عمومی

تیم LegalZoom، NBA، WNBA برای آخرین کسب و کار کوچک دور کمک مالی

تیم LegalZoom، NBA، WNBA برای آخرین کسب و کار کوچک
دور کمک مالی

طی چند سال گذشته، LegalZoom با NBA، WNBA و سایر گروه‌ها برای پشتیبانی از کسب و کارهای کوچک از طریق برنامه کمک های مالی Fast Break برای کسب و کارهای کوچک. و اکنون، سازمان‌ها در حال راه‌اندازی مرحله نهایی درخواست هستند که حتی بیشتر از گذشته بودجه ارائه می‌کند. در مورد این فرصت و سایر کمک‌های بلاعوض برای کسب‌وکارهای کوچک در زیر بخوانید.

برنامه کمک هزینه فوری برای کسب‌وکارهای کوچک

LegalZoom.com دوباره تیم شدن با NBA، WNBA، و NBA G -لیگ برای آخرین دور برنامه کمک هزینه سالانه Fast Break برای مشاغل کوچک. دور نهایی بودجه بزرگترین برنامه تا به امروز است که در مجموع ۳ میلیون دلار کمک مالی و خدمات در دسترس است. به طور خاص، ۱۵۰ کسب و کار در مجموع ۱٫۵ میلیون دلار کمک مالی دریافت خواهند کرد و ۳۰۰۰ کارآفرین نوظهور از ۱٫۵ میلیون دلار خدمات و منابع حرفه ای بهره مند خواهند شد. Fast Break for Small Business در ابتدا در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد و تاکنون از نزدیک به ۴۰۰۰ صاحب کسب و کار کوچک در ۴۸ ایالت و ناحیه کلمبیا پشتیبانی کرده است. درخواست‌های این دور اکنون تا ۱۳ سپتامبر پذیرفته می‌شوند و در طول فصل NBA و WNBA اهدا می‌شوند.

svg%3E - تیم LegalZoom، NBA، WNBA برای آخرین کسب و کار کوچک
دور کمک مالی

برنامه Dream Pitch واشنگتن دی سی

واشنگتن، دی سی، در حال حاضر برنامه Dream Pitch خود را برای حمایت از مشاغل کوچک در بخش های ۷ و ۸ اجرا می کند. این برنامه که در سه سال گذشته اجرا شده است، گروهی از کارآفرینان را برای ارائه راهنمایی های متخصص و جامعه ایجاد می کند. منابع در حالی که آنها کسب و کار خود را با هم توسعه می دهند. این برنامه همچنین شامل یک مسابقه زمینی است که به برندگان کمک های مالی اهدا می کند. برنامه های کاربردی برای این برنامه اکنون تا اول مارس در دسترس هستند.

برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک Canton CARES

کانتون، نیویورک، هنوز ارائه مقدار محدودی از بودجه از طریق برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک Canton CARES. این برنامه به شرکت های خرد و کسب و کارهای کوچک در کانتون با کمتر از ۲۵ کارمند که تحت تأثیر این بیماری همه گیر بوده اند کمک های مالی ارائه می دهد. برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارها باید متعهد به حفظ یا ایجاد شغل باشند و حداقل ۵۱ درصد از این مشاغل در اختیار افرادی قرار گیرد که درآمد کم تا متوسط ​​دارند. مالکان شرکت‌های کوچک نیز می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های درآمد متوسط، واجد شرایط باشند.

برنامه تشویقی کسب و کار کوچک سانتا آنا

بخش توسعه اقتصادی سانتا آنا، کالیفرنیا، در حال حاضر پذیرش برنامه های کاربردی برای برنامه تشویقی کسب و کار کوچک خود. شرکت‌های خرد استارت‌آپ واجد شرایط که از طریق برنامه کمک مالی بلوک توسعه اجتماعی شهر از وزارت مسکن و شهرسازی ایالات متحده تأمین مالی می‌شوند، می‌توانند برای بازپرداخت هزینه‌های خاص، مانند اجاره، برای کمک‌های مالی تا سقف ۵۰۰۰ دلار درخواست دهند. برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارها باید پنج یا کمتر کارمند داشته باشند، در سه سال گذشته راه‌اندازی کرده باشند و با تمام مقررات شهری مطابقت داشته باشند. محدودیت‌های درآمدی برای صاحبان مشاغل نیز اعمال می‌شود.

برنامه کمک هزینه بازیابی پورتلند

< span class="ezoic-autoinsert-video ezoic-under_second_paragraph"/>

پورتلند، اورگان، راه اندازی یک برنامه کمک مالی جدید برای حمایت از کسب و کارهایی که به دلیل هفته ژانویه آسیب دیده اند طوفان برف و یخ برنامه کمک هزینه بازیابی کمک های مالی تا سقف ۲۵۰۰۰ دلار را به مشاغل و سازمان های غیرانتفاعی واجد شرایط ارائه می دهد. هزینه های واجد شرایط شامل تعمیرات ساختمان تجاری یا تجهیزات، از دست دادن موجودی، یا حتی از دست دادن درآمد ناشی از بسته شدن در طول طوفان است. آخرین مهلت ارسال درخواست برای کمک مالی ۲۹ فوریه است.

انجمن های انرژی خورشیدی دریاچه نمک

دریاچه نمک اداره پایداری شهر و انرژی پاک یوتا شریک برای ارائه کمک های مالی به مشاغل محلی که می خواهند برق خورشیدی را در ساختمان های خود نصب کنند. هدف برنامه جوامع انرژی خورشیدی دریاچه نمک، دسترسی بیشتر به انرژی خورشیدی برای مشاغلی است که ممکن است در غیر این صورت توانایی پرداخت آن را نداشته باشند. اولویت با مشاغلی است که متعلق به افراد رنگین پوست هستند یا به آنها خدمات می دهند. در طول این دور مالی، گروه ها قصد دارند از دو تا چهار کسب و کار کوچک تا متوسط ​​حمایت کنند. ۹ مارس آخرین مهلت درخواست است.

تصویر: $


بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی