عمومی

آیا کسب و کار شما آماده شده است؟ 10 مرحله برای آماده شدن برای شرایط شدید هوای سرد

آیا کسب و کار شما آماده شده است؟ ۱۰ مرحله برای آماده شدن برای شرایط شدید
هوای سرد

آماده سازی کسب و کار شما برای هوای شدید و دماهای سردتر، رفاه و ایمنی کارمندان و مشتریان را تضمین می کند. رویدادهای آب و هوایی چالش برانگیز و دمای یخ زدگی می تواند منجر به مشکلاتی مانند خطرات سلامتی و اختلالات تجاری شود.

این وبلاگ ده مرحله را پوشش می دهد<.o به هر کسب و کار کوچکی کمک کنید تا برای هوای شدید زمستانی آماده شود.

svg%3E - آیا کسب و کار شما آماده شده است؟ 10 مرحله برای آماده شدن برای شرایط شدید
هوای سرد

چگونه برای هوای بسیار سرد آماده شویم

برای اینکه کسب و کار خود را برای هوای شدید زمستانی آماده کنید، ابتدا باید یک ارزیابی ریسک انجام دهید. این همه در مورد کشف آسیب‌پذیری‌های احتمالی مانند قابلیت اطمینان سیستم HVAC و یکپارچگی ساختاری ساختمان‌ها است.

svg%3E - آیا کسب و کار شما آماده شده است؟ 10 مرحله برای آماده شدن برای شرایط شدید
هوای سرد

مرحله ۱: انجام ارزیابی ریسک برای هوای سرد

دریافت یک رویکرد مناسب بهترین کار را دارد. اگرچه هر کسب و کاری متفاوت است، برخی از مراحل کلی شامل ارزیابی قابلیت اطمینان زنجیره تامین شما در طول طوفان زمستانی است.

آنچه برای عملیات روزمره ضروری است را دسته بندی کنید. چالش های رفت و آمد کارکنان خود را در نظر بگیرید و به دنبال الگوهایی از طوفان های زمستانی گذشته باشید.

svg%3E - آیا کسب و کار شما آماده شده است؟ 10 مرحله برای آماده شدن برای شرایط شدید
هوای سرد

مرحله ۲: یک طرح اضطراری برای طوفان های زمستانی تهیه کنید

می‌توانید برخی از مراحل کلی را برای ایجاد طرح اضطراری برای طوفان های زمستانی.

  1. تیمی را انتخاب کنید که شامل افراد از هر بخش باشد.
  2. خطرات خاصی مانند مناطقی که برق ممکن است قطع شود و ارتباطات ممکن است خراب شود را برجسته کنید.
  3. برنامه های ارتباطی بعدی هستند. آنها باید شامل تامین کنندگان، مشتریان و کارمندان باشند، بنابراین لیست های تماس باید به روز شوند.
  4. روش های پشتیبان خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید داده ها به خطر نمی افتد. سیستم‌های فناوری اطلاعات باید از راه دور دسترسی داشته باشند یا در برابر قطعی‌ها محافظت شوند.
  5. یک طرح تداوم کسب‌وکار باید دارای رویه‌های بازیابی، سایت‌های پشتیبان‌گیری و تامین‌کنندگان جایگزین باشد.

مرحله ۳: محل کسب و کار خود را عایق بندی و محافظت کنید

 از عایق برای مهر و موم کردن شکاف های اطراف دیوارها، درها و پنجره ها استفاده کنید. درب‌ها و پنجره‌های طوفانی افزودنی‌های بسیار خوبی هستند، به‌ویژه زمانی که از درزبندی و آب‌بندی برای آب‌بندی آن‌ها استفاده می‌شود. لوله هایی که در معرض دیوارهای خارجی قرار دارند می توانند یخ بزنند. کسب و کارهای کوچک باید یا آنها را عایق بندی کنند یا در طول زمستان همیشه جریان آب را حفظ کنند.

svg%3E - آیا کسب و کار شما آماده شده است؟ 10 مرحله برای آماده شدن برای شرایط شدید
هوای سرد

مرحله ۴: از منبع تغذیه و گرمایش مطمئن اطمینان حاصل کنید

ممیزی انرژی حرفه ای سیستم تهویه مطبوع شما قبل از شروع سرما می تواند قابلیت اطمینان را تضمین کند. یک آزمایش و بازرسی کامل می‌تواند مشکلاتی را که نیاز به تعمیر دارند شناسایی کند.

یک ژنراتور یک راه حل برق پشتیبان عالی است.

مرحله ۵: از فناوری و داده های خود محافظت کنید

طوفان های یخ و بارش برف سنگین می توانند باعث قطع برق شوند. پشتیبان‌گیری خارج از سایت و فضای ذخیره‌سازی ابری راه‌حل‌های عالی برای پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات هستند.

svg%3E - آیا کسب و کار شما آماده شده است؟ 10 مرحله برای آماده شدن برای شرایط شدید
هوای سرد

مرحله ۶: کارمندان خود را برای سرمای شدید آماده کنید

کارکنان باید برای محافظت از خود در این نوع آب و هوا آموزش ببینند.

  •     کار در فضای باز باید شامل سیستم دوستانه باشد تا کارگران می‌توانند یکدیگر را تحت نظر داشته باشند.
  • روش‌های اضطراری زمستانی باید شامل تخلیه در هنگام قطع برق در شرایط یخبندان باشد.
  •  کارمندان باید از کیت بقای ماشین زمستانی که شامل کیت کمک‌های اولیه است، آگاه باشند. تنقلات فاسد نشدنی، پتو و چراغ قوه.
  • به کارکنان خود یادآوری کنید که لباس های زمستانی باید چند لایه و گشاد باشند. چکمه‌های ضد آب می‌توانند به حفظ گرمای بدن کمک کنند.

مرحله ۷: اطمینان از ایمنی در برابر مونوکسید کربن در طول فصل زمستان

ایمنی مونوکسید کربن در هوای سردتر به یک مسئله مهم‌تر تبدیل می‌شود، زیرا افزایش استفاده از وسایل گرمایشی آبگرمکن ها، دیگ ها و کوره ها نیاز به بازرسی منظم دارند. همه فضاهای بسته باید دارای آشکارسازهای مونوکسید کربن باشند.

svg%3E - آیا کسب و کار شما آماده شده است؟ 10 مرحله برای آماده شدن برای شرایط شدید
هوای سرد

مرحله ۸: ایجاد کنید پاک کردن کانال های ارتباطی

باز نگه داشتن خطوط ارتباطی در طول طوفان زمستانی امکان به روز رسانی به موقع و واکنش سریع به شرایط در حال تغییر را فراهم می کند. برنامه‌ای داشته باشید که شامل کانال‌های مختلفی مانند پیام‌های متنی، ایمیل‌ها و به‌روزرسانی‌های رسانه‌های اجتماعی باشد تا همه بتوانند به سرعت و کارآمد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

مرحله ۹: بررسی بیمه و ملاحظات قانونی

شما باید در طول طوفان زمستانی برای خسارات وارده به کسب و کارتان و سایر خطرات احتمالی تحت پوشش قرار بگیرید.

  • بیمه نامه های خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که شرایطی مانند لوله های یخ زده، لغزش و افتادن روی سطوح یخی و خسارت ناشی از آن را پوشش می دهند. توسط برف روی پشت بام ها.

ملاحظات قانونی شامل اطمینان از ایمن بودن محل برای بازدیدکنندگان، مشتریان و کارمندان است. یک کسب و کار می تواند مسئول حوادث لغزش و سقوط باشد. اقدامات پیشگیرانه شامل حذف تجمع یخ در امتداد لبه های بام و لبه خط سقف در طول طوفان زمستانی

مرحله ۱۰: برنامه ریزی برای تداوم کسب و کار

<اطمینان از اینکه کارکنان شما ایمن می مانند و کسب و کار شما در طول یک رویداد آب و هوایی فعال می ماند، ضروری است. یک خط‌مشی روشن کار از راه دور، سیستم‌های بازیابی و پشتیبان‌گیری داده‌ها، راه‌حل برق پشتیبان، و کانال‌های ارتباطی جایگزین همگی باید در نظر گرفته شوند.

svg%3E - آیا کسب و کار شما آماده شده است؟ 10 مرحله برای آماده شدن برای شرایط شدید
هوای سرد

<درک خطرات سرمای شدید

مسدود شدن جاده ها می تواند باعث اختلال در زنجیره تامین در طوفان های زمستانی شود. بارش برف به اندازه کافی سنگین و یخ جمع شده حتی می تواند سقف را فرو بریزد. طوفان های زمستانی می تواند منجر به قطع برق شود که می تواند منجر به از دست رفتن داده ها شود.

افزایش هزینه های عملیاتی خدمات برف روبی و تعمیرات اضطراری دیگر تأثیرات آن است. درک خطرات هوای سرد برای مشاغل کوچک در این شرایط بسیار مهم است.

svg%3E - آیا کسب و کار شما آماده شده است؟ 10 مرحله برای آماده شدن برای شرایط شدید
هوای سرد

What Constitutes Extreme Cold؟

این سرما به عنوان دمایی که به زیر صفر درجه فارنهایت در بخش‌های شمالی آمریکا می‌رسد، تعریف می‌شود. دمای نزدیک به علامت انجماد افراطی در نظر گرفته می شود در جنوب.

یک طوفان زمستانی شرایط مختلفی را شامل می شود، از جمله دمای پایین، بادهای شدید، باران یخ زده، برفک، یخ و بارش برف سنگین.

svg%3E - آیا کسب و کار شما آماده شده است؟ 10 مرحله برای آماده شدن برای شرایط شدید
هوای سرد

تأثیر سرمای شدید بر کسب‌وکارها

 این سرما تأثیرات گسترده‌ای بر کسب‌وکار دارد، از جمله نوسانات تقاضای مشتریان. شرکت‌های کوچک ممکن است با هزینه‌های گرمایش و قطع خدمات تلفن و اینترنت بیشتری مواجه شوند.

حتی پس از پایان طوفان‌ها، مشاجرات بیمه‌ای بر سر مسئولیت و خسارت ممکن است رخ دهد. درک چگونه آب و هوا بر کسب و کارها تأثیر می گذارد ضروری است که به اندازه کافی آماده باشید.

<svg%3E - آیا کسب و کار شما آماده شده است؟ 10 مرحله برای آماده شدن برای شرایط شدید
هوای سرد

<. /tr>

مرحله مورد اقدام شرح ملاحظات کلیدی
ارزیابی ریسک انجام دهید ارزیابی آسیب پذیری ها خطرات احتمالی مانند قابلیت اطمینان HVAC و یکپارچگی سازه ساختمان را شناسایی کنید. ارزیابی زنجیره تامین را در طول طوفان های زمستانی لحاظ کنید.
برنامه اضطراری تهیه کنید تیم پاسخگویی را تعیین کنید برنامه ای ایجاد کنید که شامل همه بخش ها باشد و بر خطرات خاص و خرابی های ارتباطی تمرکز کند. مطمئن شوید که این طرح شامل لیست های تماس به روز شده برای تامین کنندگان، مشتریان و کارمندان است.
عایق بندی و محافظت از محل مهر و عایق کاری از عایق برای دیوارها، درها و پنجره ها استفاده کنید. پنجره ها و درهای طوفانی را در نظر بگیرید. برای جلوگیری از یخ زدن، به لوله هایی که در معرض دیوارهای خارجی قرار دارند توجه ویژه ای داشته باشید.
اطمینان از گرمایش و برق قابل اعتماد سیستم HVAC حسابرسی یک ممیزی و بازرسی انرژی حرفه ای قبل از زمستان انجام دهید. یک ژنراتور درجه یک تجاری را برای برق پشتیبان در نظر بگیرید.
تکنولوژی و داده های حفاظتی اجرای راه حل های پشتیبان گیری از پشتیبان‌گیری خارج از سایت و فضای ذخیره‌سازی ابری برای ایمنی داده‌ها استفاده کنید. برای قطعی برق احتمالی به دلیل طوفان یخ و بارش برف سنگین آماده شوید.
کارمندان را برای سرما آماده کنید آموزش و تجهیز کارمندان را برای ایمنی هوای سرد، از جمله روش های تخلیه، آموزش دهید. بر اهمیت لباس زمستانی، سیستم های دوستان، و کیت های بقای ماشین در زمستان.
ایمنی مونوکسید کربن وسایل گرمایشی را بازرسی کنید به طور منظم آبگرمکن ها، دیگ ها و کوره ها را بررسی کنید. منوکسید کربن را نصب کنید. آشکارسازها در فضاهای بسته.
کانال های ارتباطی ایجاد کنید حفظ خطوط باز کانال هایی مانند متن، ایمیل و رسانه های اجتماعی را برای ارتباط سریع به روز نگه دارید. برای روش های ارتباطی متنوع در هنگام طوفان برنامه ریزی کنید.
بیمه و قوانین قانونی را بررسی کنید
سیاست‌ها را بررسی کنید از پوشش آسیب‌ها و خطرات خاص طوفان‌های زمستانی اطمینان حاصل کنید. در پیشگیری از تصادفات، مانند لغزش و افتادن روی سطوح یخی فعال باشید.
برنامه تداوم کسب و کار توسعه خط مشی های کار از راه دور دارای خط مشی های واضح برای بازیابی اطلاعات، قدرت پشتیبان گیری، و جایگزین کانال های ارتباطی. اطمینان حاصل کنید که کسب و کار می تواند از راه دور و کارآمد در طول رویدادهای آب و هوایی شدید کار کند.

سؤالات متداول: نحوه آماده شدن برای هوای بسیار سرد< /h2>

در اینجا پاسخ برخی از سؤالات رایج وجود دارد.

چگونه کسب و کارها می توانند خطر خود را برای هوای سرد شدید ارزیابی کنند؟

آنها باید الگوهای آب و هوای تاریخی خود را بررسی کنند. محل. و در دسترس بودن کارمندان و هرگونه اختلال در زنجیره تامین آنها را در نظر بگیرید.

تجهیزات ضروری که مشاغل باید برای طوفان های زمستانی داشته باشند چیست؟

مهمترین لوازم ضروری شامل روشنایی اضطراری است که باید نصب شود. اطراف مسیرهای خروجی شارژرهای قابل حمل مختلف، بانک های باتری و حداقل یک ژنراتور پشتیبان باید شامل شوند. ژنراتورها را باید بیرون رها کرد تا از مونوکسید کربن جلوگیری شود.

چگونه مخزن و خطوط سوخت کسب و کار خود را برای آب و هوای زمستان آماده می کنید؟

مطمئن شوید که هر دو به اندازه کافی عایق هستند و به طور منظم آنها را از نظر نشتی بررسی کنید. . کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند برای مقابله با دمای سرد به دنبال لوله‌های عایق فوم برای خطوط سوخت باشند. لوله‌ها وقتی در معرض قرار می‌گیرند منجمد می‌شوند.

بهترین روش‌ها برای پیش‌بینی سرمای شدید چیست؟

به پیش‌بینی‌های سرویس‌های هواشناسی معتبر برای هشدارهای طوفان زمستانی نگاه کنید. به دنبال تجزیه و تحلیل الگوی آب و هوای زمستانی و مدل سازی پیشرفته داده باشید. وقتی طوفان زمستانی شروع می‌شود، آماده خواهید بود.

چگونه کسب‌وکارها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که کارکنان لباس‌های گرم مناسب برای هوای بسیار سرد دارند؟

تامین ژاکت، کلاه و دستکش مارک‌دار یکی از این موارد است. مسیر. یک کسب‌وکار کوچک می‌تواند به کارمندانی که برای گرم ماندن لباس زمستانی خریداری می‌کنند، هزینه بازپرداخت را پیشنهاد دهد.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی