگر چیزی خیلی آسان به نظر می رسد، احتمالاً همینطور است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

حتما بخوانید : معرفی و آموزش شاخص MPI
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی