عمومی

هوش مصنوعی مشاغل کوچک پیامدهای بزرگی در این زمینه دارد محل کار

هوش مصنوعی مشاغل کوچک پیامدهای بزرگی در این زمینه دارد
محل کار

برای سال‌ها، هوش مصنوعی (AI) برای مشاغل کوچک غیرقابل دسترسی بود. این فناوری بیش از حد جدید بود که به طور کلی مقرون به صرفه باشد و محدودیت های آن هنوز در حال ایجاد بود. در نتیجه، اکثر شرکت ها با مفاهیم و پتانسیل آن برای افزایش کارایی عملیات کسب و کار کوچک آشنا نبودند.

من انتظار دارم که سال ۲۰۲۳ این روند را کاهش دهد و جایگاه هوش مصنوعی را به عنوان یک ستون اصلی در فضای SaaS کسب و کارهای کوچک تثبیت کند. عوامل زیادی در این امر نقش دارند، اما محرک اصلی تا حد زیادی یکسان باقی می‌ماند: ورود هوش مصنوعی به جریان اصلی به‌عنوان گنجاندن خودکار در نرم‌افزارهای کل سازمان. ما قبلاً این را در برنامه‌های آفیس می‌بینیم – مجموعه‌ای از برنامه‌ها که شامل چت، ایمیل، اشتراک‌گذاری فایل و سایر بخش‌هایی از نرم‌افزارهای مشارکتی و متمرکز بر تجربه کارمندان برای کسب‌وکارهای کوچک است.

در Zoho، ما یک برنامه جامع ارائه می دهیم مجموعه ای از این برنامه ها محل کار نامیده می شود، اما اکثر فروشندگان SaaS کسب و کارهای کوچک در حداقل یکی از این برنامه‌ها در میان محصولاتشان. 

هوش مصنوعی در برنامه‌های اداری هنوز یک مفهوم نسبتاً جدید است، بنابراین در اینجا بیشتر در مورد اینکه چگونه این فناوری می‌تواند به کسب‌وکارهای کوچک امروز کمک کند و آنچه این مشاغل باید در مورد آینده هوش مصنوعی در نرم‌افزار آفیس بدانند، می‌پردازیم.

< h3 class="zw-paragraph heading0" data-header="0" data-textformat="{"ff":"Roboto","fv":"normal","td":"هیچ"،"cs": "0pt"،"fw":"هیچکدام"،"fgc":"rgb(0، 0، 0)"، "size":"12.00"، "va":"پایه"،"fw_i":400،" type":"text","fs":"normal","bgc":"rgba(0, 0, 0, 0)"}" data-margin-bottom="0pt" data-hd-info="0 " data-line-height="1.2">کوچک اما قدرتمند

اگر کوچک باشد قابل درک است کسب و کارها در فکر استفاده روزانه از هوش مصنوعی غرق شده اند. تا همین اواخر، این فناوری به ندرت در دسترس بود و مملو از رفتار باگ بود. به این ترتیب، استفاده از آن به کارمندانی واگذار شد که دانش فنی کمی داشتند. دیگر نه. هوش مصنوعی مدرن در پس‌زمینه زندگی می‌کند و وظایف پشتیبانی را اجرا می‌کند که کارمندان را قادر می‌سازد زمان خود را تغییر دهند و به حداقل دانش دیجیتالی اولیه نیاز دارند. در واقع، هوش مصنوعی در برنامه‌های اداری به زودی می‌تواند کارمندان را به بهترین استفاده از زمانشان راهنمایی کند.

به عنوان مثال، مجموعه ای از جلسات را در نظر بگیرید که برای عیب یابی یک پروژه مشتری بزرگ برگزار می شوند. که به چند مشکل برخورد کرده است. اولین مورد به صورت حضوری برگزار می شود، جایی که یادداشت ها با دست گرفته می شود و عکسی از آن یادداشت ها در لیست شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته می شود. بعداً، چند کارمند از راه دور در یک تماس ویدیویی شرکت می‌کنند تا مستقیماً در مورد اولویت‌های جدید خود صحبت کنند و یک ارائه به‌روز مشتری که مراحل بعدی را مشخص می‌کند، به اشتراک بگذارند.

یک قطعه قوی از هوش مصنوعی مشترک می تواند سوابق متفاوت این جلسات را جمع آوری کنید – یادداشت های دست نویس، رونوشت های ویدئویی و تصاویر جاسازی شده – و قطعات جدید اطلاعات را با نقشه راه اصلی پروژه مقایسه کنید. این شامل این می شود که هوش مصنوعی یادداشت دست نویس را اسکن کند و آن را به دیجیتال تبدیل کند و همچنین تصاویر را برای محتوا تجزیه کند. سپس، فهرست وظایف هر کارمند را می‌توان به‌روزرسانی کرد و با سایرین در تیم همگام‌سازی کرد تا حداکثر دید و کمترین زمان برای انجام عمل را داشته باشد.

همه این اقدامات انجام خواهند شد در داخل برنامه‌های آفیس نیز—بدون نیاز به محصولات اضافی—که برای کسب‌وکارهای کوچکی که کارمندان آن‌ها ممکن است گردش کار استاندارد شده‌ای نداشته باشند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این قدرتمند ial زمان ایده‌آلی را برای کسب‌وکارهای کوچک نشان می‌دهد تا اطمینان حاصل کنند که یک خط پایه محکم از نرم‌افزار آفیس برای بهترین استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کرده‌اند. این با آموزش شروع می‌شود، زیرا نرم‌افزار تنها در صورتی می‌تواند خود را آموزش دهد که از پای راست شروع کند. آموزش در حالت ایده‌آل شامل کمک انسانی در بررسی سوگیری داده‌ها و اولویت‌بندی یکپارچه‌سازی در ساخت مجموعه فناوری آن است.

محل کار یکپارچه مکانی است که در آن برنامه های داخلی همه توسط یک فروشنده واحد برای اطمینان از ارتباطات و امنیت در سراسر اکوسیستم ثابت باقی می ماند و احتمال افزونگی را کاهش می دهد. برای کسب‌وکارهای کوچک بسیار آسان‌تر است که سفر نرم‌افزاری خود را با پای راست و یکپارچه در مقابل پیکربندی مجدد یک سیستم از هم گسیخته با رشدشان آغاز کنند.

بر روی امنیت برجسته کنید

< p class="zw-paragraph heading0" data-header="0" data-textformat="{"ff":"Roboto"،"fv":"normal"،"td":"none"،"cs": "0pt"،"fw":"bold"،"fgc":"rgb(0، 0، 0)"، "size":"12.00"،"va":"پایه"،"fw_i":400،" type":"text","fs":"normal","bgc":"rgba(0, 0, 0, 0)"}" data-margin-bottom="0pt" data-hd-info="0 "data-line-height="1.2">هرچه هوش مصنوعی یک شرکت بیشتر به داده های صوتی متکی باشد، توانایی بیشتری در مدیریت و اولویت بندی وظایف به طور مستقل پیدا می کند. اما، در جایی که داده‌ها فراوان است، همانطور که ممکن است زمانی که کسب‌وکارهای کوچک رشد می‌کنند، خطر مسائل امنیتی همچنان بالاست. کسب‌وکارهای کوچک احتمالاً بر این باورند که عملکرد خارج از یک پایگاه داده مشترک به این معنی است که یک مکان واحد وجود دارد که در آن حمله می‌تواند بیشترین تأثیر را داشته باشد و بسیاری از منابع یک شرکت باید به سمت حفظ حریم خصوصی صرف شود.

با این حال، هوش مصنوعی به خودی خود امنیت را افزایش می دهد و این فناوری تنها در طول زمان بهبود می یابد. در طول فرآیند آموزش، کارمندان می‌توانند نقاط داده‌های پرت را تغذیه و برچسب‌گذاری کنند تا به هوش مصنوعی بفهمند که چه چیزی نقض داده است، سپس با شناسایی موارد مثبت نادرست، مسیر را اصلاح کنند. بار دیگر، زمانی که هوش مصنوعی یک شرکت با داده‌های مربوطه بارگذاری می‌شود، می‌تواند نتایج را به تنهایی بررسی کند.

محل کار یکپارچه بیشتر خطا را اصلاح می کند- بررسی فرآیند با ارائه سرنخ‌های زمینه‌ای بسیار بیشتر از سیستمی که بر روی انواع فروشندگان ساخته شده است. هیچ راهی برای اطلاع از نحوه انتقال اطلاعات در دو سیستم کاملاً متفاوت وجود ندارد، به ویژه در مورد نقض داده ها، و نمی توان دقیقاً گفت که چه زمانی هر شرکت برای جلوگیری از مشکلات بیشتر اقدام می کند. با این حال، یک فروشنده می‌تواند به‌سرعت و کارآمد یک به‌روزرسانی را در کل اکوسیستم اجرا کند، علاوه بر اینکه به راحتی فعالیت‌ها را در تمام برنامه‌های اداری خود نظارت می‌کند.

بالا بردن هر کار

در حالی که ویژگی های هوش مصنوعی در مقیاس بزرگتر توجه زیادی را به خود جلب می کند، سادگی جزئیات شیطانی است که خودنمایی می کند. وضعیت ذکر شده در بالا را در نظر بگیرید، که در آن یادداشت‌ها و فایل‌های جلسات متعدد ادغام شده و در جریان کاری یک شرکت ادغام می‌شوند. این فرآیند ممکن است درست باشد، اما اگر ناهماهنگی یا خطا در ورودی وجود داشته باشد، هوش مصنوعی احتمالاً دقت را ارائه نمی‌کند.

خوشبختانه، هوش مصنوعی فعلی و آینده بر همه وظایف کاری، مهم نیست که چقدر کوچک باشند – با ویژگی هایی شروع می شود که کارکنان ممکن است در جای دیگری انتظار داشته باشند اما ممکن است در یک سیستم یکپارچه تجربه نکرده باشند. برای مثال، بررسی املای مبتنی بر هوش مصنوعی فراتر از خود کلمات است تا اشتباهات گرامری را برجسته کند و نشان دهد که در کجا به زمینه بیشتری نیاز است.

به دلیل یکسان شدن، این شکل از هوش مصنوعی در چندین برنامه در دستگاه یک کارمند، از جمله مرورگرها و برنامه های رسانه های اجتماعی موجود است. اگر دستگاه‌های کارمند به سیستم یکپارچه متصل باشند، هوش مصنوعی می‌تواند استفاده از آن‌ها را ردیابی کند و نوع فایل‌هایی را که می‌توان نصب کرد و سطح دسترسی یک کاربر خارجی را تنظیم کرد. سپس هر یک از این اقدامات می‌تواند از طریق ایمیل یا چت به دیگران منتقل شود.

توسعه هوش مصنوعی Office در حال حاضر بر اساس نقشه راه شتابان به سمت پایداری و طول عمر عمل می کند. آموزش یک سیستم برای انجام چند کار بسیار کمتر از نصب یک هوش مصنوعی است که در عین حال که به زمان اولیه نیاز دارد، بتواند خودش را رشد دهد و جریان های کاری فعلی و جدید را به محض ظهور مدیریت کند.

به زودی، فناوری هوش مصنوعی نه به عنوان یک ویژگی جایزه یا یک ویژگی خوب، بلکه به عنوان یک ابزار ضروری بهره وری در محل کار دیده می شود. وقتی این اتفاق بیفتد، شرکت‌هایی با تجربه قبلی هوش مصنوعی در موقعیتی قرار می‌گیرند که از رقبا پیشی بگیرند، بنابراین کسب‌وکارهای کوچک عاقلانه هستند که از امروز استفاده از این نرم‌افزار را در دفاتر خود شروع کنند.

توسط Ramprakash “Ram” رامورتی


بیشتر در: , Zoho Corporation
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی