عمومی

بیل گیتس هر روز وردل بازی می کند. سپس این 3 را بازی می کند بازی هایی که او به همان اندازه دوست دارد

بیل گیتس هر روز وردل بازی می کند. سپس این ۳ را بازی می کند
بازی هایی که او به همان اندازه دوست دارد

“من نمی توانم بازی را متوقف کنم Wordle!” این پذیرش عنوان بیل گیتس آخرین پست وبلاگ گیتس یادداشت ها، که در آن استراتژی خود را برای بازی با کلمات شرح می دهد که به نظر می رسد تسخیر آمریکا.

اگر با Wordle، این بازی به حل کننده ها در همه جا شش فرصت می دهد تا با وارد کردن کلمات پنج حرفی در روز، یک کلمه پنج حرفی را حدس بزنند. یک سری نقاط خالی حروف صحیح در فضای صحیح خود سبز می شوند. حروف صحیح در فضاهای اشتباه زرد می شوند و حروفی که در کلمه موجود نیستند خاکستری می شوند.

گیتس می گوید که به Wordle معتاد است. اما سه بازی دیگر مرتبط با Wordle وجود دارد که او همچنین دوست دارد هر روز بازی کند، و بسیار سرگرم کننده به نظر می رسند. اینها هستند، به‌علاوه یک مورد دیگر که یکی از طرفداران گیتس در نظرات وبلاگش پیشنهاد کرده است.

۱٫ Quordle

در این نوع Wordle، شما باید چهار کلمه مختلف پنج حرفی را به طور همزمان در ۹ حدس حدس بزنید. هر حدس برای هر چهار کلمه اعمال می شود. Quordle سخت به نظر می رسد، اما در اولین تلاشم توانستم این کار را انجام دهم. معلوم می شود که تا زمانی که یک یا دو کلمه را به درستی حدس بزنید، در مورد بقیه نیز چیزهای زیادی می دانید.

۲٫Octordle 

اگر نواختن چهار وردل همزمان سرگرم کننده است، پس شاید هشت در آن واحد دو برابر سرگرم کننده تر باشد؟ Octordle بر اساس تلاش من، مطمئناً حداقل دو برابر سخت‌تر است. (من هر هشت کلمه را دریافت کردم، اما فکر عمیق زیادی لازم بود و هر ۱۳ تلاش موجود را انجام دادم.) Octordle همچنین چالش های ویژه ای را ارائه می دهد، مانند کلماتی که باید به ترتیب حل شوند.

<.>۳٫ Nerdle

Nerdle مانند وردل است، اما برای ریاضی. شما هشت فضای خالی دارید که آنها را با یک معادله پر می کنید، بنابراین هر شکاف می تواند شامل یک عدد یا نمادی مانند * (بار) یا – (منهای) باشد. بدیهی است که یکی از نمادهای شما باید = باشد وگرنه معادله نخواهد بود، اما بازی این را به شما واگذار می کند که بفهمید آن علامت مساوی کجا می رود. مشابه وردل، یک عدد یا نماد اگر در نقطه درست باشد سبز می‌شود، اگر در معادله باشد اما در نقطه‌ای اشتباه باشد، صورتی، یا اگر اصلاً در معادله ظاهر نشود، سیاه می‌شود. همانطور که در مورد Wordle، شما فقط شش حدس برای درست کردن آن دارید.

گیتس می‌گوید بیشتر از هر بازی دیگری وقت خود را صرف این بازی می‌کند، و همچنین، متأسفانه، تعداد کمی از دوستانش یا اعضای خانواده آن را بازی می کنند تا او نتواند امتیازات را با آنها مقایسه کند. من از یک جفت ریاضی دور هستم، اما چون اینها معادلات ساده هستند – فقط می توانید جمع، تفریق، ضرب یا تقسیم کنید – من توانستم اولین مورد خود را در چهار تلاش حل کنم. اگر آن را امتحان کردید، نحوه کار را به من اطلاع دهید.

۴٫ Antiwordle

یکی از خوانندگان گیتس Antiwordle در نظرات پست وبلاگ خود، و من آنقدر مجذوب این مفهوم شدم که مجبور شدم آن را امتحان کنم. هدف بازی این است که تا زمانی که می توانید از حدس زدن کلمه پنج حرفی خودداری کنید. مشابه حالت سخت وردل، اگر حرفی را در کلمه حدس بزنید، باید آن را در همه حدس‌های آینده بگنجانید، و اگر حرفی را در جای درست حدس بزنید، از آن به بعد آن حرف باید در آن نقطه باشد. یک پیچیدگی دیگر هم وجود دارد: اگر حرفی را حدس بزنید که در کلمه نیست، اجازه ندارید دوباره از آن حرف استفاده کنید.

این قوانین با هم ترکیب می شوند تا احساس کنید Antiwordle بی وقفه شما را به سمت حدس زدن کلمه درست سوق می دهد تا زمانی که به معنای واقعی کلمه گزینه دیگری نداشته باشید. حتی با شروع با FLUFF، کلمه‌ای که امیدوار بودم حروف کمی داشته باشد یا اصلاً حرف درستی نداشته باشد، مجبور شدم کلمه صحیح FAVOR را در عرض چهار بار حدس بزنم. این همان تعداد تلاشی است که معمولاً برای حل وردل اصلی نیاز دارم. این باعث شد که فکر کنم آیا تلاش برای باختن ممکن است واقعاً یک استراتژی مؤثر باشد.

مخاطبان رو به رشدی از خوانندگان Inc.com وجود دارند که یک پیام روزانه از من همراه با یک خرده چالش یا نکته خودمراقبتی یا انگیزشی دریافت کنید. غالباً آنها به من پیامک می دهند و با هم گفتگو می کنیم. (می‌خواهید بیشتر بدانید؟ در اینجا برخی اطلاعات و دعوت‌نامه ویژه برای یک دوره آزمایشی رایگان طولانی‌مدت.) بسیاری از افراد در جامعه متنی من کارآفرین یا رهبر تجاری هستند و آنها به من بگویید چقدر مهم است که هر روز کمی برای استراحت و سرگرمی وقت بگذارید. خوب است بدانید که حتی گیتس، یک بشردوست مشهور که برای نجات جهان از تغییرات آب و هوایی و بیماری ها تلاش می کند، برای این چیزها نیز زمان می برد.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی