عمومی

لذت بازی: سرگرمی برای مشاغل کوچک پر استرس صاحبان

لذت بازی: سرگرمی برای مشاغل کوچک پر استرس
صاحبان

شما نمی توانید هیجان دویدن کوچک را شکست دهید کسب و کار، اما گاهی اوقات، احساس می کنید که سوار یک ترن هوایی احساسی هستید. هیچ چیز بهتر از رسیدن به اهدافتان نیست، اما وقتی کوتاه می آیید، استرس می تواند بسیار زیاد باشد.

اما صاحبان مشاغل کوچک پرمشغله می توانند از عهده تأثیرات ناتوان کننده استرس برنمی‌آیید، بنابراین بسیار مهم است که راه‌هایی برای دور نگه داشتن آن بیابید. البته، راه‌های زیادی برای مبارزه با استرس وجود دارد – من شخصاً مدیتیشن را به شدت توصیه می‌کنم. اما ممکن است از قبل بهترین راه حل را برای خود بدانید—یک سرگرمی.

بله، سرگرمی ها می توانند استرس را از بین ببرند و به شما کمک کنند حواس شما را پرت کنند. از مشکلات تجاری و اجازه به شما برای جدا کردن، باز کردن و شارژ مجدد.

اگر از یک یا دو سرگرمی که قبلاً داشته‌اید غافل شده‌اید، به نظر می‌رسد این نقطه شروع منطقی است. اما اگر به دنبال چیز جدیدی هستید، در اینجا چند ایده برای بررسی وجود دارد:

svg%3E - لذت بازی: سرگرمی برای مشاغل کوچک پر استرس
صاحبان

در آغوش گرفتن آرامش < /p>

همانطور که اشاره کردم، عامل کاهش استرس انتخابی من مدیتیشن است. بنابراین، مطمئناً در صدر فهرست قرار دارد.

مدیتیشن و تمرکز حواس: روش‌های ذهن‌آگاهی مانند مدیتیشن و یوگا می‌توانند به شما در رسیدن به آرامش درونی و کاهش استرس کمک کنند. هر روز مدتی را صرف تمرکز بر نفس خود کنید، ذهن خود را پاک کنید و در لحظه حاضر باشید. جلوه های آرام بخش شما را در طول روز می برد.

رزرو کنید: مطالعه راهی عالی برای فرار از نگرانی‌های روزانه و رها کردن ذهنتان است. اگر عاشق کتاب هستید، سرگرمی شما فراتر از مطالعه است. می‌توانید انواع خاصی از کتاب‌ها را جمع‌آوری کنید یا برای نسخه‌های اول شکار کنید.

اما، اکنون زمان آن نیست که کتاب‌های تجاری را دنبال کنید. .

معمای آن را حل کنید: خواه وردل باشد، کار روی جدول کلمات متقاطع یا پازل، یا مقابله با سودوکو ، حل کردن پازل راهی سرگرم‌کننده برای دور کردن ذهن شما از کار است و به شما کمک می‌کند روی لحظه تمرکز کنید.

بیایید دریافت کنیم. فیزیکی

ضربه بزنید مسیرها: احاطه کردن خود با طبیعت می تواند بسیار آرام بخش باشد. پیاده روی کنید و شهر یا شهر خود را کاوش کنید. (اول از توانایی بدنی خود مطمئن شوید.) Harvard Health گزارش می دهد که صرف تنها ۲۰ دقیقه ارتباط با طبیعت می تواند به کاهش سطح استرس کمک کند.

به این موارد ادامه دهید: فیزیکی فعالیت یک کاهش دهنده استرس طبیعی است. از آنجایی که می‌خواهید به یک سرگرمی علاقه‌مند شوید، فعالیتی را انتخاب کنید که از آن لذت می‌برید، نه فعالیتی که از آن می‌ترسید. اگر مطمئن نیستید، چند مورد مانند رقص، دوچرخه سواری، شنا یا آهسته دویدن را کاوش کنید.

ورزش باعث آزاد شدن اندورفین می‌شود. -مواد شیمیایی خوب که خلق و خو را بالا می برد و با استرس مقابله می کند.

زمان تیمی: بسیاری از شهرها لیگ های ورزشی تفریحی دارند. می توانید مانند سافت بال یا والیبال بپیوندید. برخی سازمان‌ها ممکن است از شب‌های بولینگ حمایت کنند.

این نوع سرگرمی شامل تعاملات اجتماعی زیادی است، که نه تنها راهی عالی برای استرس زدایی اما همچنین راهی عالی برای ملاقات با مردم و ایجاد ارتباط در خارج از محل کار است.

تعقیبات خلاق

خلاقیت به طرق مختلف ظاهر می شود. در نظر بگیرید:

  • نقاشی
  • باغبانی
  • تندیس سازی
  • بافندگی
  • آشپزی
  • پخت
  • بافندگی
  • عکاسی
  • سفال
  • نوشتن
  • نواختن آلات موسیقی
  • بیان خلاق به شما این امکان را می دهد که به تخیل خود ضربه بزنید و امیدواریم استرس را پشت سر بگذارید.

    سرگرمی‌ها می‌تواند هر چیزی باشد که دوست دارید وقت خود را به آن اختصاص دهید. آنها می توانند سرگرم کننده و بیهوده باشند. یا جدی تر اگرچه به عنوان یک سرگرمی در نظر گرفته نمی شود، می توانید بخشی از اوقات فراغت خود را برای یک هدف خوب به کار داوطلبانه بگذرانید. کمک به دیگران می‌تواند به شما کمک کند تا فکرتان را از نگرانی‌هایتان دور کنید.

    برخی سرگرمی‌ها، مانند نجات مبلمان قدیمی و تبدیل آن به چیزی مفید، رشد کردن. ساکولنت ها، عکاسی، یا پختن کیک های دیدنی، نه تنها می توانند آرامش بخش باشند، بلکه می توانند به شما کمک کنند تا چند دلار اضافی به دست آورید.

    سرگرمی یا کسب و کار؟

    درآمد کردن از یک سرگرمی اشکالی ندارد—تا زمانی که درآمد خود را به خدمات درآمد داخلی (IRS). اما مطمئن شوید که سرگرمی شما در واقع یک سرگرمی است نه یک تجارت. IRS می گوید تفاوت بین یک سرگرمی و یک تجارت این است که یک تجارت برای کسب سود عمل می کند و من ۹ دستورالعمل را صادر کردم به شما کمک می کند تعیین کنید که آیا درآمد یک سرگرمی یا یک تجارت است:

    • “اینکه آیا فعالیت به صورت تجاری انجام می شود و مالیات دهنده دفاتر و سوابق کامل و دقیقی را نگهداری می کند.
    • اینکه آیا زمان و تلاشی که مالیات دهندگان برای این فعالیت می گذارند نشان می دهد که آنها قصد دارند آن را سودآور کنند.
    •  اینکه آیا آنها برای امرار معاش خود به درآمد حاصل از فعالیت وابسته هستند.
    • چه زیان‌ها به دلیل شرایطی خارج از کنترل مالیات‌دهنده باشد یا برای مرحله راه‌اندازی نوع کسب‌وکار آنها عادی باشد.
    • آیا آنها روش های عملیات را برای بهبود سودآوری تغییر می دهند.
    • آیا مالیات دهندگان و مشاوران آنها دانش لازم برای انجام فعالیت را به عنوان یک تجارت موفق دارند یا خیر.
    • اینکه آیا مالیات دهنده در فعالیت های مشابه در گذشته موفق به کسب سود بوده است یا خیر.
    • اینکه آیا این فعالیت در برخی سالها سود می برد و چقدر سود دارد.
    • آیا مالیات دهندگان می توانند انتظار داشته باشند که در آینده از افزایش دارایی های مورد استفاده در فعالیت سود کسب کنند.

    اگر نگران هستید یا می خواهید سرگرمی خود را به یک تجارت تبدیل کنید، با حسابدار یا وکیل خود صحبت کنید.<. /p>

    زمانی که تصمیم به انجام یک سرگرمی گرفتید، باید به آن متعهد شوید. زمانی را که صرف سرمایه‌گذاری روی رفاه خود می‌کنید، در نظر بگیرید.

    شاید مجبور باشید چیزهای مختلف را تا زمانی که مواردی را که واقعاً با شما طنین انداز می شوند را کشف کنید و فرار و لذتی را که به دنبال آن هستید ارائه دهید.

    CorpNet تشکیلات تجاری، پرونده ها، ثبت نام مالیات ایالتی و خدمات انطباق شرکتی در همه ۵۰ ایالت. خدمات بایگانی سریع و ۲۴ ساعته در صورت درخواست در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

    <تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی