عمومی

در اخبار: برای کمک هزینه تا سقف 75000 دلار درخواست دهید

در اخبار: برای کمک هزینه تا سقف ۷۵۰۰۰ دلار درخواست دهید

کمک های مالی برای کمک به کسب و کارهای کوچک برای غلبه بر بسیاری از موقعیت های مختلف یا رسیدگی به چالش های خاص ایجاد می شود. ایجاد کمک های مالی به این روش به متقاضیان این امکان را می دهد تا در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارند کمک مورد نیاز خود را دریافت کنند. کمک‌های بلاعوض در جمع‌بندی این هفته شامل کمک به کسب‌وکارها در آتش‌سوزی‌های اخیر، آموزش نیروی کار، هزینه‌های سرمایه، ارتقاء انرژی پاک و موارد دیگر است.

این کمک‌ها نه تنها توسط جوامع محلی، بلکه با کمک سازمان‌های خصوصی ارائه می‌شوند. و چندین برنامه فدرال که شامل کمک‌های کروناویروس، قانون امداد و امنیت اقتصادی، قانون طرح نجات آمریکا و غیره می‌شود.

از آتش‌سوزی مارشال گرفته تا اثرات اقتصادی مرتبط با بیماری همه‌گیر، می‌توانید تا سقف کمک هزینه دریافت کنید. ۷۵۰۰۰ دلار برای کمک به بهبود کسب و کار کوچک شما. مهلت برخی از کمک هزینه ها تا پایان آوریل است، بنابراین مطمئن شوید که قبل از اتمام زمان درخواست دهید.

اخبار کسب و کارهای کوچک ۱۴ آوریل ۲۰۲۳

از ادغام هوش مصنوعی در پلتفرم های مختلف تا IRS مهلت‌های پرونده و پرداخت را تمدید می‌کند، خلاصه اخبار این هفته همه چیز را دارد.

OpenAI برنامه Bug Bounty را برای افزایش امنیت هوش مصنوعی راه اندازی می کند

OpenAI برنامه Bug Bounty خود را اعلام کرد و از محققان امنیتی، هکرهای اخلاقی و علاقه مندان به فناوری دعوت کرد تا در شناسایی و رفع آسیب‌پذیری‌ها در سیستم‌های هوش مصنوعی این شرکت همکاری کنند. این ابتکار از ماموریت OpenAI برای ایجاد فناوری هوش مصنوعی ایمن، قابل اعتماد و قابل اعتماد پشتیبانی می کند.

HP راه حل های پیشرفته چاپ پایدار را برای مشاغل رو به رشد معرفی می کند

HP راه‌حل‌های چاپ جدید HP Color LaserJet 4200/4300 و HP Color LaserJet Enterprise 5000/6000 و X500/X600 را معرفی کرده است که همگی با نسخه بعدی HP ارائه می‌شوند. نسل تکنولوژی تونر پایدار، TerraJet. این تونر سازگار با محیط زیست تا ۲۷ درصد کاهش مصرف انرژی و تا ۷۸ درصد پلاستیک کمتر در بسته بندی ارائه می دهد.

Intuit QuickBooks فروشگاه اپلیکیشن بقیه دنیا را راه اندازی کرد

Intuit QuickBooks یک فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی بقیه جهان راه اندازی کرد که این امکان را فراهم می کند. توسعه دهندگان برای ایجاد برنامه هایی که به طور یکپارچه با پلتفرم QuickBooks ادغام می شوند. هدف فروشگاه برنامه ارائه خدمات به حسابداران و صاحبان مشاغل کوچک در سطح جهانی با رفع نیازهای تخصصی و نکات دردناک است.

کارت گاز بدون کارمزد ZayZoon برای کمک به کارکنان در صرفه جویی در مصرف بنزین ۵% پاداش ارائه می کند

دسترسی به دستمزد کسب شده ارائه دهنده ZayZoon در حال معرفی یک کارت گاز است که ۵٪ پاداش برای بنزین ارائه می دهد تا به کارکنان کمک کند در جایی که قبلاً پول خرج می کنند صرفه جویی کنند. کارت گاز یکی از گزینه‌های پرداخت بدون هزینه ZayZoon است و بلافاصله از طریق ایمیل در دسترس است. به صورت دیجیتالی در کیف پول های موبایل قابل دسترسی است و می توان از آن در پمپ بنزین های اصلی استفاده کرد.

ایالات متحده. اداره کسب و کارهای کوچک حامیان مالی هفته ملی کسب و کار کوچک و دستور کار اجلاس مجازی را اعلام کرد

اداره کسب و کارهای کوچک ایالات متحده (SBA) هفته ملی کسب و کار کوچک ۲۰۲۳ (NSBW) و برنامه اجلاس مجازی را اعلام کرد که برای ۲ تا ۳ مه ۲۰۲۳ تنظیم شده است. اجلاس مجازی NSBW دارای کارگاه های آموزشی ارائه شده توسط حامیان مالی مشترک، دسترسی به منابع فدرال، و شبکه است. فرصت‌هایی برای کمک به کارآفرینان برای شروع و رشد کسب‌وکارشان.

خوش‌بینی کسب‌وکارهای کوچک در ماه مارس در بحبوحه تورم و نگرانی‌های مربوط به کیفیت نیروی کار کاهش جزئی را تجربه می‌کند.

شاخص خوش‌بینی کسب‌وکارهای کوچک NFIB در ماه مارس شاهد کاهش ۰٫۸ واحدی بود که منجر به کسب امتیاز ۹۰٫۱ شد که پایین‌تر از میانگین ۴۹ ساله ۹۸ باقی ماند. پانزدهمین ماه متوالی تورم به عنوان نگرانی اصلی ۲۴ درصد از صاحبان مشاغل کوچک ظاهر شد و کاهشی چهار واحدی را نسبت به ماه قبل نشان داد.

American Express ابتکارات جدیدی را برای حمایت از آینده کم کربن

به افتخار ماه زمین، American Express چندین طرح نوآورانه را اعلام کرده است که برای حمایت از انتقال طراحی شده است. به جوامع کم کربن و افزایش آگاهی زیست محیطی در میان مصرف کنندگان و مشتریان شرکتی. با گسترش ابزار کربن ردپای خود و معرفی یک پایلوت دیجیتال برای ایالات متحده

برادران به دلیل طرح کلاهبرداری وام ۱٫۶ میلیون دلاری PPP محکوم شدند

دو مرد دیروز به دلیل مشارکت در یک طرح کلاهبرداری COVID-19، که شامل درخواست های تقلبی برای ۱٫۶ میلیون دلار وام از طریق برنامه محافظت از چک پرداخت (PPP) بود، محکوم شدند. Dumarsais Blaise Jr.

IRS مهلت تشکیل پرونده و پرداخت مالیات قربانیان طوفان تنسی را تمدید کرد

سرویس درآمد داخلی (IRS) اعلام کرده است که قربانیان طوفان در تنسی اکنون تا ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۳ فرصت دارند تا اظهارنامه های مالیاتی مختلف افراد و مشاغل فدرال را ارسال کنند و پرداخت مالیات را انجام دهند. این کمک برای هر منطقه ای اعمال می شود که توسط آژانس مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) به دلیل گردبادها، طوفان های شدید و بادهای مستقیم که از ۳۱ مارس شروع شده است، تعیین شده است.

Mastercard برای مدرن کردن پرداخت‌های بین‌المللی از خدمات فرامرزی اکسپرس رونمایی کرد

Mastercard خدمات فرامرزی اکسپرس را معرفی کرد. ابزار جدیدی که برای کمک به موسسات مالی طراحی شده است تا به راحتی پرداخت های بین المللی را برای مشتریان خود از جمله مصرف کنندگان و شرکت های کوچک و متوسط ​​(SMEs) تنظیم کنند. هدف این سرویس رفع نیاز روزافزون به قابلیت‌های پرداخت بین‌مرزی کارآمد، ایمن و سریع است.

کسب و کارهای جالب برای فروش در تگزاس

همه چیز بزرگتر (و جالب تر) در تگزاس است! Lone Star State به کانونی برای کسب و کارها تبدیل شده است، و ما برخی از آنها را جمع آوری کرده ایم که به تازگی برای فروش عرضه شده اند. با وجود منابع طبیعی فراوان و نیروی کار تحصیل کرده، دلایل زیادی وجود دارد که چرا تگزاس مکانی عالی برای شروع یک تجارت جدید است.

گزارش Tripadvisor افزایش ارسال‌های مرور و تشخیص تقلب پیشرفته را نشان می‌دهد

Tripadvisor، بزرگترین پلتفرم راهنمای سفر، اخیراً سومین گزارش شفافیت بررسی خود را منتشر کرده است، که بینش هایی را در مورد روند ارسال نظر ارائه می دهد. علاقه خاص به صاحبان مشاغل کوچک این گزارش افزایش ۲۰ درصدی در تعداد بررسی‌ها در این پلتفرم را نشان می‌دهد که به بیش از ۳۰ مورد رسیده است.

کوکی‌های فورچون اکنون با هوش مصنوعی نوشته می‌شوند

پلتفرم رسانه ای OpenFortune اخیراً همکاری خود را با ChatGPT OpenAI برای ایجاد پیام های ثروت برای کوکی های ثروت خود اعلام کرده است. این ثروت های نوشته شده با هوش مصنوعی در حالی که هدف اصلی آنها ارائه یک تجربه بهبود یافته برای مصرف کننده است، می تواند الهام بخش، انگیزه و راهنمایی برای صاحبان مشاغل کوچک نیز باشد.

Godaddy کتابخانه سریع هوش مصنوعی مولد برای رشد مشاغل کوچک

GoDaddy کتابخانه سریع هوش مصنوعی مولد مشاغل کوچک را راه اندازی کرده است، مجموعه ای رو به رشد از بیش از ۳۵ درخواست آماده برای استفاده. هدف این کتابخانه کمک به کسب و کارهای کوچک است که به سرعت و به راحتی از ابزارهای هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT OpenAI و Bard Google بهره مند شوند.

خدمات پستی ایالات متحده تغییرات قیمت خدمات پستی پیشنهادی را اعلام کرد

خدمات پستی ایالات متحده (USPS) اعلامیه ای را برای تغییر قیمت خدمات پستی به کمیسیون تنظیم مقررات پستی (PRC) ارسال کرده است. قرار است در ۹ ژوئیه ۲۰۲۳ اعمال شود. اصلاحات پیشنهادی شامل افزایش سه سنت در قیمت تمبر درجه یک Mail Forever، از ۶۳ سنت به ۶۶ سنت است.

SBA شرکای منبع سال ۲۰۲۳ را معرفی کرد

اداره مشاغل کوچک ایالات متحده (SBA) چهار برنده جوایز شریک منبع سال ۲۰۲۳ را معرفی کرد. این شرکا که تا حدی توسط SBA تأمین مالی می شوند، کمک های فنی، آموزش و دسترسی به سرمایه را به مشاغل کوچک آمریکایی ارائه می دهند. جوایز تأثیر برندگان بر رشد اقتصادی محلی، ایجاد شغل، و حمایت از کارآفرینان جدید را جشن می گیرند.

پرزیدنت بایدن قطعنامه دو حزبی در مورد WOTUS را وتو کرد به قانون، NFIB پاسخ می دهد

فدراسیون ملی کسب و کار مستقل (NFIB) بیانیه ای را منتشر کرده است که به وتوی اخیر رئیس جمهور بایدن در مورد یک قانون پرداخته است. قطعنامه مشترک دو حزبی کنگره در مورد عدم تایید قانون نهایی آبهای ایالات متحده (WOTUS). NFIB به‌عنوان پیشروترین سازمان حمایت از مشاغل کوچک در کشور، از تصمیم رئیس جمهور ابراز ناامیدی کرد.

Justrite پد نشت پلیمر هوشمند PetroPad را برای جلوگیری از نشت نشت راه اندازی کرد

Justrite اخیراً از راه اندازی پلیمر هوشمند PetroPad™ خود خبر داد. اسپیل پد، اولین راه حل در نوع خود برای جذب، انجماد، و مهار دائمی هیدروکربن های خطرناک بدون خطر نشت یا سرریز.

نظرسنجی جهانی منابع انسانی نشان می‌دهد که بار بیش از حد متقاضی مانع از زمان و کیفیت استخدام می‌شود

گزارش جدیدی از Spark Hire، “Hiring Amid the Apply” -به هر حال فرهنگ نامزدی – شناسایی استعدادهای واجد شرایط در تعداد بیش از حد متقاضیان، روند رو به رشدی را نشان می دهد که متقاضیان برای مشاغلی که واجد شرایط آنها نیستند درخواست می دهند، که منجر به کاهش زمان استخدام و افزایش فشار بر استخدام کنندگان، منابع انسانی و مدیران استخدام می شود.

فرانچایز فلوریدا هوترز پرونده تبعیض مرتبط با مهاجرت را با وزارت دادگستری حل و فصل می کند.

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) به توافقی با Destin Wings LLC، صاحب امتیاز رستوران هوترز مستقر در فلوریدا، بر سر ادعاهایی مبنی بر اینکه قانون مهاجرت و ملیت (INA) را با تبعیض علیه افراد غیرقانونی نقض کرده است، به توافق رسیده است. -شهروند ایالات متحده در طول فرآیند تأیید مجوز کار.

Nearby Share Beta برای Windows اشتراک گذاری راحت فایل را برای صاحبان مشاغل کوچک به ارمغان می آورد

صاحبان کسب‌وکارهای کوچکی که از دستگاه‌های Android و رایانه‌های شخصی ویندوزی استفاده می‌کنند، اکنون می‌توانند با معرفی Nearby Share Beta برای Windows، فایل‌ها را بدون نقص به اشتراک بگذارند. این برنامه یک روش کارآمد و ساده برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها در تلفن‌های Android، تبلت‌ها و رایانه‌های Windows ارائه می‌دهد.

SBA دریافت کنندگان جایزه وام دهنده صادراتی ۲۰۲۳ را نشان می دهد

ایالات متحده ایزابلا کاسیاس گوزمن، مدیر اداره کسب و کارهای کوچک (SBA) برندگان جایزه وام دهنده سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد. این جوایز به وام دهندگانی که تعهد خود را به افزایش دسترسی به سرمایه برای کسب و کارهای کوچک شرکت کننده در تجارت بین المللی نشان داده اند، تجلیل می شود.

Verizon Connect ردیاب دارایی تجهیزات را برای مدیریت بهتر تجهیزات میدانی راه اندازی می کند

Verizon Connect به‌روزرسانی‌هایی را برای پلتفرم‌های مدیریت نیروی کار سیار خود اعلام کرده است و به کسب‌وکارها در ایالات متحده و کانادا ابزارهای پیشرفته‌تری برای نظارت و مدیریت آنها ارائه می‌کند. تجهیزات میدانی.

قانون تمجید از اقدام مزرعه برای محدود کردن برچسب “محصول ایالات متحده”

کشاورزان و دامداران از تغییر قوانین پیشنهادی USDA برای محدود کردن “محصول ایالات متحده” داوطلبانه استقبال کردند. برچسب انحصاری به گوشت، طیور، و محصولات تخم مرغ مشتق شده از حیوانات متولد، پرورش یافته، ذبح شده و فرآوری شده در ایالات متحده.

این شهرهای ایالات متحده دارای بیشترین افراد خوداشتغال

تعداد کارگران خوداشتغال در ایالات متحده از سال ۲۰۱۶ تقریباً یک میلیون نفر افزایش یافته است. طبق داده های اداره سرشماری که توسط اتاق بازرگانی تجزیه و تحلیل شده است، اکنون مجموعاً حدود ۱۶ میلیون نفر است. بسیاری از افراد به دلیل انعطاف پذیری که ارائه می دهد و فرصتی برای اینکه رئیس خود باشند، جذب خوداشتغالی می شوند.

Android و Wear OS ویژگی های جدیدی را به افزایش بهره وری کسب و کارهای کوچک

اندروید چندین به روز رسانی جدید را با هدف بهبود اتصال، بهره وری، دسترسی و سرگرمی در بین دستگاه ها راه اندازی می کند. صاحبان کسب‌وکارهای کوچک این ویژگی‌ها را به‌ویژه در ساده‌سازی وظایف روزمره و بهبود تجربه کلی خود با دستگاه‌های Android مفید می‌دانند.

بهبود کیفیت نیروی کار استخدام در مشاغل کوچک ، گزارش مشاغل NFIB نشان می دهد

کیفیت نیروی کار همچنان یک چالش مهم برای صاحبان مشاغل کوچک است و ۲۳ درصد آن را به عنوان بهترین کار خود ذکر کرده اند. با توجه به گزارش مشاغل ماهانه NFIB، مشکل عملیاتی. علیرغم کاهش هزینه‌های نیروی کار، کسب‌وکارها به دلیل کمبود مداوم نیروی کار در تلاش هستند تا از فرصت‌های فروش سرمایه‌گذاری کنند.

Aircall ویژگی های رونویسی هوش مصنوعی را برای افزایش عملکرد SMB و تجربه مشتری راه اندازی می کند< /a>

Aircall، یک پلتفرم ارتباطی و تلفنی مبتنی بر ابر پیشرو، از معرفی ویژگی‌های جدید رونویسی مبتنی بر هوش مصنوعی که به طور خاص طراحی شده‌اند، خبر داده است. برای تیم‌های فروش و پشتیبانی در مشاغل کوچک تا متوسط ​​(SMB).

ورایزن آزمایشی رایگان ۳۰ روزه را برای تجربه شبکه ۵G ارائه می دهد

Verizon یک آزمایش رایگان راه اندازی کرده است که ۳۰ روز داده نامحدود را در سریع ترین شبکه ۵G خود برای مشتریان غیر Verizon ارائه می دهد و هدف آن ترغیب کاربران به تغییر شبکه های رقیب است. . آزمایشی نیازی به کارت اعتباری، هزینه، یا گرفتن ندارد و به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا برنامه‌ها، اعداد و قراردادهای موجود خود را حفظ کنند.

IRS مهلت‌های مالیاتی آرکانزاس را تمدید کرد قربانیان طوفان

سرویس درآمد داخلی (IRS) اعلام کرده است که قربانیان طوفان در آرکانزاس اکنون تا ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۳ فرصت دارند، برای ارسال اظهارنامه مالیاتی افراد و مشاغل فدرال و پرداخت مالیات.

SBA دریافت کنندگان جایزه Phoenix 2023 را برای طرح های استثنایی بازیابی بلایای طبیعی نشان می دهد

ایالات متحده ایزابلا کاسیاس گوزمن، مدیر اداره تجارت کوچک (SBA) امروز برندگان جایزه فینیکس امسال را اعلام کرد. این جوایز، که هر سال در هفته ملی کسب و کار کوچک ارائه می‌شوند، به افراد و کسب‌وکارهایی قدردانی می‌کنند که پس از بلایای طبیعی، که به دلیل تغییرات آب‌وهوایی متداول‌تر شده‌اند، انعطاف‌پذیری استثنایی از خود نشان داده‌اند.

آخرین سرفصل‌ها را از روندهای کسب‌وکارهای کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Envato


بیشتر در: کمک هزینه های کسب و کار کوچک، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – کلرادو، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – کانکتیکات، هزینه‌های کسب و کار کوچک – ایندیانا، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – ماساچوست، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – ویرجینیا، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – واشنگتن

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی