عمومی

چگونه A.I. می تواند مشکلات محل کار را قبل از اینکه تبدیل شود شناسایی کند چالش ها و مسائل

چگونه A.I. می تواند مشکلات محل کار را قبل از اینکه تبدیل شود شناسایی کند
چالش ها و مسائل

به‌عنوان یک مالک کسب‌وکار کوچک، باید مطمئن شوید که یک محل کار سالم و کاربردی دارید، اما اغلب اوقات مسائل کلیدی تنها پس از وقوع سوء رفتار مطرح می شوند. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که شرکت‌ها به زودی می‌توانند از هوش مصنوعی استفاده کنند. برای شناسایی نقاط درد بالقوه قبل از ظهور.

در مطالعه، منتشر شده توسط مجله علمی تحقیقاتی Management Science، دنیس کمپبل، استاد دانشکده بازرگانی هاروارد و رویدی شانگ، استاد دانشگاه تیلبورگ، نوشتند. اینکه شرکت‌ها به طور بالقوه می‌توانند از فناوری یادگیری ماشین برای ایجاد شاخصی از خطر یک شرکت برای سوءرفتار شرکتی آتی با تجزیه و تحلیل متن بررسی‌های کارکنان ناشناس در پلتفرم‌های اجتماعی مانند Glassdoor استفاده کنند.

Glassdoor یک خط‌مشی «ببخش تا بگیر» دارد تا کارکنان را تشویق کند تا برای محل کار فعلی‌شان نظر بدهند. برای دسترسی به وب‌سایت کامل، کاربران باید چیزی مانند بررسی شرکت، بررسی مصاحبه یا رقم حقوق را ارائه دهند. Glassdoor بیان می کند که این برنامه “هر دو را به شدت کاهش می دهد” نظرات منفی و بسیار مثبت، به جویندگان کار بینش متعادل تری نسبت به شرکت ها ارائه می دهد.”

برای ایجاد شاخص پیش بینی خود، کمپبل و شانگ جمع آوری کردند. هزاران بررسی شرکت از Glassdoor بین سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۱ نوشته شده و الگوریتمی برای شمارش تعداد دفعاتی که کلمات کلیدی مانند «پرداخت»، «تبعیض» و «بوروکراسی» ظاهر شده‌اند ایجاد کرده‌اند. سپس اساتید از این داده‌ها برای پیش‌بینی اینکه کدام شرکت‌ها به دلیل تخلفات شرکتی در سال‌های بعد مورد استناد قرار خواهند گرفت، استفاده کردند.

Campbell و Shang. در این گزارش نوشت که این رویکرد یادگیری ماشینی می‌تواند پیامدهای عملی نه‌تنها برای افراد خارجی علاقه‌مند، بلکه برای مدیران و هیئت‌مدیره‌های شرکت‌ها نیز داشته باشد، که می‌توانند «از چنین اطلاعاتی برای شناسایی هرگونه سوء رفتار مداوم و مدیریت خطرات سوء رفتار آینده استفاده کنند».

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی