خبر

افتتاح همزمان ۱۶ طرح شرکت صنایع شیر ایران در ۵ استان کشور

افتتاح همزمان ۱۶ طرح شرکت صنایع شیر ایران در ۵ استان
کشور

به گزارش بازار، نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور در شرکت پگاه تهران از نمایشگاه توانمندی‌های شرکت صنایع شیر ایران بازدید و دو طرح مهم پگاه تهران را به صورت حضوری و ۱۴ طرح دیگر را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

«دستگاه خط بسته بندی پنیر خامه ای» با ظرفیت تولید ۲۰ تن در روز و «دستگاه خامه اسپتیک» با ظرفیت ۳ تن در ساعت، دو طرح مهم شرکت پگاه تهران بود که توسط مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به صورت حضوری افتتاح و به بهره برداری رسید.

ترکی همچنین از دستگاه استریلایزر uht بومی سازی شده پگاه تهران نیز بازدید کرد.

وی در این مراسم، همچنین ۱۴ طرح دیگر شرکت صنایع شیر ایران را به طور همزمان و به صورت ویدئو کنفرانس در ۵ استان کشور افتتاح کرد.

خط تولید پنیر پیتزای پگاه تهران با ظرفیت ۱.۵ تن در روز، خط تولید سرشیر گاومیش، خط بادکن بطری مربوط به پگاه خوزستان، کارخانه شیر خشک پگاه اصفهان و ساختمان قسمت اداری و انبار شیر خشک این شرکت، افتتاح شد و عملیات اجرایی نوسازی و ایجاد ساختمان QR، آزمایشگاه دریافت شیر خام و سکوی دریافت شیر این شرکت نیز آغاز شد.

همچنین سوله انبار شیر خشک، ساختمان بازرگانی، دستگاه تتراپک ۲۰۰سی سی، سالن پنیر حلب UF و سالن پنیر اولیه و پنیر پیتزا از طرح‌های شرکت پگاه آذربایجان شرقی نیز طی این مراسم افتتاح شد.

سالن تولید سس، سالن تانک‌های خامه و مبدل حرارتی تری بلندر (ایزومیکس) و مخازن ذخیره شیر خام پانل (دو مخزن هرکدام ۴۰ تن) هم در پگاه زنجان افتتاح شد.

گفتنی است، مدیرعامل صندوق بازنشستگی در بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های پگاه، از نزدیک در جریان دستاوردهای فنی تولیدی و دانش بنیان این شرکت قرار گرفت.

وی همچنین در جمع مدیران و کارکنان شرکت صنایع ایران با اشاره به دستاوردهای پگاه از همه دست اندرکاران این شرکت در حوزه‌های تولید، فنی و دانش بنیان قدردانی کرد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی