عمومی

دولت فدرال به تازگی تغییراتی را در خطوط هوایی پیشنهاد داده است نفرت خواهد داشت و مسافران عاشق خواهند شد

دولت فدرال به تازگی تغییراتی را در خطوط هوایی پیشنهاد داده است
نفرت خواهد داشت و مسافران عاشق خواهند شد

وزارت حمل و نقل قوانین جدیدی پیشنهاد شده است که خطوط هوایی را مجبور می کند در صورت لغو یا تاخیر بیش از سه ساعت پرواز، به مسافران بازپرداخت کامل وجه بدهند (شش برای یک پرواز بین المللی). آن‌ها همچنین باید به مسافرانی که به دلیل بیماری نمی‌توانند سفر کنند، یا برای پیروی از دستورالعمل‌های بهداشت عمومی، سفر نکنند، بازپرداخت کنند.

یک دوره نظر عمومی ۹۰ روزه برای پیشنهاد جدید وجود دارد قوانین. تاکنون، نظرات عموم مردم در سفر بسیار مثبت بوده است، و نظرات عمومی کمی از خطوط هوایی وجود داشته است، اگرچه حدس من این است که آنها در پشت صحنه چیزهای زیادی می گویند.

این قوانین جدید چه معنایی برای شما دارند.

۱٫ دیگر نمی توان لغو را “تغییر” نامید.

روز قبل از پرواز من از سیاتل به تورنتو برای سخنرانی در کنفرانس برخورد، من یک تماس خودکار از خط هوایی خود دریافت کردم که به من هشدار داد که پرواز من “تغییر شده است.” به اصطلاح تغییر این بود که، به جای دو پرواز با یک توقف که من را در همان عصر به تورنتو می‌برد، اکنون سه پرواز با توقف ۲۷ ساعته داشتم. من را با یک روز تاخیر به تورنتو می برد. هیچ اشاره ای به اتاق هتل در طول آن توقف یک شبه نشده بود، اگرچه، بسته به دلیل تأخیر، ممکن است شرکت هواپیمایی از نظر قانونی ملزم به ارائه اتاق باشد.

قوانین موجود خطوط هوایی را ملزم می‌کند در صورت لغو یا تأخیر قابل‌توجه پرواز، بازپرداخت وجه را صادر کنند. مشکل این است که DOT ​​چه چیزی را به‌عنوان یک تأخیر «قابل توجه» تعریف نمی‌کند و خطوط هوایی را آزاد می‌گذارد تا تفسیرهای خود را اعمال کنند. قوانین جدید اکنون این تأخیر قابل توجه را به عنوان سه ساعت برای یک پرواز داخلی یا شش ساعت برای یک پرواز بین المللی – یا اگر یک توقف برنامه ریزی نشده به سفر اضافه شود، تعریف می کند. مسافران همچنین حق بازپرداخت دارند، اگر تغییرات به این معنی باشد که صندلی‌های فرست کلاس، بیزینس کلاس یا صندلی‌های ارتقا یافته‌ای را که برای آن پرداخت کرده‌اند، دریافت نخواهند کرد.

۲٫ قوانین جدید در مورد سلامتی می‌تواند همه ما را ایمن‌تر کند.

در حال حاضر، خطوط هوایی – و حتی برخی از بیمه‌های مسافرتی – این کار را نمی‌کنند. اگر به دلیل بیماری، یا به دلیل مسری بودن، یا به دلیل دستورالعمل های بهداشت عمومی مانند دستور اقامت در خانه یا تغییر شرایط ورود، سفر نمی کنید، به شما بازپرداخت می کند. قوانین جدید خطوط هوایی را ملزم می کند که برای هر کسی که به هر یک از این دلایل موفق به انجام پرواز نمی شود، اعتباری بدون انقضا صادر کنند. این قانونی است که به نفع افراد سالم نیز خواهد بود، زیرا در حال حاضر، فردی که در معرض ابتلا به کووید-۱۹ یا هر بیماری واگیر دیگری قرار گرفته یا مثبت بوده است، در صورت تصمیم به انجام مسئولیت و ماندن در خانه، خطر از دست دادن پول خود را دارد. این یک انگیزه مالی برای افراد مسری برای پرواز ایجاد می کند و هواپیماها و فرودگاه ها را برای همه خطرناک تر می کند.

۳٫ خطوط هوایی نجات یافته مسئولیت های بیشتری دارند.

این قانون آخر ویژگی خاصی برای خطوط هوایی دارد که در طول همه گیری کمک های مالی دولتی دریافت کردند. آنها موظف به بازپرداخت هستند، نه اعتباری که منقضی نشده است. من در مورد شما نمی دانم، اما این قانون حس انصاف من را جلب می کند. خطوط هوایی که به دلیل یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی پول مالیات دهندگان را دریافت کرده اند، اگر یک اورژانس بهداشت عمومی مانع از پرواز مشتریان شود، باید اندکی از این پول را پس دهند.

چه زمانی ممکن است این قوانین اجرایی شوند؟ علاوه بر دوره نظرات ۹۰ روزه، DOT یک جلسه عمومی درباره قوانین در ۲۲ اوت در ساعت ۱۰ صبح شرقی از طریق Zoom برگزار می‌کند (شما می‌توانید اینجا ثبت نام کنید). اگرچه آنها تاکنون چیز زیادی به صورت علنی نگفته اند، شرکت های هواپیمایی احتمالا عقب نشینی می کنند. در اوایل تابستان امسال، یک گروه صنعتی در نامه‌ای به DOT برخی از تأخیرها را ناشی از کمبود کارکنان کنترل ترافیک هوایی دانستند، اگرچه به نظر می‌رسد آمار این استدلال را رد می‌کند.

همچنین شایان ذکر است که در حالی که چندین سناتور علناً این قوانین جدید را تأیید کرده اند، همه آنها دموکرات بودند. علیرغم محبوبیت آن، به نظر نمی رسد این اقدام از حمایت دو حزبی برخوردار باشد. همه اینها به این معنی است که قوانین جدید هنوز به پایان نرسیده اند. با ما همراه باشید، یا شاید جلسه ۲۲ را بررسی کنید تا دریابید که بعداً چه اتفاقی می‌افتد.

تعداد مخاطبان فزاینده‌ای از Inc وجود دارد. خوانندگان دات کام که یک متن روزانه از من با یک خرده چالش یا نکته مراقبتی یا انگیزشی دریافت می کنند. غالباً آنها به من پیامک می دهند و با هم گفتگو می کنیم. (علاقه مند به پیوستن هستید؟ در اینجا اطلاعات بیشتر و دعوتنامه برای یک دوره آزمایشی رایگان طولانی مدت.) بسیاری از آنها کارآفرینان یا رهبران تجاری هستند که به نظر می رسد سفرهای زیادی انجام می دهند. و آنها نیز مانند من، امسال آن را به ویژه جهنمی دیدند. این قوانین جدید ممکن است باعث کاهش تعداد پروازهای لغو شده و تأخیر شده یا بهبود تجربه افتضاح کنونی سفر هوایی نشود. اما حداقل وقتی مشکلی پیش می‌آید، بازگرداندن پولتان آسان‌تر می‌شود.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

حتما بخوانید : ۴ عنصر رهبری شجاعانه
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی