خبر

پیش بینی یک هزار و ۱۳۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در استان

پیش بینی یک هزار و ۱۳۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در
استان

349650 339 - پیش بینی یک هزار و ۱۳۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در
استان
اقتصاد۲۴–  علیرضا قاسمی فرزاد روز سه شنبه در حاشیه ارتباط ویدئو کنفرانسی شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور و استانداران سراسر کشور  افزود: تاکنون ۱۲۰ هزار نفر در استان همدان برای طرح نهضت ملی مسکن نامنویسی کردند که پس از پالایش‌های صورت گرفته ۶۷ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند با این وجود بررسی‌های لازم همچنان ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان همدان یک هزار و ۱۳۰ هکتار زمین تهیه شده است که نقشه برداری اولیه و اقدام لازم برای طرح تفصیلی صورت گرفته است.
به گفته استاندار همدان هم اینک در ۳۱ شهر استان وضعیت زمین جانمایی و تعیین تکلیف قطعی شده است یا در حال پیگیری در کمیسیون‌های مختلف از جمله امور زیربنایی برای تعیین تکلیف این اراضی هستیم.
قاسمی فرزاد گفت: در زمینه تامین زمین برای واحد‌های مورد نیاز مشکلی نداریم البته برای برش سهم استانی باید زمین مورد نیاز تامین شود که در حال پیگیری از دستگاه‌های مرتبط هستیم، ولی برای اقدامات اولیه مشکلی نداریم به گونه‌ای که در ملایر، تویسرکان، نهاوند و دیگر شهر‌ها اقدامات اولیه آغاز شده است.


بیشتر بخوانید: تبدیل ۱۶۰۰ واحد مسکن مهر هسای هشتگرد به نهضت ملی مسکن


وی ابراز امیدواری کرد: با تدبیر اتخاذ شده بتوان عملیات اجرایی ۵۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان را پیش از سفر هیات دولت یا همزمان با حضور رییس جمهور در استان فراهم کرد و این واحد‌ها را در کمترین زمان در اختیار متقاضیان قرار داد.
استاندار همدان یادآوری کرد: پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم استان همدان در زمینه تامین زمین رتبه ۳۰ کشور را داشت، اما با پیگیری‌های صورت گرفته و الحاق و تامین یک هزار و ۱۳۰ هکتار به اراضی موجود هم اینک به رتبه پنجم ارتقا یافته است.

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی