عمومی

نیاز به افزودن یک عضو جدید به یک ثبت شده (و موفق) تیم؟ یک صفحه از کتاب بازی ورزشی FOX بگیرید

نیاز به افزودن یک عضو جدید به یک ثبت شده (و موفق)
تیم؟ یک صفحه از کتاب بازی ورزشی FOX بگیرید

یک تیم عالی یک ضرب‌کننده نیرو است که می‌تواند در کنار هم کارهای بیشتری انجام دهد تا به صورت فردی. به عنوان یک مرجع کمتر از استیو جابز زمانی گفت::

الگوی من برای تجارت بیتلز است . آنها چهار نفر بودند که تمایلات منفی یکدیگر را کنترل می کردند. آنها یکدیگر را متعادل کردند و مجموع بیشتر از مجموع اجزا بود.

من کسب و کار را اینگونه می بینم: کارهای بزرگ در تجارت هرگز توسط یک نفر انجام نمی شود، بلکه توسط تیمی از افراد انجام می شود.

مشکل این است که پیوستن به یک تیم — به خصوص یک تیم مستقر — همیشه آسان نیست. یک مطالعه در سال ۲۰۲۰ منتشر شده در مدیریت گروه و سازمان نشان داد که اعضای جدید معمولاً اختلال ایجاد می کنند. عملکرد یک تیم برای مدت زمان قابل توجهی. بنابراین تغییرات مکرر را در یک تیم انجام دهید، یا “سیالیت عضویت بالا.”

و سپس این وجود دارد: تحقیق منتشر شده در Philosophical Transactions of the Royal Society  نشان داد که “افراد ظرفیت شناختی کاهش یافته را ابراز می کنند. در گروه‌های کوچک، اثری که با وضعیت پایین‌تر درک شده در گروه تشدید می‌شود و با پاسخ‌های عصبی رفتاری خاص مرتبط است.»

یا در غیر محققین، وقتی افراد در گروه‌های کوچک قرار می‌گیرند، ضریب هوشی آن‌ها با درصد دو رقمی کاهش می‌یابد، به خصوص اگر آن‌ها احساس می‌کنند عضو جوان یک تیم تثبیت‌شده هستند.

این به ویژه برای تیم‌های موفق صادق است، جایی که روی تشک خوش‌آمدگویی اغلب «غرق یا شنا» می‌خواند. بار ژل کردن با یک تیم مستقر — و کمک به بهترین حد ممکن به آن تیم — معمولاً توسط فردی که به آن تیم می‌پیوندد، بر دوش می‌کشد.

مگر اینکه آن تیم از گوینده اصلی FOX Nascar تشکیل شده باشد مایک جوی و تحلیلگر کلینت بویر. هر هفته گروهی متشکل از تحلیلگران مهمان به این زوج می‌پیوندند: رانندگان و روسای خدمه بسیار ماهر، اما با سبک‌ها، شخصیت‌ها و تجربه تلویزیونی متنوع.

ماهیت کسب و کار اجازه نمی دهد زمان ساخت شیمی و ژل. وقتی چراغ قرمز روشن می‌شود، وقت آن در مقابل میلیون‌ها مخاطب فرا می‌رسد. جوی و باویر این را وظیفه خود می دانستند که نه تنها به هر تحلیلگر مهمان احساس خوش آمد گویی کنند، بلکه به آنها کمک کنند تا موفق شوند.

این فرآیند. با یک تصمیم ساده شروع شد. ساده ترین راه برای یک گوینده بازی به بازی برای ترکیب یک تحلیلگر مهمان این است که از آن شخص سؤال بپرسد، رویکردی که اغلب جواب می دهد، اما اغلب بیشتر شبیه یک مصاحبه است تا یک مکالمه. جوی می‌گوید:

“بیشتر تحلیل‌گران میهمان برنامه‌های تلویزیونی انجام داده‌اند، بنابراین این یک چیز کاملاً جدید نیست. کاملاً جدید است. روش FOX برای انجام کارها و کار با ما است. بنابراین به جای ایجاد نوعی ساختار، من و کلینت تصمیم گرفتیم که هدف اصلی ما این است که هر فرد تا حد امکان احساس خوش آمد گویی کند، و هر زمان که احساس کرد احساس راحتی می کند به داخل آن بپرد. چیزی برای اضافه کردن داشت.”

طبق گفته Joy، این رویکرد به سرعت منجر به جریان طبیعی تری از مکالمه، تفسیر و ورودی شد. .

جوی می‌گوید: «برای اکثر تحلیل‌گران، من مجبور نبودم سؤال بپرسم، اگرچه ممکن است از آنها بپرسم. برای توضیح بیشتر. فکر می‌کنم اگر به عقب گوش کنید، برخی از بهترین لحظات زمانی رخ می‌دهند که از مهمانان سؤال نمی‌پرسیدند.”

بیل الیوت، ۱۶ بار برنده جایزه محبوب ترین راننده نسکار. در طول زندگی حرفه‌ای‌اش، الیوت مصاحبه‌ای دشوار به حساب می‌آمد. او ماشین را می‌راند، روی ماشین کار می‌کرد – کارهایی برای انجام دادن داشت و انجام مصاحبه یکی از آنها نبود. با این حال، حضور الیوت در این غرفه به دلیل سطح جزئیات، تحلیل و بینش خود برجسته است.

“FOX آنها را به غرفه آورد زیرا آنها علاقه و توانایی داشتند که همه چیز را برای طرفداران تجزیه کنند.” Joy می گوید. “این به من و کلینت بستگی داشت که با هر فرد سازگار شویم، بنابراین پخش تلویزیونی متعادل باقی ماند.”

که چالش‌های خاص خود را ایجاد کرد. باویر را بگیرید. از طریق تجربه، او می‌تواند پیش‌بینی کند که جوی چه زمانی ۱۰ یا ۲۰ ثانیه صحبت می‌کند. این به او زمان می‌دهد تا با یک تهیه‌کننده بدون پخش صحبت کند. برای تجزیه و تحلیل زمان‌های دور. برای پیش‌نمایش، و سپس توسعه خطوط داستانی. باویر می‌گوید: افزودن صدای جدیدی به غرفه، گردش کار او را بسیار کمتر قابل پیش‌بینی کرد.

“من این را بدیهی تلقی کردم.” “من واقعاً باید توجه می‌کردم و وقت می‌گذاشتم تا واقعاً گوش کنم. صادقانه بگویم، در ابتدا در این کار خوب نبودم. همه چیز در مورد نقاط قوت و ضعف است، و من واقعاً نیاز داشتم که روی آن کار کنم. فقط چیزی به برنامه‌های پخش اضافه کرد، همچنین به من کمک کرد مهارت‌های خودم را بهبود بخشم.”

مهارت اصلی بویر عشق او به مسابقه و صحبت کردن درباره مسابقه است که منجر به سطح خاصی از شیمی طبیعی با تحلیلگران مهمان شد. . بویر می‌گوید: «می‌خواهم مردم فکر کنند که من روی مبل اتاق نشیمنشان نشسته‌ام و با آنها مسابقه را تماشا می‌کنم». “استفاده از همان رویکرد با تحلیلگران مهمان ما منطقی بود. در پایان، ما فقط در مورد مسابقه صحبت می کنیم.”

البته چیزی بیشتر از این هم هست. در سطح وسیعی، پخش «موفق» اطلاعات، آموزش و سرگرمی را برای طرفداران ارائه می‌کند.

در مورد یک تحلیلگر مهمان، “موفقیت” به معنای کمک به موفقیت آن فرد است، زیرا تنها تصمیمی که هر رهبر بزرگ می گیرد — و هر هم تیمی عالی می‌سازد — این است که شادی آنها از دیدن موفقیت دیگران ناشی می‌شود.

دفعه بعدی که عضوی را به تیم خود اضافه می کنید، چه به طور دائم یا موقت، مسئولیت ایجاد احساس خوش آمد گویی به آنها را بر عهده بگیرید. برای اینکه آنها احساس راحتی کنند. برای اینکه آنها احساس ارزشمندی کنند.

نه فقط به این دلیل که آنها را “باهوش‌تر” می‌کند یا تیم شما را سازنده‌تر و موفق‌تر می‌کند.

اما همچنین به این دلیل که کار درستی است.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی