عمومی

طرز فکری که برای تبدیل شدن به یک رهبر بهتر نیاز دارید.

طرز فکری که برای تبدیل شدن به یک رهبر بهتر نیاز دارید.

هنگامی که شرکت خود را رشد می دهید، ممکن است احساس کنید در یک کشمکش دائمی بین دو اولویت مختلف قفل شده اید. برای رشد مؤثر به ساختار و نظم نیاز دارید بدون استرس یا درام اما شما نمی‌خواهید را از دست بدهید. روح ناقص که شما را در وهله اول به اینجا رساند. ایجاد تعادل سختی است. من راهی برای مدیریت این موضوع با پذیرش طرز فکر یک کارآفرین پیدا کردم.

من آن را به عنوان همه موارد تعریف می کنم. نگرش ها و باورهای مرتبط با انگیزه شما برای پذیرش ایده های تجاری نوآورانه و تبدیل آنها به واقعیت از طریق عمل و جدیت. اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان در مواجهه با روندها، فناوری‌ها و شیوه‌های مردمی که به سرعت در حال توسعه هستند، پیشرفت کند، ذهنیت کارآفرینی به شما کمک خواهد کرد.

و خبر خوب ? هنوز هم امکان توسعه آن وجود دارد، حتی زمانی که احساس می کنید خواسته های کسب و کارتان شما را به همه جهات می کشاند. فقط با تلاش برای تجسم آن، می توانید خود را برای مواجهه با چالش های روزمره و تجربه رشد قرار دهید.

اگر می‌خواهید این طرز فکر را برای بهتر کردن خود و شرکتتان در آغوش بگیرید، عادت‌هایی وجود دارد که می‌توانید هر روز تمرین کنید، درست مثل من.

یک یادگیرنده شوید.

موفق ترین کارآفرینان مایل به یادگیری هستند. فرقی نمی کند که رهبر یک تیم باشید، یک کارآفرین داخلی یا یک فرد انفرادی. شما هرگز به نقطه ای نخواهید رسید که در آن یادگیری خود را تمام کرده باشید، بنابراین ممکن است تا جایی که می توانید آن را به کار بگیرید. این یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌توانید سریع‌تر از کسب‌وکارتان پیشرفت کنید و آن را به سطح بعدی برسانید.

به لطف دنیای دیجیتال ما، یادگیری آسان تر از همیشه است. دوره های آنلاین، ویدئوها و مقالات فقط با جستجوی گوگل فاصله دارند.

یک طرز فکر برای رشد ایجاد کنید.

نباید با ذهنیت کارآفرینی اشتباه شود، ذهنیت رشد به این معنی است که معتقدید استعدادها و توانایی‌ها را می‌توان در طول زمان و تلاش توسعه داد. رهبرانی مانند این انعطاف‌پذیرتر هستند، فرصت‌های بیشتری را تشخیص می‌دهند، و مهم‌تر از همه، زمان و انرژی خود را با تمرکز بر شکست‌ها تلف نمی‌کنند. در عوض، آنها بر راه‌حل‌ها، فرآیندها و رشد تمرکز می‌کنند – همه ویژگی‌هایی که برای ایجاد یک کسب‌وکار در حال رشد به طور موثر به آن نیاز دارید.

همانطور که تیم خود را رهبری می کنید، بپذیرید که تغییر یک ثابت رشد است. به جای شکست، روی پیشرفت تمرکز کنید.

خلاق باشید.

داشتن یک ایده کافی نیست. همه جور مردم ایده های عالی دارند، اما تعداد کمی از آنها به آنها عمل می کنند. این یکی از مهمترین ویژگی های کارآفرینی است — به واقعیت تبدیل کردن چیزی که رویای آن را داشتید.

کارآفرینان اغلب با منابع، پول نقد یا قدرت دانش کمی کار می کنند. این امر آزمایش را به روشی قابل اعتماد برای آزمایش تناسب محصول با بازار تبدیل می کند. بهترین ایده های خود را انتخاب کنید و راه های کم خطری برای آزمایش آنها بیابید. سپس در صورت نیاز تکرار کنید.

دید خود را روشن کنید.

اهداف روشن و بلند مدت برای ذهنیت کارآفرینی ضروری است. آنها نه تنها شما را به عنوان رهبر توانمند می‌کنند، بلکه به تیم شما کمک می‌کنند تا از تمام چالش‌هایی که در طول مسیر با آن‌ها مواجه می‌شوید، بازگردند و به سرعت تمرکز کنند. برای ایجاد (یا تأمل در مورد) اهداف بلند مدت خود و شرکتتان وقت بگذارید.

چه چیزی آیا اهداف استراتژیک شما برای امسال و پس از آن است؟ شرکت شما برای چه هدفی وجود دارد؟ روی این سوالات کار کنید. آنها را یادداشت کنید و با تیم و شرکت خود به اشتراک بگذارید.

بازخورد دریافت کنید.

عملکرد خود را به طور منظم ارزیابی کنید. چه چیزی را می توان بهبود بخشید؟ آیا نقاط کوری دارید؟ مراحل بعدی شما باید چه باشد؟ هدفمند شوید از انتقاد یا صداقت نترسید. وقتی شکستی را تجربه می‌کنید، از آن به عنوان فرصت دیگری برای ارزیابی مجدد و رشد استفاده کنید.

برخی بهبودها را انجام دهید، و سپس بررسی کنید که آیا آنها اثر مورد نظر را دارند یا خیر. این می تواند تفاوت بین چرخاندن چرخ ها و رسیدن به آن تقویت کننده باشد.

تعیین مقیاس یک کسب و کار موفق راه طولانی است. در طول مسیر با تصمیمات سخت، درام بی پایان، لحظات وحشت، و بار این که بدانید همه چیز بر دوش شماست، روبرو خواهید شد.

سفر را برای خود آسان تر کنید. ذهنیت کارآفرینی این چالش ها را برای شما حل نمی کند. اما ابزارهای مورد نیاز برای غلبه بر آنها را با انعطاف پذیری، خلاقیت و فقط کمی شانس بیشتر در اختیار شما قرار می دهد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی