عمومی

چگونه بروس جکسون از “پروژه های نیویورک” به مایکروسافت رفت مشاور

چگونه بروس جکسون از “پروژه های نیویورک” به مایکروسافت رفت
مشاور

آیا تابه‌حال شده که از جایی که به‌طور حرفه‌ای در زندگی به پایان رسیده‌اید متعجب شوید که از کجا شروع کرده‌اید؟ من مطمئناً از اولین چیزی که می خواستم باشم خاخام و سپس وکیل بودم (و هرگز به هیچ یک از آنها نزدیک نشدم!).

این هفته در برنامه رادیویی کسب و کار کوچک، با بروس جکسون درباره سفر شگفت انگیز او از مسکن کم درآمد در نیویورک تا تبدیل شدن به یک همکار صحبت کردم. مشاور عمومی در مایکروسافت جایی که اکنون در آنجا است مدیر عامل مشارکت های استراتژیک خارج از دفتر رئیس در مایکروسافت. بروس که در بروکلین متولد شد، در دانشگاه جرج تاون در رشته حقوق تحصیل کرد و یک دهه را با برخی از استعدادهای برتر موسیقی در کشور در قانون سرگرمی کار کرد. از آن زمان، او جایزه تنوع مایکروسافت را دریافت کرد، در تلاش‌های حقوقی مایکروسافت و امور شرکتی در زمینه تنوع شرکت کرد، به راه‌اندازی ابتکار کهنه سربازان آمریکایی مایکروسافت کمک کرد، و برای توسعه خط لوله استخدامی متنوع آن کار کرد. کتاب جدید او “هرگز دور از خانه” نام دارد.

from nyc projects to microsoft counsel - چگونه بروس جکسون از "پروژه های نیویورک" به مایکروسافت رفت
مشاور

در مصاحبه گسترده من، این چیزی است که ما در مورد آن بحث کردیم:

در حال رشد چگونه بود در خانه‌های دولتی روبروی مرکز مشهور لینکلن.

بروس چگونه اولین کسی از خانواده‌اش بود که به کالج رفت و تقریباً چگونه بود ترک تحصیل کرد، اما عمه‌اش او را متقاعد کرد که بماند.

پشتکار مورد نیاز برای موفقیت شغلی. بروس این را با تمایل به حذف این مبارزات اولیه از زندگینامه رهبران برجسته، و روشی که رسانه های اجتماعی ظاهر کمال را تشویق می کنند، در تضاد قرار می دهد.

قدرت های حمایت، مربیگری، و خودتوانمندسازی. برای بروس، معلمان و اساتید شک داشتند که چگونه فردی با سابقه او می تواند در کلاس های درس خود موفق باشد.

چگونه فعالانه بیرون بروید و مربیان مورد نیاز خود را پیدا کنید.

تغییر شدن، می خوای ببینی. بروس در اوایل در مایکروسافت مشکل داشت. محیطی مانند سیاتل برای یک بومی نیویورک کاملاً ناآشنا بود. او ابتدا بی سر و صدا رنج می برد، سپس آماده می شود تا از شرکت به دلیل عدم تنوع آن دور شود. بروس توسط معاون و رئیس فعلی، برد اسمیت، تشویق می‌شود که در نیویورک بماند.

به مصاحبه کامل با بروس جکسون در رادیو کسب و کار کوچک گوش دهید.

برای اطلاع از آخرین، ما را در Google News.

تصویر:


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی