عمومی

قوانین کتابخانه یا موسیقی تمام روز؟ کارشناسان در مورد ایده آل بحث می کنند محیط اداری برای کار هیبریدی

قوانین کتابخانه یا موسیقی تمام روز؟ کارشناسان در مورد ایده آل بحث می کنند
محیط اداری برای کار هیبریدی

قبل از اینکه مردم به دلیل ناچاری وارد کار می شدند. در حال حاضر، در بیشتر موارد، آنها وارد می شوند زیرا دفتر چیزی را به آنها پیشنهاد می دهد که نمی توانند در خانه تهیه کنند. اما آن چیزی دقیقا چیست؟ آیا این شلوغی و گرمای ارتباط انسانی حضوری است؟ یک فضای فیزیکی برای طوفان فکری؟ دریچه ای برای فرار از حواس پرتی زندگی خانوادگی؟

اگر دو مقاله جدید در مورد محیط اداری ایده آل برای کار ترکیبی همه چیز قابل پیش بینی است، سازمان های مختلف پاسخ های بسیار متفاوتی به این موارد ارائه می دهند. سوالات این نشان می‌دهد که کارآفرینان و سایر رهبران کسب‌وکار باید به دقت درباره نحوه محیط اداری پس از همه گیری خود را طراحی کنید اگر می خواهند به عقب برگردند کارکنان بی میل.

کافی شاپ یا حجره راهب؟

اولین مقاله ارائه شده از مقالهپست مقاله زوج -دفتر بیماری همه گیر به عنوان محل اتصال و سرزندگی. درست مانند برخی از افراد ترجیح می‌دهند در یک کافی‌شاپ به دلیل «هوازی» محیطی آن کار کنند، بسیاری از کارگران این روزها برای فرار از سکوت و خلوت سبک زندگی کار از خانه، ترجیح می‌دهند سر کار بیایند.

کریستین گروسن، افسر ارشد طراحی در سازنده مبلمان سوئیسی ویترا، به نویسنده آن کویتو توضیح می دهد که “این هیاهوی فعالیت است که در نهایت مردم را به بیرون می کشاند. حباب های کار از خانه آنها.” به همین دلیل است که گروسن از همه روزه دفاع می کند. موسیقی در ادارات. Quito گزارش می‌دهد که این می‌تواند “معجزه کند تا یک مکان زنده به نظر برسد. به نظر می‌رسد این تاکتیک در حال حاضر در دفتر مرکزی ویترا کار می‌کند.”

گروسن می تواند از تحقیقات زیادی در زمینه بهره وری و افکت های افزایش دهنده تمرکز انواع خاصی از موسیقی پس زمینه برای تقویت استدلال او، اما همه قبول ندارند که بهترین مدل برای اداره پس از همه گیری یک کافه شلوغ است. در یکی دیگر از مقاله‌های کوارتز، طراح محصول Basecamp، جوناس داونی، محیط آرام و کتابخانه‌مانند دفتر خود را ستایش می‌کند.

شروع مقاله با شکایات آشنا درباره وحشت دفاتر پلان باز منحرف کننده ، در Basecamp، “ما تشخیص داده ایم که اکثر کارمندان برای انجام بهترین کار خود به بلاک های زمانی طولانی و بدون وقفه نیاز دارند. و اینکه این بلوک‌های زمانی باید بدون حواس‌پرتی (و سر و صدا) باشند. Basecamp حتی قانونی دارد که از کارمندان می‌خواهد در فضاهای اداری مشترک به همان شیوه‌ای که در کتابخانه رفتار می‌کنند رفتار کنند و پنجشنبه‌ها را روز «بدون صحبت» اعلام کرده است.

واضح است که مدل کار در اینجا دفتر نه به عنوان کافی شاپ بلکه به عنوان پناهگاه است. در خانه با بچه‌هایی که از شما تقاضای تنقلات می‌کنند، راننده‌های تحویل در درب منزل یا گربه‌ای که صفحه‌کلید شما را به‌عنوان پد گرم‌کننده شخصی‌اش می‌بیند، حرف شما را قطع می‌کند. در مقابل، دفتر باید آرامش راهب مانند را ارائه دهد.

کدام مدل بهترین است؟

اینها دو دیدگاه کاملاً متفاوت برای دفتر در دنیای کارهای ترکیبی هستند. کدام بهتر است؟ هر دو گروه می توانند برای حمایت از رویکرد خود به تحقیقات معتبر استناد کنند و هر دو موارد منطقی را مطرح کنند. این نشان می‌دهد که پاسخ احتمالاً به ترکیبی از فرهنگ شرکت برمی‌گردد. کار در حال انجام در دفتر، و اولویت های شخصی رهبری .

اگر اکثراً افراد برای انجام برنامه‌نویسی یا پیش‌نویس اسناد وارد می‌شوند، پس یک لیست پخش بی‌نظیر از آواز خواندن واضح است که همراه آهنگ ها به آنها کمک نمی کند تا کارشان را انجام دهند (اگرچه ممکن است صدای پس زمینه بی کلام آرام بخش باشد). اگر هدف اصلی روزهای داخل دفتر، پیوند و اتصال است، آهنگ ها را به صدا درآورید. موسیقی حالات خوب و انسان را ترویج می کند اتصال.

بزرگترین درس برای کارآفرینان این نیست که همیشه و برای همیشه وفاداری خود را به یک اردو بسپارید. یا دیگری درعوض، نه تنها در مورد طراحی فیزیکی دفترتان، بلکه در مورد طراحی آکوستیک آن نیز باید عمدی باشید. اینکه در یک فضا چه احساسی داریم و از چه فعالیت‌هایی استقبال می‌کند و آنها را دلسرد می‌کند، تا حد زیادی تحت تأثیر چیزهایی است که می‌شنویم (یا نمی‌شنویم).

منظره صوتی دفتر شما باید در وهله اول با اهداف شما برای بازگشت مردم مطابقت داشته باشد. شما دقیقا می دانید که این اهداف چیست، درست است؟

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی