عمومی

اپل آیفون 14 جدید را با رنگ زرد عرضه کرد

اپل آیفون ۱۴ جدید را با رنگ زرد عرضه کرد

اپل به تازگی آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس زرد رنگ جدیدی را معرفی کرده است. این غول فناوری روز سه‌شنبه از جدیدترین افزوده خود به مجموعه آیفون رونمایی کرد و رنگ‌های روشنی را به ویژگی‌های چشمگیر گوشی هوشمند اضافه کرد.

< طبق گفته اپل، آیفون 14 و آیفون 14 پلاس زرد جدید، عمر باتری باورنکردنی، سیستم دوربین دوگانه قدرتمند برای عکس‌ها و ویدیوهای حرفه‌ای و قابلیت‌های ایمنی پیشگامانه از جمله SOS اضطراری از طریق ماهواره و تشخیص تصادف را ارائه می‌دهند. این دستگاه ها همچنین دارای تراشه جدید A17 Bionic برای عملکرد سریع تر و بهره وری انرژی بهتر هستند.

svg%3E - اپل آیفون 14 جدید را با رنگ زرد عرضه کرد

گزینه رنگ زرد یکی از گزینه‌های انتخابی اپل است، زیرا این شرکت این کار را نکرده است. از iPhone XR در سال ۲۰۱۸ یک آیفون زرد ارائه کرده است. رنگ پررنگ مطمئناً برای کسانی که می‌خواهند با تلفن خود اظهارنظر کنند جذاب خواهد بود.

در بیانیه ای از اپل، معاون بازاریابی جهانی این شرکت گفت: “آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس زرد جدید گواهی بر این امر است. تعهد ما به ارائه بهترین فناوری، طرح و گزینه های رنگ به مشتریانمان است. ما از اضافه کردن این گزینه روشن و جسورانه به خط تولید هیجان زده هستیم و نمی‌توانیم منتظر باشیم تا مشتریان خودشان آن را تجربه کنند.” بیش از اضافه شدن گزینه رنگ زرد و دیگران جذابیت آن را زیر سوال می برند. برخی همچنین به ویژگی‌های ایمنی چشمگیر موجود در iPhone 14 و iPhone 14 Plus اشاره کرده‌اند، مانند SOS اضطراری از طریق ماهواره و تشخیص تصادف.

برای آخرین‌ها، ما را در اخبار Google.


بیشتر در: اپل
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی