عمومی

ملکه الیزابت یک درس مهم برای آموزش هر یک داشت رهبر کسب و کار

ملکه الیزابت یک درس مهم برای آموزش هر یک داشت
رهبر کسب و کار

الیزابت دوم ملکه انگلیس روز پنجشنبه در قلعه بالمورال اسکاتلند درگذشت. او ۹۶ ساله بود. با توجه به سن او، برخی نگرانی‌های اخیر سلامتی، و مرگ همسر محبوبش شاهزاده فیلیپ در سال ۲۰۲۱ که او را از دست داد، مرگ او نباید کسی را شگفت‌زده می‌کرد.

و با این حال، به نوعی این کار را کرده است. بریتانیایی ها و ناظران خانواده سلطنتی در سراسر جهان، از جمله من، از درگذشت او متحیر شدند. او تنها پادشاه بریتانیایی است که اکثر ما تا به حال می شناسیم و در ۷۰ سال گذشته این شغل را بر عهده داشته است. و او این کار را با چنان آرامش آرامی انجام داد که تصور خانواده سلطنتی بدون او غیرممکن است.

قدرت ثبات.

یک درس مهم وجود دارد که هر رهبر می تواند از مثال مجموعه ملکه الیزابت یاد بگیرید. ثبات– توانایی انجام یک کار به همان شیوه سال به سال و دهه بعد از دهه، حتی با تغییر جهان پیرامون شما، قدرت فوق العاده ای برای اطمینان بخشیدن و الهام بخشیدن به کسانی که رهبری می کنید دارد.

اهمیت سازگاری – و آرامش، آراستگی، و حفظ سلطنت – در اوایل الیزابت مورد توجه قرار گرفت. پدرش تنها به این دلیل پادشاه شد که برادر بزرگترش، پادشاه ادوارد هشتم، از سلطنت کناره‌گیری کرد تا با والیس سیمپسون آمریکایی مطلقه ازدواج کند. (این زوج زندگی خود را با القاب دوک و دوشس ویندزور سپری کردند.) برکناری و رسوایی پیرامون آن، سلطنت را تا حد زیادی تکان داد.

و به این ترتیب، الیزابت در ۲۵ سالگی خود را به پادشاهی تبدیل کرد که انگلیسی‌ها هم می‌خواستند و هم به آن نیاز داشتند. او سنت، فاصله عاطفی و حیثیت مطلق تاج و تخت را حفظ کرد، حتی با وجود اینکه مایل بود چیزهای جدیدی را امتحان کند، مانند اولین تاج گذاری تلویزیونی یا ساخت ویدیویی با دنیل کریگ در نقش جیمز باند برای شروع المپیک لندن.

او ثابت ماند زیرا همه چیز در اطرافش تغییر کرد. در طول سلطنت او، بسیاری از کشورهای مشترک المنافع – چیزی که زمانی امپراتوری بریتانیایی با ابهت بود – پس از اعلام استقلال خود، به عنوان ملتی کاهش یافت. او رفتار آرام خود را از طریق ازدواج پرنس چارلز با پرنسس دایانا حفظ کرد، زیرا ازدواج از هم پاشید، و حتی با مرگ تکان دهنده دایانا در یک تصادف رانندگی در پاریس.

در سال‌های اخیر، حتی زمانی که سیاستمداران او را به مبارزه بر سر برگزیت کشانده‌اند، در حالی که اتهامات تجاوز جنسی در اطراف پسرش اندرو و نوه‌اش پرنس هری و همسرش مگان پیچید، علنا ​​آرام بود. مناصب و وظایف سلطنتی خود را کنار گذاشتند و به آمریکا نقل مکان کردند و در آنجا مصاحبه های اهانت آمیزی درباره زندگی در خانواده سلطنتی انجام دادند.

“ما دوباره ملاقات خواهیم کرد.”

همانطور که پدرش داشت در آغاز جنگ جهانی دوم، الیزابت با یک سخنرانی تلویزیونی نادر به مردم خود در زمان شیوع کووید-۱۹ اطمینان داد و آنها را راهنمایی کرد. او با تشکر از کارکنان مراقبت های بهداشتی و مردم بریتانیا که در خانه مانده اند و در نتیجه از دیگران در جوامع خود محافظت می کنند، شروع کرد. او از آنها خواست تا عزم خود را تقویت کنند و چالش‌هایی را که بریتانیا در گذشته بر آن‌ها غلبه کرده بود یادآوری کرد. او گفت که امیدوار است “کسانی که بعد از ما می آیند بگویند که بریتانیایی های این نسل به اندازه سایرین قوی بودند.” و سپس به آنها یادآوری کرد که روزهای بهتری در راه است. او گفت: “ما دوباره با دوستانمان خواهیم بود؛ ما دوباره با خانواده هایمان خواهیم بود؛ دوباره ملاقات خواهیم کرد.”

در ۷۰ سالی که ملکه بود، او هرگز اجازه نداد وجهه عمومی خود متزلزل شود. او تقریباً هرگز یک وظیفه سلطنتی یا تشریفاتی را حتی در ماه های آخر عمرش از دست نداد. در واقع، دو روز قبل از مرگش، او جلسه سنتی خود را با نخست وزیر جدید، لیز تراس، برگزار کرد و رسماً از او خواست تا دولت جدیدی به نام ملکه تشکیل دهد.

“اگر شما در این نوع زندگی زندگی می کنید – که مردم چندان آن را ندارند – بسیار بر اساس سنت زندگی می کنید او در یک نظر عمومی نادر درباره نقش خود گفت. “من متوجه شدم که این یکی از چیزهای غم انگیز است، این که مردم شغل های مادام العمر را بر عهده نمی گیرند. آنها همیشه چیزهای مختلفی را امتحان می کنند.”

سربازی که او زمانی به خاطر شجاعتش ستایش کرد، پاسخ داد: “این فقط آموزش بود.” و این یک نکته اساسی بود. “من این احساس را دارم که در نهایت، احتمالاً، آموزش پاسخ بسیاری از چیزها است. اگر به درستی آموزش دیده باشید، می توانید کارهای زیادی انجام دهید. و امیدوارم که من این کار را کرده باشم.”

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی